Stel je persoonlijke vraag #26

Mijn robot zuigtabletten de vloer. Die zet ik los in kamers e.d. zodat mijn katten er geen last van hebben.

Omg ik wil die!

Ik ook en hij is 100% katoen :heart: . :stuck_out_tongue:

1 like

Zijn er complottheorieĆ«n waar jij in gelooft? Bv over 9/11, illuminati, disney, bepaalde celebs die nog zouden levenā€¦ anything

  • Ja best veel
  • Een aantal
  • Eentje
  • Nee in helemaal niks maar heb het ook nooit onderzocht
  • Nee in helemaal niks maar heb wel over meerde theorieĆ«n gelezen
  • Weet ik niet, misschien

0 stemmers

Ik ga ze niet eens lezen want ik acht de kans nihil dat ik ergens geheims achterkom waar duizenden slimmere mensen niet achter zijn gekomen.

Vind het best arrogant om te geloven in complottheorieƫn. Alsof je het beter begrijpt dan experts.

Vooral met 9/11 dat huismoeders dan gaan uitleggen bij welke temperatuur staal smelt, goh Gerda nu je het zegt wow dat hadden de experts natuurlijk nooit bedacht!!!

38 likes

Nouja waar duizenden slimmere mensen niet achter zijn gekomen? Ik weet bv dat Prinses Diana, daar geloven ook best veel mensen in dat ze is laten vermoorden door de royal family ofzo? Ik heb er zelf niet veel over gelezen maar juist heel veel mensen geloven daarin en zijn ā€œdaar achter gekomenā€ terwijl hogerop dat dan verborgen wil houden.

1 like

Haha deze houding kwam ook naar voren bij zoā€™n NOS Corona fabels en feiten aflevering waarbij dan Gerarden per video (want mogelijk ontdekking van hun genius voor grote publiek) zeiden ik krijg weleens medicijnen tegen een ander virus werkt dat mss tegen Corona??? En dan zoā€™n vermoeide wetenschapper ā€¦hebben we geprobeerd en nee. Echt hoe kom je erbij dat van de hele internationale wetenschappelijke wereld nog niemand daaraan had gedacht? Mensen hebben echt teveel geloof in dat Amerikaanse idee van ~it only takes one great idea~ ja en dat is niet die van jou Anja bye.

22 likes

Ik zie het nut van me in complottheorieĆ«n verdiepen naast vermaak niet zo in, als ik het niet geloof heb ik er niks aan (en raak ik waarschijnlijk alleen geĆÆrriteerd door de bronnen waar ik me erover inlees), maar als ik het wel geloof voel ik me waarschijnlijk toch alleen maar gealieneerd. Dan zit ik daar met een waarheid waar bijna niemand in wil geloven en waar ik niks aan kan doen, het gekkie uit mijn familie en vriendengroep te worden. :woozy_face:

1 like

Same mijn moeder was echt de sjaak toen mijn pa er met een ander vandoor ging.

Wat betreft financieel afhankelijk zijn van familie, dat is niet aan mijn kaliber trash besteed.

2 likes

Dat corona van 5g komt

Samenvatting

Grappie 9/11

7 likes

Ik las ergens en vond het goed advies: beschouw elke lening aan vrienden als een cadeau. Oftewel leen alleen geld uit dat je technisch gezien niet terug hoeft. Scheelt een hoop ellende.

Ik heb het trouwens nog nooit gedaan maar zou het wel doen. Toen ik vorig jaar door irritante omstandigheden te maken kreeg met potentieel onverzekerde zorg boden twee vriendinnen spontaan geld aan. Ik had het niet nodig maar was wel echt heel ontroerd door hun aanbod. Dat was echt zoā€™n gevoel van, ik sta er niet alleen voor.

1 like

Aangezien ik nu flink aan het vervellen ben. Hebben jullie weleens een chemische peeling ondergaan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je alle planeten van ons zonnestelsel opnoemen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je ze in volgorde vanaf de zon opnoemen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Mag Pluto van jou een planeet zijn?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is jouw favoriete planeet?

  • Mercurius
  • Venus
  • Aarde
  • Mars
  • Jupiter
  • Saturnus
  • Uranus
  • Neptunus
  • Pluto

0 stemmers

Had jij vroeger ook een flinke hoeveelheid glow in the dark sterren op je plafond?

  • Ja!
  • Ja, maar ik wilde er meer
  • Ja, maar ik vond het niks
  • Nee, maar ik wilde het wel
  • Nee, maar ik wilde het ook niet
  • Ik ken dit niet

0 stemmers

De enige die ik 100% geloof is dat Jeffrey Epstein geen zelfmoord heeft gepleegd

33 likes

Ik had een glow in the dark bert en ernie veel cooler.

10 likes

pics or it didnt happen

2 likes

Er gaat een verhaal dat Disney in 2016 er al helemaal vanuit ging dat Hillary de verkiezingen ging winnen en daarom alvast een beeld van haar lieten maken. Toen uiteindelijk bleek dat Trump won hadden ze geen zin om een heel nieuw beeld te maken. Ze hebben toen Hillary beeld halfbakken aangepast.
afbeelding

31 likes

Is epstein didnā€™t kill himself een complottheorie? In principe wel toch?

Oh sorry spuit11 @NInja

2 likes

Ik vind boze emojiā€™s altijd heel grappig en het leukst, op msn had ik ook altijd 8o| als status ondanks ik best vredelievend ben.

Ik heb ook een boze-emojiknuffel!

14884502_1116912178428928_5839085294179702121_o

11 likes

Nog steeds :rofl:

13 likes