Stel je persoonlijke vraag #26

Ik weet niet zeker hoe het bij dieren werkt.
Ongesteriliseerde poezen worden om de zoveel tijd krols en kunnen dan zwanger worden, maar bij konijnen en olifanten weet ik het niet zeker.
Mijn konijnen en poezen hebben in ieder geval nooit regelmatige bloedingen gehad of zo, maar ze konden zich wel voortplanten.

@anon50301661 Jij weet veel van de natuur, weet jij dit misschien?

Edit; ik herinner me wel (van SATC nota bene) dat hondjes die loops zijn bloed kunnen verliezen en dan soms een b.roekje aan moeten.

2 likes

Ik wilde heel graag borsten hebben maar die beginfase was zo fucking awk. Eerst alleen van die dikke tepeltjes (en iedereen die aan elkaar vroeg ā€˜heb je al tietschijfjes?!’, of was dit alleen bij ons een ding) en verder niks behalve veel pijn en na 3 jaar ongeveer hoopvol aan die schijfjes voelen eindelijk 2 minihobbeltjes. Dus vond het vooral een desillusie

3 likes

Vreselijk. Van die jongens uit de klas die dan vroegen ā€œop welke rug slaap jijā€. Ja ik was verdomme plat tot mijn 16e en dat was al kut zat zonder jullie opmerkingen.

1 like

Ik was echt blij toen ik eindelijk ongesteld werd (was 16 geloof ik). Ik heb me ook rot gegoogled omdat ik toen ook nog geen okselhaar had en ik me echt afvroeg of ik wel normaal was :joy: (nu denk ik: waarom wilde ik okselhaar??)

2 likes

Mijne wel :joy::speak_no_evil:

1 like

That’s BONE

2 likes

Oh nee de horror :sob: wat een woord

7 likes

Ik vond het wel leuk! Weet nog dat ik die zomer een driehoekbikini met touwtjes mocht kopen en me vet volwassen voelde. :heart::heart: (Hij was wel echt mooi trouwens, appeltjesgroen en gehaakt.) Ik was wel pas 9 en werd dat jaar ook nog ongesteld, en dat vond ik wel heel stom. Goede oude tijd waarin ik ook altijd ƩƩn van de langsten in de klas was enzo, tegen se tijd dat we op de middelbare zaten was ik al uitgegroeid. :sweat_smile:

4 likes

Ja wat een naar woord. Ik weet overigens volgens mij wel wat je bedoelt @Lemongrab
En ineens verdwijnt dat ding?

Als er een vervanging moest komen voor het woord geil welke vind je dan het best?

• Loops
  • Krols
  • Tochtig
  • Hengstig

0 stemmers

1 like

Verzenden jullie nog verjaardagskaarten?

• Ja
  • Nee
  • Sinds corona wel meer
  • Alleen naar bepaalde mensen

0 stemmers

1 like

Greetz is echt m’n beste vriend

6 likes

Brontsig is mn favo.

8 likes

Haha ja die is ook goed. Ik noemde mn ex altijd geile dekhengst, echt vreselijk :laughing:

2 likes

En stuur je wel eens zelfgemaakte kaartjes op? Laatst had ik zin om kaartjes te maken maar ik dacht, wat moet iemand ermee. Ligt binnen een paar dagen in de prullenbak of in een rommella.

• Nee dit doe ik nooit
  • Ja dit doe ik wel eens
  • Ja regelmatig

0 stemmers

En zou je het leuk vinden om een zelfgemaakt kaartje te ontvangen?

• Nee
  • Ja leuk
  • Neutraal

0 stemmers

Zelf gemaakt als in zelf ontwerpen en laten drukken, ja dat is mijn werk haha! Knutselen, nee.

2 likes

@Jumpsuit ik dacht dat het schema elke 4/5 uur 409mg ibuprofen slikken was. Dat raadde krab salade ooit aan.
Ik kan soms een maand zonder pijnstilling, maar eigenlijk altijd wel 2 dagen. Maar deze maand heb ik opeens 3,5 dag krampen gehad. Nu is de pijn wel over maar mijn buik is nog steeds opgezet. Het lijkt deze maand in totaliteit langer te duren. Irritant.

Bewaar jij geboortekaartjes?

• Ja
  • Even, maar daarna gooi ik ze weg
  • Ik gooi ze direct weg

0 stemmers

Ik wilde laatst aan een vriendin vragen hoe het met haar baby ging, maar ik was de naam gewoon kwijt. Zo genant. Ik durfde het ook niet aan een andere vriendin te vragen, hey hoe heet dat kind ook alweer? Dus ik zoeken in mn la en toen vond ik het geboortekaartje terug met haar naam erop.

9 likes

En voor de ff moeders, ben je tevreden over het geboortekaartje van je kind?

• Ja
  • Nee
  • Niet echt
  • Ik heb geen geboortekaartjes verstuurd

0 stemmers

Oh ja, ik bedoelde het schema voor naproxen! Boodschap is vooral: volg een schema en de juiste dosering!

2 likes