Stel je persoonlijke vraag #26

Anders: Cito-score

:clown_face:

5 likes

Nee, gebruik dat moment als kans om te bewijzen dat t niet zo is. Daar kan ik dan wel van genieten. 🥲

Ik vind mezelf overigens zeker niet dom, ook niet bijster slim ofzo. Alleen 9/10 voel ik me verheven genoeg om te denken in zo’n situatie : mwehhh nee jij bent echt niet slim. Je hebt misschien iets goed kunnen leren en daardoor een leuke diploma gehaald. Maar daar is t wel mee gezegd, want een beetje logisch nadenken is er iig niet bij.

1 like

Basic nachos “Nacho deluxe” noemen haha.

13 likes

Maar ik moet wel weten welke gin. Geen gordon’s voor mij :grimacing:

1 like

Haha ja dat zag ik ook :joy::joy: niet veel deluxes aan

1 like

Ik had over de ‘max 2’ gelezen en had al zo’n 8 dingen aangeduid :upside_down_face:

4 likes

Hahahaha ja dat zou ik zelf ook doen en ik denk veel meer mensen, dus vandaar echt kiezen wat je het liefste wil :joy:

1 like

Of met guacamole uit een bakje :thinking:

1 like

kan m nog helemaal meezingen

Ik vind het echt heerlijk dat dit soort polls soms langskomen. Eten/drinken uitkiezen van een menukaart geeft echt een ander gevoel, alleen jammer dat ik het niet krijg.

15 likes

Idd, heb nu zin in brood met dips, en in nacho’s, en in cheesecake.

4 likes

Ja ik durf meestal geen nacho’s te bestellen, want 9 van de 10 x een (dure) teleurstelling.

16 likes

Waarschijnlijk vindt zo’n tent chips met salsa ‘basic nachos’ dat zie je zo vaak. Staat er nachos op de kaart, is t alleen de chips met salsa of guacamole :sob:

Ik vind dit echt leuke polls trouwens, maar meteen ook mega zin om op een terras te zitten

1 like

Ik weet nog wel dat ik in valencia in een dure strandtent zat. En dat we allemaal goeie cocktails en broodjes hadden gehad. Maar dat we nog om een tegoed op te maken nachos namen. Naaaah dat was letterlijk zon boxje als wat je bij de jumbo kan halen. Gewoon droge nachos met een queso dip en kant en klare quac.

6 likes

Ik heb een keer nachos besteld bij een tentje hier in de buurt. Stond op de kaart alleen “nachos” dus was benieuwd.

Kreeg ik een bakje droge nachochips… met chilisaus. Never forget 🥲

4 likes

guac-a-mole
guac
guac
a
mole
peel the avocado

heb hier echt lang niet aan gedacht, en jullie waarschijnlijk ook niet dus you’re welcome

18 likes

afbeelding

17 likes

ben eigenlijk wel jaloers op hoeveel fun deze mevrouw heeft
had ik maar zoveel levenslust

24 likes

hoezo mag ik niet meerdere cocktails kiezen :sob:

3 likes

Ik ga een nacho politie beginnen. Droge TORTILLA chips mogen geen nachos heten.

7 likes