Stel je persoonlijke vraag #26

Tja, ze hebben denk ik lage verwachtingen van mij :sweat_smile:

2 likes

Maar ‘soms’, niet overwegend!
Maar nu bedenk ik me dat m’n poll weer lekker nietszeggend is eigenlijk, want soms doe je ook per ongeluk slimme dingen :thinking:

1 like

Welk random lichaamsdeel van jezelf vind je het mooist? Stel je zou een insta account aan moeten maken en alleen maar foto’s van dat deel plaatsen. Welke wordt het?

• Oor
  • Voorhoofd
  • Kin
  • Elleboog
  • Knieholtes
  • Grote teen
  • Navel

0 stemmers

1 like

Ik ben niet van het kinkshamen maar een insta maken voor een van deze lichaamsdelen zou heel anders uitpakken dan hoe jij het bedoelt :joy:

1 like

Hahah maar wie vindt knieholtes nou weer leuk dan

Dr is een kink voor iedereen sgat.

13 likes

knieholte/oksel/elleboog wordt echt zo’n is dit een ass or elbow haha

5 likes

True, TLC taught me that.

3 likes

Ik moest dit googelen. De dingen die ik nu zie langs komen :joy:🥲 wereld gaat voor me open.

43

Wat is het IQ van een chimpansee?

Liquor

1 like

Volgens mij rond de 75 wel! Maar IQ is een dusdanig menselijke (westerse) maat dat dat moeilijk te zeggen is :monkey::speak_no_evil::monkey_face::gorilla::orangutan::see_no_evil::hear_no_evil:

1 like

Lijkt me ook wel verschillen per chimpansee toch? Misschien niet zoveel variatie als tussen mensen, maar vast wel wat.

Ja denk dat die 75 beetje de max is. En zal dan wel met een non-verbale test zijn gemeten haha.

1 like

Maar dan klopt die IQ test sowieso voor geen meter, als je 75 haalt terwijl je een phd hebt gedaan.

2 likes

Er bestaat een kans dat dat niet letterlijk bedoeld was (of ik vat hem verkeerd op)

2 likes

Zo heb ik een collega die zichzelf continu omschrijft als ‘sympathiek’ :nauseated_face: mag ik dat ff zelf bepalen? Sinds dat me opvalt vind ik het er zo dik bovenop liggen, dat het een act lijkt.

2 likes

Ja of van die opdrachten waarbij je na het zien van een scène op een plattegrondje de gelopen route uit moet kunnen stippelen. Of dat je aan moet geven welke blauwdruk bij welke kubus past. Door die shit scoor ik altijd -1000 op een iq test.

4 likes

Borreltijdddd

FB_IMG_1616968367409

Kies een drankje:
  • Aperol spritz
  • Pinky sour
  • G&T
  • Bálon 43
  • Moscow mule
  • Classic mojito
  • Strawberry mojito
  • Passionfruit mojito