Stel je persoonlijke vraag #26

huh hoezo te verwachten? zij zijn toch verplicht je diploma daar op te zetten of wat?

Wat mis je het meeste? Als in wat zou je wel weer zo leuk willen vinden als dat je het toen vond?

• Msn
  • Hyves
  • Myspace
  • Partyflock
  • Spele
  • Kindertent
  • Habbo
  • Gosupermodel
  • Stardoll
  • Neopets

0 stemmers

1 like

Eindexamen in… 1995 :scream_cat:

5 likes

Omg MSN was zo chill. Altijd beetje op achtergrond aan hebben staan op de pc en hele dag kletsen met mijn beste vriendin (die 5 deuren verder woonde). :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh mag ik nog wat meer gegevens? adres… hoe ziet je portomonee eruit welk vakje zit je bankpas enzo. Gewoon puur interesse hoor

2 likes

Ik zag laatst iemand hier met een tienerdochter(?) dus dan weet ik wel zeker dat ik sowieso met mijn 31 niet de oudste ben. Naja kan wel maar lijkt me onwaarschijnlijk. In theorie had ik natuurlijk wel een kind kunnen hebben van 15 ofzo dus ergens gaat deze vlieger ook niet helemaal op.

Hoe heette de straat waar je opgegroeid bent?
Je eerste huisdier?
Dat soort info?

2 likes

Toch maar verwijdert niet omdat ik denk shit mensen weten dit nu. Maar eerder dat mensen mij eerder herkennen door deze info :sweat_smile:

Paasweekend:

• Leuk! Ik heb ook plannen.
  • Boeit mij niet zo.
  • Leuk maar heb geen plannen.
  • Boeit mij niks maar heb wel plannen.

0 stemmers

In mijn hoofd zijn de meeste wel ergens in de 29 ofzo nu dus dan klopt het wel aardig. Maar volgens mij verschilt het echt enorm hier.

1 like

Ik heb het in het Engels gedaan, omdat ik mijn kunst docente niet als begeleider wilde en ik op deze manier mijn Engels docente kon vragen, maar het ging over muziek. Uiteindelijk ben ik wel Engels gaan studeren, maar dat had (op een essay na) natuurlijk niets met muziek te maken.

1 like

Ik denk dat ik het gemiddelde omlaag haal :crazy_face: gok dat het eind de 20 ergens ligt

4 likes

Twee verschillende eindexamens. Een is 11 jaar geleden en een is acht jaar geleden :exploding_head:

ik weet wel dat ik te oud ben voor het internet want ik wou weer eens zon gemiddelde poll maken maar lukt nie.

7 likes
Slowjuicer of sapcentrifuge
  • Slowjuicer
  • Sapcentrifuge
  • Geen flauw idee

0 stemmers

Budget even buiten beschouwing gelaten, ondanks dat slowjuicer (een stuk) duurder is. Mijn sapcentrifuge is vandaag stuk gegaan en lees dat er in een slowjuicer meer vezels in het eindproduct blijven, en dat spreekt me wel aan. Maar ik hoor graag ervaringen en meningen!

Niet dé oudste, maar ben hier wel behoorlijk op leeftijd. Met een puberdochter

3 likes

Als jij met 22 denkt dat je de jongste bent hier, moet ik mijn stem even veranderen. Ik ben 21 :sweat_smile:

5 likes

Blender is zeker geen optie?

Ik heb een slowjuicer gehad en ik vond het echt te veel gedoe. Met alles snijden en achteraf schoonmaken.

Misschien ben jij dan wie ik bedoel met mijn berichtje hier boven haha. Volgens mij wel ja haha.

vgm zat er ook iemand van 18 of 19 hier

2 likes