Ik zie het nut van me in complottheorieën verdiepen naast vermaak niet zo in, als ik het niet geloof heb ik er niks aan (en raak ik waarschijnlijk alleen geïrriteerd door de bronnen waar ik me erover inlees), maar als ik het wel geloof voel ik me waarschijnlijk toch alleen maar gealieneerd. Dan zit ik daar met een waarheid waar bijna niemand in wil geloven en waar ik niks aan kan doen, het gekkie uit mijn familie en vriendengroep te worden.
Dat corona van 5g komt
Samenvatting
Grappie 9/11
Aangezien ik nu flink aan het vervellen ben. Hebben jullie weleens een chemische peeling ondergaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan je alle planeten van ons zonnestelsel opnoemen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan je ze in volgorde vanaf de zon opnoemen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mag Pluto van jou een planeet zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is jouw favoriete planeet?
- Mercurius
- Venus
- Aarde
- Mars
- Jupiter
- Saturnus
- Uranus
- Neptunus
- Pluto
0 stemmers
Had jij vroeger ook een flinke hoeveelheid glow in the dark sterren op je plafond?
- Ja!
- Ja, maar ik wilde er meer
- Ja, maar ik vond het niks
- Nee, maar ik wilde het wel
- Nee, maar ik wilde het ook niet
- Ik ken dit niet
0 stemmers
De enige die ik 100% geloof is dat Jeffrey Epstein geen zelfmoord heeft gepleegd
Ik had een glow in the dark bert en ernie veel cooler.
pics or it didnt happen
Er gaat een verhaal dat Disney in 2016 er al helemaal vanuit ging dat Hillary de verkiezingen ging winnen en daarom alvast een beeld van haar lieten maken. Toen uiteindelijk bleek dat Trump won hadden ze geen zin om een heel nieuw beeld te maken. Ze hebben toen Hillary beeld halfbakken aangepast.
Ik vind boze emoji’s altijd heel grappig en het leukst, op msn had ik ook altijd 8o| als status ondanks ik best vredelievend ben.
Ik heb ook een boze-emojiknuffel!
Nog steeds
Nja vroeger was fotos maken niet zo makkelijk als nu. En nu heb ik ze ook niet meer. Ik ga ff googlen of ik ze daar kan vindenm
Ja ook!
Hoe was de uitkomst van je belastingaangifte?
0 stemmers
Optie 5:
0 stemmers
Haha ik zie geen gifs?
Ze hadden bij mij ook even tijd nodig om te laden.
My vicious earthworm might just swallow us now! En don’t keep your mars bars too close to the sun want dan smelten ze.
Sgat de Oprah Winfrey Show, elke middag om 15:15-16:15, tussen 2001 en 200nogwat, RTL4
Met veel animo maakt Joost soep uit 'n pakje
Hahahaha die earthworm zin is ook een stretch maar waarom zou er veel animo zijn voor Joost z’n soep? Uit een pakje dan ook nog