Stel je persoonlijke vraag #26

Ah ja dat is ook zo vroeg! Was niet bedoeld om iemand klote te laten voelen.

Sowieso, ik verscharrel me erover hoe vroeg een meisje ongesteld kan worden. :pensive:

Stel er zou iets in het dna worden veranderd en vrouwen kunnen daardoor niet menstrueren voor hun 18e, wat vind je daarvan?

• Weet ik niet
  • Ja lijkt me best wel een goed idee
  • Nee dit lijkt me niet wat

0 stemmers

1 like

Hehe ja mijn vader (gescheiden ouders) gaf me een bestekset met m’n naam erin gegraveerd kado toen ik voor het eerst ongesteld werd echt bizar :rofl: @FrauHelga @Printemps

2 likes

Anders: net als bijvoorbeeld poezen / konijnen / olifanten gewoon niet menstrueren. Zij kunnen zich voortplanten zonder maandelijks gedoe.

9 likes

En wat vond je ervan toen je net boobies begon te krijgen?

• nmsvpe!!
  • Neutraal
  • Vreselijk

0 stemmers

Hebben zij ook een maandelijkse cyclus of dat niet? Als zedat ook niet hebben, hebben ze ook geen hormonale schommelingen lijkt me. Heerlijk. Ik merk ook heel gemeen aan mij dat ik absoluut mannen meer haat dan vrouwen tijdens mn menstruatie.

Oh en mijn moeder kwam er in het pashokje achter dat ik tieten kreeg. Ze vond het GEWELDIG. Ik zei niks. Ik was ook nog niet ongesteld, had geen schaamhaar niks, begreep niet wat dat titje daar deed. Gatverdamme. En zij vond het ZO nmsvpe. En dan kon ik mooi een eerste bhtje kopen. NEEEE MAMA.

Hehe ja het ligt nog bij hem tkrot dus als ik daar eet eet ik met dat bestek ja :laughing:

1 like

Ik weet niet zeker hoe het bij dieren werkt.
Ongesteriliseerde poezen worden om de zoveel tijd krols en kunnen dan zwanger worden, maar bij konijnen en olifanten weet ik het niet zeker.
Mijn konijnen en poezen hebben in ieder geval nooit regelmatige bloedingen gehad of zo, maar ze konden zich wel voortplanten.

@anon50301661 Jij weet veel van de natuur, weet jij dit misschien?

Edit; ik herinner me wel (van SATC nota bene) dat hondjes die loops zijn bloed kunnen verliezen en dan soms een b.roekje aan moeten.

2 likes

Ik wilde heel graag borsten hebben maar die beginfase was zo fucking awk. Eerst alleen van die dikke tepeltjes (en iedereen die aan elkaar vroeg ‘heb je al tietschijfjes?!’, of was dit alleen bij ons een ding) en verder niks behalve veel pijn en na 3 jaar ongeveer hoopvol aan die schijfjes voelen eindelijk 2 minihobbeltjes. Dus vond het vooral een desillusie

3 likes

Vreselijk. Van die jongens uit de klas die dan vroegen “op welke rug slaap jij”. Ja ik was verdomme plat tot mijn 16e en dat was al kut zat zonder jullie opmerkingen.

1 like

Mijne wel :joy::speak_no_evil:

1 like

That’s BONE

2 likes

Oh nee de horror :sob: wat een woord

7 likes

Ik vond het wel leuk! Weet nog dat ik die zomer een driehoekbikini met touwtjes mocht kopen en me vet volwassen voelde. :heart::heart: (Hij was wel echt mooi trouwens, appeltjesgroen en gehaakt.) Ik was wel pas 9 en werd dat jaar ook nog ongesteld, en dat vond ik wel heel stom. Goede oude tijd waarin ik ook altijd één van de langsten in de klas was enzo, tegen se tijd dat we op de middelbare zaten was ik al uitgegroeid. :sweat_smile:

4 likes

Ja wat een naar woord. Ik weet overigens volgens mij wel wat je bedoelt @Lemongrab
En ineens verdwijnt dat ding?

Als er een vervanging moest komen voor het woord geil welke vind je dan het best?

• Loops
  • Krols
  • Tochtig
  • Hengstig

0 stemmers

1 like

Verzenden jullie nog verjaardagskaarten?

• Ja
  • Nee
  • Sinds corona wel meer
  • Alleen naar bepaalde mensen

0 stemmers

1 like

Greetz is echt m’n beste vriend

6 likes

Brontsig is mn favo.

8 likes

Haha ja die is ook goed. Ik noemde mn ex altijd geile dekhengst, echt vreselijk :laughing:

2 likes

En stuur je wel eens zelfgemaakte kaartjes op? Laatst had ik zin om kaartjes te maken maar ik dacht, wat moet iemand ermee. Ligt binnen een paar dagen in de prullenbak of in een rommella.

• Nee dit doe ik nooit
  • Ja dit doe ik wel eens
  • Ja regelmatig

0 stemmers

En zou je het leuk vinden om een zelfgemaakt kaartje te ontvangen?

• Nee
  • Ja leuk
  • Neutraal

0 stemmers