Not the kind of passion I’m looking for
Ik denk dat er voornamelijk veelgebruikte woorden vervangen zijn, dus verwacht eigenlijk geen verrassingen meer. Zeker na de post van @anon42392789 met allerlei testwoorden godverdmm
Ben benieuwd naar het antwoord van @genieën
godverdmm ook zo grappig dat die tag naar de mods ook niet meer werkt nu, hebben zij het heerlijk rustig vandaag (denk ik dan), wel slim bedacht
Slik jij pijnstilling tijdens je menstruatie? Voel me soms net nog een puber dat ik mn moeder op bel wat ik het beste kan doen als ik ongesteld ben.
- N.v.t. /word niet ongesteld
- Ja elke cyclus
- Verschilt per cyclus
- Nee dat doe ik niet
0 stemmers
Oh mijn god ik verga van de pijn, en ik moet van mn moeder de spiegel hoog houden oid, nou ik kots bijna.
Paracetamol en vooral ook een NSAID (ibuprofen/naproxen ed) nemen. Die laatste zijn vooral effectief tegen menstruatiepijn. Neem het zodra je klachten krijgt en volg de adviezen qua dosering in de bijsluiter. Niet een keer op een dag een pilletje nemen, maar op tijd nieuwe innemen als je weet dat je 1-2 dagen last heb. Dus even 3-4 per dag twee tabletten paracetamol van 500 mg en beginnen met bijv 500 mg naproxen en dan elke x uur een tablet van 250 (geloof dat dat het schema is, check even in de bijsluiter). Zorg dat je de medicatie niet laat uitepibreren.
Hoeveel jaren van je leven ben jij al ongesteld?
- 0
- 0-5
- 5-10
- 10-15
- Nog langer dan 15 jaar en ik leef nog?!
0 stemmers
Echt top trouwens dat ik dit allemaal opschrijf, ondertussen ook menstruatiepijn heb maar mn bed niet uit wil om pijnstilling in te nemen
Bijna 27 jaar al. (Ik was 12)
Mijn vrien.dinnetje zat in groep 6, vlak voor de overgang naar groep 7. Zo erg. Op die leeftijd ben je daar nog niet mee bezig.
Pff jeetje ja ik ook al ruim 23 jaar (was ook 12). En dan nog die bestekset die ik kadokreeg toen ik het voor het eerst werd, wat een ellende als ik er allemaal aan terugdenk
Aahw! Zo kut he. Ik ging mn moeder als een klein kind odreigbriefellen (odreigbriefellen) met MAMAAAA ik heb zoveel piiiiijn. Ik heb het nu op mn nachtkastje liggen. Heb je het niet bij de hand?
2 menstruaties geleden heb ik letterlijk overgeven van de pijn en ik ben daar nog steeds bang voor. Alleen mn moeder kan zeggen dat het niet weer gebeurd en alleen haar geloof ik dan.
Bestekset? Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen, wat was daar het idee achter?
Bina 18 jaar sinds mijn eerste menstruatie maar nu al bijna tien jaar niet meer ongesteld geweest holladiejee. Mocht ook wel na die ellende van de eerste 8 jaar.
Ik was 9 en ik zat er eigenlijk helemaal niet op te wachten of aan te denken.
Ah ja dat is ook zo vroeg! Was niet bedoeld om iemand klote te laten voelen.
Sowieso, ik verscharrel me erover hoe vroeg een meisje ongesteld kan worden.
Stel er zou iets in het dna worden veranderd en vrouwen kunnen daardoor niet menstrueren voor hun 18e, wat vind je daarvan?
- Weet ik niet
- Ja lijkt me best wel een goed idee
- Nee dit lijkt me niet wat
0 stemmers
Hehe ja mijn vader (gescheiden ouders) gaf me een bestekset met m’n naam erin gegraveerd kado toen ik voor het eerst ongesteld werd echt bizar @FrauHelga @Printemps
Anders: net als bijvoorbeeld poezen / konijnen / olifanten gewoon niet menstrueren. Zij kunnen zich voortplanten zonder maandelijks gedoe.
En wat vond je ervan toen je net boobies begon te krijgen?
- nmsvpe!!
- Neutraal
- Vreselijk
0 stemmers
Hebben zij ook een maandelijkse cyclus of dat niet? Als zedat ook niet hebben, hebben ze ook geen hormonale schommelingen lijkt me. Heerlijk. Ik merk ook heel gemeen aan mij dat ik absoluut mannen meer haat dan vrouwen tijdens mn menstruatie.
Oh en mijn moeder kwam er in het pashokje achter dat ik tieten kreeg. Ze vond het GEWELDIG. Ik zei niks. Ik was ook nog niet ongesteld, had geen schaamhaar niks, begreep niet wat dat titje daar deed. Gatverdamme. En zij vond het ZO nmsvpe. En dan kon ik mooi een eerste bhtje kopen. NEEEE MAMA.
Hehe ja het ligt nog bij hem tkrot dus als ik daar eet eet ik met dat bestek ja