Stel je persoonlijke vraag #26

Dan zou ik toch weer gaan voor de sapcentrifuge haha. Ik vond slowjuicen echt veel tijd kosten en het resultaat was medium. En daarna sta je alle onderdelen stuk voor stuk te schrobben want het mag natuurlijk niet in de vaatwasser allemaal. Gedoe.

Dat las ik inderdaad als nadeel van de slowjuicer, kleinere opening. En een stuk duurder. Ok, bedankt!!

Ik wilde het doen maar je mag maar 20 opties ingeven. Wat zou de max leeftijd zijn? Ik maakte een poll voor 15-45 maar dat kan dus niet.

1 like

Voila! (numerieke beoordeling is het)

Volgens mij ligt het gemiddelde op 28/29, althans, heb zelf altijd het idee gehad de gemiddelde leeftijd te hebben. Maar kan veranderd zijn natuurlijk!

• 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39

0 stemmers

Excuus aan de 20- ers en 39+ers, mocht maar 20 opties opgeven

6 likes

Haha wat leuk om dit live te zien veranderen nu.

Edit: Oh nu stoppen mensen met stemmen. :pleading_face:
Edit 2: Grapje.

1 like

waar leren jullie jullie bedpartners kennen?

• Social media
  • Datingsites
  • Uitgaan/feesten
  • Via werk
  • Openbaar vervoer
  • Sportclub/vereniging
  • Sportschool
  • Supermarkt
  • Via via
  • Op vakantie
  • Buiten, in het park etc

0 stemmers

Ik ging vroeger gewoon mijn vriendengroep langs haha. :face_with_hand_over_mouth: Niet allemaal natuurlijk maar had ook een enorme vriendengroep. En 1x random met een buurjongen geneukt toen ik ergens kwam wonen, dat was ook wel apart.

3 likes

Dit staat hier boven toch al? Echt tien minuten geleden haha.

1 like

Heh wat is dit? Besnijdenis?

22 likes

Lycos! (Hopelijk typ ik dit goed)

1 like

he wat is de vraag? aubergine oester gedeeld door schaar?

9 likes

Haha echtt? Zaten daar beetje leuke jongens op dan?

Seks in emojitaal is

:eggplant: :peach: :sweat_drops:

6 likes

Wat doet die schaar daar dan? Wil niet kinkshamen ofzo maar vind dat toch een beetje dubieus

4 likes

Oh kut

1 like

ik dacht eerst dat het over piemels afknippen ging. Toen dacht ik nog ooh een poll over vreemdgaan . Maar toen zag ik de oester en toen i was confusion

4 likes

@Soy.peor Openbaar vervoer?! Nice! Trein, bus, of nog iets anders?

@Vaiana huh, dacht dat jij 20(+) was!

En @anon22402465 ook nog toch?
Of heb jij een “bijna” puberdochter

1 like

Hoe oud ben je geworden eigenlijk? Ik gok 26.
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd 27. We worden wel ouder met zijn allen he damn.

@NInja in mijn hoofd ben jij nog 18 want volgens mij heb je dat op die leeftijd eens gezegd maar ik weet niet meer hoeveel jaren dit geleden is :laughing:

Oh voor het gemiddelde moet ook die andere soort poll! (Kan ik niet op mijn mobiel)