Stel je persoonlijke vraag #26

Bedoel je ‘niet bruin’ en dat je hem daarom verderop erin werpt? Ik snap het niet haha

2 likes

Hieruit komt de toast altijd wel lekker!

Maar de eerste keer moest ik even van een afstandje observeren hoe het werkte. En ik blijf er altijd als een havik naast staan om m’n toast te bewaken. Ervoor heb ik dan al de rest gepakt, zodat het broodje lekker warm is bij het eten.

Heb jij wel eens biodanza gedaan?

  • Ja, meerdere keren
  • Ja, één keer
  • Nee
  • Wat?!

0 stemmers

Zou je ooit biodanza willen proberen?

  • Sowieso
  • Misschien wel
  • Nooit
  • Heb ik al gedaan
  • Wat is biodanza?!

0 stemmers

2 likes

Anoniem - in de veronderstelling dat reizen deze zomer is toegelaten, overweeg jij het dan om op reis te gaan?

  • Ja, een reis naar een verre bestemming
  • Ja, maar enkel als het dichtbij is (buurlanden)
  • Ja, maar enkel in het binnenland
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel eens voor de grap “geprobeerd” om het belachelijk te maken (sorry).

2 likes

Kan hier wel echt van genieten though

Maar ik ga zelf liever in de jacuzzi liggen met een wijntje terwijl ik dit schouwspel gadesla

17 likes

Ik heb wel eens een soort coachingstraject gedaan waarbij de coach dit graag deed bij de groepssessies om je zo “los en open te maken” zeg maar, whaha. Awkward as fuck omdat werkelijk niemand dat leuk vond

3 likes

Als het kan en mag wil ik naar Italië, is niet perse ver maar ook geen buurland :sweat_smile:

8 likes

Ik dacht dat dit het enige thema met dark mode was haha dus vandaar? Of misschien was er een andere die ik om een of andere reden niet chill vind en gebruik ik daarom deze?

1 like

Ja!!! Ik vond dit echt hilarisch en keek dit, Charlie bit my finger en Potter Puppet Pals altijd achter elkaar, viel in mijn hoofd in dezelfde categorie blijkbaar

maar vraag me nu echt af waarom ik dit in godsnaam zo grappig vond ja :grimacing:

6 likes

Dit is echt heel Nederland na Corona

2 likes

Haha ja na de biodanza camping van ik vertrek wil ik dat ook wel eens aanschouwen of meemaken maar dan vanuit antropologische interesse haha

4 likes

Ik voel me gemeen want ik moet hier zo hard om lachen. Hahahaha wat isssss dit.

1 like

Ligt aan het weer en wat we doen. Met goed weer vrijwel altijd op het strand, iets minder weer maar nog lekker én we willen de hele dag blijven zitten, een park, en als ik gewoon ff een koffietje/lunch ga doen of we spreken ‘s avonds af gaan we naar een terras.

MIS HET ZO :cry::cry:

3 likes

Ik vond ‘iets gaan drinken’ altijd stom omdat dat thuis ook gewoon kan voor minder geld maar nu door corona ben ik van gedacht veranderd hahaha

7 likes

Toch vond ik dat wel de hoogtijdagen van Het Internet eigenlijk, kan niet zo goed uitleggen waarom maar alles is nu zo gericht op een groot publiek ofzo?
En alles moet perfect zijn?
Social media was toen nog niet echt een ding, je kon gewoon gek doen haha

14 likes

Herken jij dit geluid?

  • Ja meteen
  • Laat ergens wel een belletje rinkelen
  • Nee, wat?

0 stemmers

Ik keek dit altijd

1 like

Oh dat is dus inbel??? Internet? Volgens mij hebben wij dat nooit gehad. Vind het eerder als een blackbox klinken uit een vliegtuigcrash.

Ik ken het omdat ik dit soort filmpjes vaker gezien heb, maar niet uit mijn eigen herinnering

1 like