Greetz is echt m’n beste vriend
Brontsig is mn favo.
Haha ja die is ook goed. Ik noemde mn ex altijd geile dekhengst, echt vreselijk
En stuur je wel eens zelfgemaakte kaartjes op? Laatst had ik zin om kaartjes te maken maar ik dacht, wat moet iemand ermee. Ligt binnen een paar dagen in de prullenbak of in een rommella.
- Nee dit doe ik nooit
- Ja dit doe ik wel eens
- Ja regelmatig
0 stemmers
En zou je het leuk vinden om een zelfgemaakt kaartje te ontvangen?
- Nee
- Ja leuk
- Neutraal
0 stemmers
Zelf gemaakt als in zelf ontwerpen en laten drukken, ja dat is mijn werk haha! Knutselen, nee.
@Jumpsuit ik dacht dat het schema elke 4/5 uur 409mg ibuprofen slikken was. Dat raadde krab salade ooit aan.
Ik kan soms een maand zonder pijnstilling, maar eigenlijk altijd wel 2 dagen. Maar deze maand heb ik opeens 3,5 dag krampen gehad. Nu is de pijn wel over maar mijn buik is nog steeds opgezet. Het lijkt deze maand in totaliteit langer te duren. Irritant.
Bewaar jij geboortekaartjes?
- Ja
- Even, maar daarna gooi ik ze weg
- Ik gooi ze direct weg
0 stemmers
Ik wilde laatst aan een vriendin vragen hoe het met haar baby ging, maar ik was de naam gewoon kwijt. Zo genant. Ik durfde het ook niet aan een andere vriendin te vragen, hey hoe heet dat kind ook alweer? Dus ik zoeken in mn la en toen vond ik het geboortekaartje terug met haar naam erop.
En voor de ff moeders, ben je tevreden over het geboortekaartje van je kind?
- Ja
- Nee
- Niet echt
- Ik heb geen geboortekaartjes verstuurd
0 stemmers
Oh ja, ik bedoelde het schema voor naproxen! Boodschap is vooral: volg een schema en de juiste dosering!
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik ga de hele dag vreten want daar is het een vrije dag voor
- Ik ga paaseieren verstoppen die ik waarschijnlijk over twee jaar weer terugvind
- Ik ga eitje tikken met familie/vrienden
- Anders
0 stemmers
Gebruiken jouw ouders wel eens omg of amai op whatsapp?
- Ja omg
- Ja amai
- Nee
- Ja allebei
0 stemmers
Ik vind het zo grappig als mn moeder omg gebruikt. Ze wilde laatst vloerdoeken typen maar het werd telkens vloerdelen. Ze verbeterde het steeds fout. En toen , "Omg! Ik bedoel VLOERDOEKEN "
Het enige dat mijn vader gebruikt op whatsapp is “ok.”
Kut nou ben ik heel benieuwd naar je geboortekaartje
En
Ik ben ook jarig met Pasen dus twee redenen om te zuipen en te vreten
Haha ja doe!!
Ken of ben je iemand die hoogbegaafd is?
- Ik ben hoogbegaafd
- Ik ken iemand
- Nee
0 stemmers
Wat vind je ervan als iemand zichzelf hoogbegaafd verklaard?
- Dan lijkt het me dat het zo is
- Dan lijkt het me dat het niet zo is
- Ik vind hier niks van
- Belachelijk, laat dat over aan een professional
- Prima, je kent jezelf het beste
0 stemmers
O ik lieg, jaren terug was mijn vriendin aan het herstellen van een borstvergroting. Ik kon geen passende kaart vinden, dus toen heb ik zelf 2 enorme tieten geknutseld met een cadeaubon van een lingeriezaak aan de binnenkant geplakt, onder het mom van 2 tieten in een envelop.
Bij krols kan ik alleen maar denken aan Henk Krol en dat brengt nou niet echt in de stemming