https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/11047/4355?u=floepsie
Kanker hoor ik nu altijd in m’n hoofd in zo’n computerstem door dit verhaal van @NoyraSoturi
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/11047/4355?u=floepsie
Kanker hoor ik nu altijd in m’n hoofd in zo’n computerstem door dit verhaal van @NoyraSoturi
Ok, ik wist niet dat mijn bericht aanvallend overkwam. Ik had mijn best gedaan om beide kanten aan te kaarten, maar kennelijk moet ik dat nog leren. Ik zal het wel met mijn begeleider bespreken dat ik dat nog niet kan. Thanks voor de tips piepels
Persoonlijk vond ik het helemaal niet aanvallend en juist goed dat je je uitspreekt. Je zei ook niet ‘alle christenen vinden dit stom’ maar je zei: ‘Er zitten christenen op dit forum die nu met dit woord geconfronteerd worden’.
Ben zelf niet gelovig en zeg ook weleens godver in het ‘echte leven’ maar had ook wel m’n twijfels of dit niet voor sommigen tegen het zere been was. Maar goed blijkbaar valt dat wel mee als ik zo de reacties lees dus alleen maar fijn.
Zo herkenbaar h-aha. Ik ben zelf ook halfgrieks, en zou echt een moord doen voor een goede frappé hier, of beter nog, een freddoooooo.
Zelf maken! godverdmm. Ik heb een link gekregen voor de juiste koffie als je wilt kan ik hem wel sturen.
Yes please
Wat doe je met brieven die je niet meer nodig hebt maar waar gevoelige informatie of gegevens opstaan?
0 stemmers
En soms gooi ik het dan bij het restafval als het echt heel heel persoonlijk is.
Meenemen naar mn werk en in de versnippercontainer doen
Wel jammer dat je geen foto hebt toegevoegd.
Nou, ik heb een aantal liefdesbrieven bewaard. Ik voel niks meer voor die persoon, en andersom zeer waarschijnlijk ook niet. Maar dat was wel een intense periode en als ik die dingen heel af en toe nog lees geeft dat alleen maar een beter en positiever gevoel. En bevestiging hoeveel we van elkaar hielden. Heb ze ergens onderin een doos liggen, en ook maar van 1 persoon hoor godverdmm. Nu zijn ze 9 jaar oud. Maar wil ze nog hebben als ik een oud omatje ben.
Oh ja ik bedoelde eigenlijk brieven met bankgegevens enzo, dat soort dingen. Van liefdesbrieven begrijp ik wel dat je ze bewaart, zeker als ze je een positief gevoel geven.
Meer nog bang voor al die achterlijke veenmollen die gaan gillen en rennen en slaan naar een wesp. Dan maak je de juist boos/bang whatever.
Is het klaar met Rutte denken jullie?
0 stemmers
Nee, want hij lacht zo lief /s
Heb tijdje geleden zo’n best kleine papierversnipperaar gekocht bij de Lidl, die je bovenop je prullenbak kan leggen en het is toch ideaal. Vond zomaar alles weggooien nooit een heel prettig idee dus lekker alles versnipperen nu voelt toch een stuk prettiger/fijner/veiliger op de een of andere manier
godverdmmgodverdmmgodverdmm fuck zeg. Internet in urk is zeker uitgevallen
Dit maakt het niet beter zie ik
thanks! Enne, is de pannenkoekenstraat echt een straatnaam, of is dat ook al zo’n 1 a.prilgrap?
Zoeken op Deligriek! Daar komen ze waarschijnlijk vandaan godverdmm.