Stel je persoonlijke vraag #26

Testen is toch altijd beter dan niet testen?

Het is wel gebleken dat je ook carona kunt krijgen als je je gewoon aan de regels houdt. En dat je carona kunt hebben zonder klachten. Dus alleen maar beter dat die tests nu toegankelijker zijn. Dat zegt Hugo zelf ook. Tuurlijk heb je altijd mensuh die met een negatieve uitslag dan yolo gaan doen, maar die mensuh heb je altijd wel

2 likes

Ja en als je ze per stuk koopt dan is 't 9 euro. Vind dat ook wel prijzig ja, want eigenlijk betaal je gewoon 9 euro voor de veiligheid van iemand anders!! :hot_face:

Ik las neusswab (en dan maar 2,5 cm in je neus) of met speeksel.

1 like

Ik heb weleens een sneltest gedaan die met alleen keelswab (eigenlijk wangswab) was voor iets van werk. Maar weet niet hoe dat precies zit want lees ook vaak alleen neus?

Ik moet ze straks verplicht elke week gaan doen als ik naar school wil, maar hoop wel dat ze dan voor studenten gratis worden, anders wordt het wel een duur grapje

1 like

Wat is padvinders?

Volgens mij b.uren

1 like

Wanneer krijg je amai?

2 likes

Ik ga voor niet mijn probleem

6 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

15 likes

Gemiste kans!

5 likes

Ik schrik ervan dat zoveel een vloekwoord het nmsvpeste woord vinden. Er zitten ook gewoon christenen op het forum die nu constant met dit woord geconfronteerd worden.
Ja, eens een berichtje met het woord godver lezen kan je dan nog wel handelen, maar dit is echt een overkill.
En nee, ik ben niet gelovig. Ja, ik vloek ook. Maar dit kan best too much zijn

1 like

Hier kan ik niks mee

Omdat het dus wel door een forummer tegen mij gezegd is

Ik vind niet mijn probleem hilarisch

5 likes

Ok en nu ben jij de verdediger der christenen?

Kan die christen zelf niet typen

15 likes

Nou ja zeg, alsof ik iets heel heftigs zei?

@Frambozentaartje Zoals ik al zei, het kan nu een overkill zijn

2 likes

Nee maar waarom loop je te zeiken om een 1aprril grap

Om in je geliefde Disney te spreken let it go

6 likes

Zeiken? Volgens mij zit jij er meer mee dat ik er nu wat van zeg, maar oki

@Frambozentaartje autisten maken geen grapjes

2 likes

Nee ben gewoon verscharreld

5 likes