Kwam er elke keer ongeveer hetzelfde uit?
Hahahahahahahahahahha ja namelijk dat ik niet hoogbegaafd ben
maar dat kon ik dr zelf ook wel vertellen
was haar grootste teleurstelling ooit, drie kids hoogbegaafd en dan is de middelste mislukt, daar ging dr openingszin op school:âal mn kids zijn hoogbegaafdâ
Ahh ik heb zoân zin in bagels & beans nu. Die ijskoffie saar is echt nummer 1 van alle ijskoffies die ik geprobeerd heb. En zoân lekkere bagel hmm.
Shit. Hongerr.
Voor mij is de avondklok niet super relevant; als ik dan op pad ben, heb ik een verklaring op zak.
Maar ik word dan wel echt idioot hard ingehaald. Op de dijk bij ons. Vorige week woensdag echt een gevalletje âdat ging net goedâ. Bijna frontaal. Mensen worden helemaal gek?!
En merk wel dat je onbewust toch met het verkeer meerijdt en dus harder gaat. Ben altijd sneller thuis op die avonden
Ja bizar he! Ik had vorige week ook dat iemand ineens toch even door rood ging rijden (gevalletje al rood, niet meer oranje). Vind het echt levensgevaarlijk soms. Dan word je ingehaald op een 50 weg en dan rijden ze sowieso harder dan 80
Op de dijk ook⊠jeetje dat is echt debiel?
wat zielig voor je moeder zeg.
Samenvatting
Grapje ofc, eerder zielig voor jou, drie keer tot zoân test gedwongen
Hahaha ah ja, ik ben blij dat ik niet hoogbegaafd ben. Is niet echt iets om jaloers op te zijn en ook niet iets om over op te scheppen als ouder. Vind het altijd hilarisch en zielig tegelijk hoe geobserdeerd ze ermee is.
Ja IN EEN BOCHT?!
Tja dan moet je toch wel wanhopig zijn?
Laatst had iemand ook een filmpje gemaakt om 20.55, bij de âingangâ (geen ander woord haha) van ons dorp. Hoe idioot hard mensen daar over de rotonde gingen en hoeveel mensen ook. Echt bizar!
Ik woon aan een doorgaande rechte weg binnen de bebouwde kom en kan inmiddels aan het verkeer horen hoe laat het is. Hoe dichter bij 9en, hoe harder er wordt gereden. Vlak voor 9 racen ze door de straat met zeker 80 of harder. Voor je eigen veiligheid kan je het laatste half uur hier beter het fietspad vermijden
Nee zeker niks om over op te scheppen, echt de classificatie hoogbegaafdheid is meer dan een hoog Iq hebben ook en komt vaak met problemen, faalangst, sociale uitsluiting etc. Zegt ook niet veel over schoolprestaties, genoeg hoogbegaafden halen hun VWO diploma bijvoorbeeld niet.
Maar wellicht is je moeder ook op die manier opgevoed? Waarin presteren en excelleren heel belangrijk was?
Mwah ze wil heel graag opscheppen en het perfecte gezinnetje zijn. Nja dat kan ze inmiddels ook wel vergeten na een dikke vechtscheiding etc hahaha, maar het ging haar echt om status. Ze schept op als het kan en als iemand wat negatiefs over me zegt, vindt ze het heerlijk om daarop voort te borduren, want positiviteit straalt op haar af en negativiteit kan ze ombuigen naar âja maestoso is altijd een moeilijke meid geweest, ik snap helemaal wat je bedoelt! heb zo mn best voor haar gedaan, maarjaaaaâ
als ik idd naar mn zus kijk, die is hoogbegaafd, maar doet uiteindelijk helemaal geen studie, omdat niks haar lukt. Wat heb je dan aan je papiertje waar je IQ op staat, helemaal niks.
@Fishing @Merrow Ja echt bizar he! Ik zie mensen ook echt hele rare dingen doen. Het verbaast me dat er nog geen ongelukken in het nieuws gekomen zijn, want met 80 door de straat racen, dat kan toch niet.
Dat is kut
Maar goed, ik weet vrij zeker dat mensen wel door haar poging tot het perfecte plaatje kunnen heenkijken. Wij hebben ook zoân gezin in onze kenniskring, iedereen weet echt wel dat het er niet zo rooskleurig aan toe gaat als dat ze het willen laten lijken. Vind dat ook gewoon altijd een beetje gek als mensen dat zo graag willen, heel clichĂ© maar niks is perfect⊠zou ideaal zijn wanneer we daar allemaal open over konden zijn!
Jaaaa die ijskoffie! Heeft bijna niets meer met koffie te maken zo zoet maar echt zo lekker.
Oh jazeker! Ze is een beetje de dorpsgek hoor. We zijn 2x van school gewisseld en hebben zelfs 2 maanden thuis âlesâ van haar gehad, want ze vond dat de basisscholen te weinig deden met onze intelligentie
Ja het is ook echt heel erg raar, want wie houd je nou uiteindelijk voor de gek⊠Iedereen weet dat geen enkel gezin perfect is en als je wel zo doet, zien mensen heel snel wanneer dat niet zo is. Gewoon gĂȘnant eigenlijk
Heb jij wel eens gehad dat je je stopwatch op je telefoon aanzet omdat je iets wil timen, maar hem vergeet uit te zetten. Wat is je record stopwatch laten draaien?
- Ik gebruik die functie niet
- Vergeet het nooit stop te zetten
- Een paar uur lang
- 6-12 uur lang
- 12-24 uur lang
- Een paar dagen lang
0 stemmers
Echt iets van 300 uur
Die Nederlandse nachoâs zijn echt om te janken man. Vooral als ze gewoon Doritos chips serveren en van die karige half gesmolten geraspte kaas, echt cultuur barbaren
Ben blij dat ik zowat naast de grens van Mexico woon, altijd lekker eten
Chips uit een recyclebaar bakje i.p.v. een zak
- Leuk idee, ik zou dit wel kopen
- Leuk idee, maar ik zou het niet kopen
- Slecht idee, doe mij maar een zak
- Ik eet nooit chips
0 stemmers
Ik maak me vooral zorgen om de kleine portie.
Afhankelijk van prijs en smaak natuurlijk. Maar zou het sowieso een keer proberen!