Er staat geen 0 tussen! Not for me, maar vast wel voor iemand.
Ik ben echt een noob wat betreft polls enzo maar kan iemand die het wel begrijpt niet een poll maken waarin je je leeftijd moet aangeven (evt anoniem) zodat we een gemiddelde kunnen zien? (Ja dat is niet echt representatief misschien maar dan hebben we een beetje een idee) Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Weet alleen niet wat we allemaal meerekenen maar ik reken voor mezelf alleen het even het complete pakket mee haha. Anders ben ik de tel kwijt hoor. Misschien dit ook wat duidelijker zeggen? Want er zit wel een verschil tussen natuurlijk haha.
Wij hebben een blender en die gebruiken we dagelijks, maar ik vind sapjes uit de centrifuge lekkerder, en vind die afwisseling wel fijn. Wil ivm gezondheid graag even de vriezer volgooien met sapjes, dat werkt net wat lekkerder met een sap ipv smoothie.
De sapcentrifuge die we hadden had gelukkig een grote opening, dus daar konden appels gewoon in zn geheel in. Scheelde veel met snijden! Maar de afwas is heel vervelend daarna, inderdaad. Daarom maak ik het graag in batches haha #lui
Dan zou ik toch weer gaan voor de sapcentrifuge haha. Ik vond slowjuicen echt veel tijd kosten en het resultaat was medium. En daarna sta je alle onderdelen stuk voor stuk te schrobben want het mag natuurlijk niet in de vaatwasser allemaal. Gedoe.
Dat las ik inderdaad als nadeel van de slowjuicer, kleinere opening. En een stuk duurder. Ok, bedankt!!
Ik wilde het doen maar je mag maar 20 opties ingeven. Wat zou de max leeftijd zijn? Ik maakte een poll voor 15-45 maar dat kan dus niet.
Voila! (numerieke beoordeling is het)
Volgens mij ligt het gemiddelde op 28/29, althans, heb zelf altijd het idee gehad de gemiddelde leeftijd te hebben. Maar kan veranderd zijn natuurlijk!
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
0 stemmers
Excuus aan de 20- ers en 39+ers, mocht maar 20 opties opgeven
Haha wat leuk om dit live te zien veranderen nu.
Edit: Oh nu stoppen mensen met stemmen.
Edit 2: Grapje.
waar leren jullie jullie bedpartners kennen?
- Social media
- Datingsites
- Uitgaan/feesten
- Via werk
- Openbaar vervoer
- Sportclub/vereniging
- Sportschool
- Supermarkt
- Via via
- Op vakantie
- Buiten, in het park etc
0 stemmers
Ik ging vroeger gewoon mijn vriendengroep langs haha. Niet allemaal natuurlijk maar had ook een enorme vriendengroep. En 1x random met een buurjongen geneukt toen ik ergens kwam wonen, dat was ook wel apart.
Dit staat hier boven toch al? Echt tien minuten geleden haha.
Heh wat is dit? Besnijdenis?
Lycos! (Hopelijk typ ik dit goed)
he wat is de vraag? aubergine oester gedeeld door schaar?
Haha echtt? Zaten daar beetje leuke jongens op dan?
Seks in emojitaal is
Wat doet die schaar daar dan? Wil niet kinkshamen ofzo maar vind dat toch een beetje dubieus
Oh kut
ik dacht eerst dat het over piemels afknippen ging. Toen dacht ik nog ooh een poll over vreemdgaan . Maar toen zag ik de oester en toen i was confusion