Stel je persoonlijke vraag #26

Per persoon eerder ja!

1 like

Het Amsterdam Barok Orkest en Koor olv Ton Koopman hebben dit jaar een goede opgenomen, staat nog op de NPO.

3 likes

Wauw. En waarom dan? Wilde hij dat niet omdat hij dat cool vond ofzo of wilde die vrouwen het nooit een tweede keer doen met hem?

1 like

Waar zou je het liefst heen verhuizen? Met alles rekening houdend, weer, mensen, werkgelegenheid, taal etc.

• Toronto
  • Vancouver
  • New York
  • Los Angeles
  • Milaan
  • Barcelona
  • Berlijn
  • Londen
  • Singapore
  • Wellington
  • Sydney
  • Rio de janeiro

0 stemmers

Hoeveel landen heb jij gezien? En dan bedoel ik ook echt minimaal 1 dag daar doorgebracht, niet alleen doorheen gereden.

• 1
  • 2-4
  • 5-7
  • 8-10
  • 11-13
  • 14-17
  • 18-21
  • 22-25
  • 25-29
  • 30-35
  • 35-40
  • 40-45
  • 45+

0 stemmers

1 like

Hier kom je ook wel heel makkelijk aan, als je bijv. Het 5 keer in de week met dezelfde doet zit je na 2 maandjes alweer op 40.

Ligt er beetje aan hoe vaak je het doet, of je überhaupt ooit echt 1 vaste bedpartner hebt gehad. Ik vind 5 x pw best veel zou daar nooit aan komen.

2 likes

Maar vaker seks met iemand hebben heeft toch niks met bindingsangst te maken? Alsof je eraan vastzit als je toch voor een 2e keer gaat :sweat_smile:
Hoe slecht zou hij wel niet zijn in seks trouwens. 60x maar nergens in geĆÆnvesteerd.

Of hij was super slecht en niemand wilde nog eens.
Wel bijzonder.

1 like

Je favoriete woord voor seks, behalve seks?

• Neuken
  • Wiepen
  • Wippen
  • Kaatsen
  • Ketsen
  • Palen
  • Ploppen
  • Ballen
  • Batsen
  • Rampetampen
  • De liefde bedrijven
  • Geslachtsgemeenschap
  • Nummertje
  • CoĆÆtus
  • Poepen
  • Van wippestein gaan
  • Van bil gaan
  • Nemen
  • Anders;

0 stemmers

Nemen? Zeg je dan, zullen we ff nemen?

1 like

Neem me.

2 likes

Boem boem dingen.

20210402_170334

27 likes

Nice hoor!

@Madam-Mikmak mijn dochter is 9 (en ik 43)
Als je 25 bent klinkt dat overigens als bejaard en met 1 been in het graf etc. Als je het bent voel je je niet zo anders dan 25. :grimacing:

13 likes

Hebben jullie wel eens een gerookt ei gegeten?

• Ja, was lekker
  • Ja, neutraal
  • Ja, was vies
  • Nee, ken het ook niet
  • Nee, maar ken het wel

0 stemmers

De Johannes komt op TV straks dus ik ga die maar weer eens bekijken/beluisteren denk ik :heart: en dan met Pasen ga ik die ene opzoeken

Context wat betreft rijker: ik ben een stuk ouder dan de gemiddelde FF’er en ben al jaren getrouwd in gemeenschap van goederen dus zijn vermogen reken ik mee.

Geen Richie Rich-rijk maar we hebben niks te klagen.

4 likes

Ja dat, huis bijna afbetaald, spaargeld etc.

2 likes

Ik voel me nu echt een big ego als ik op grappiger:ja, stem. Maar vooral omdat ik mezelf hilarisch vind, niet per se dat ik denk dat anderen dat ook vinden.

Ook ben ik hier niet zo grappig, maar je zou me in t echt moeten kennen pff 🄲

2 likes

Ja ik ben zo bescheiden

20 likes