Per persoon eerder ja!
Het Amsterdam Barok Orkest en Koor olv Ton Koopman hebben dit jaar een goede opgenomen, staat nog op de NPO.
Wauw. En waarom dan? Wilde hij dat niet omdat hij dat cool vond ofzo of wilde die vrouwen het nooit een tweede keer doen met hem?
Waar zou je het liefst heen verhuizen? Met alles rekening houdend, weer, mensen, werkgelegenheid, taal etc.
- Toronto
- Vancouver
- New York
- Los Angeles
- Milaan
- Barcelona
- Berlijn
- Londen
- Singapore
- Wellington
- Sydney
- Rio de janeiro
0 stemmers
Hoeveel landen heb jij gezien? En dan bedoel ik ook echt minimaal 1 dag daar doorgebracht, niet alleen doorheen gereden.
- 1
- 2-4
- 5-7
- 8-10
- 11-13
- 14-17
- 18-21
- 22-25
- 25-29
- 30-35
- 35-40
- 40-45
- 45+
0 stemmers
Hier kom je ook wel heel makkelijk aan, als je bijv. Het 5 keer in de week met dezelfde doet zit je na 2 maandjes alweer op 40.
Ligt er beetje aan hoe vaak je het doet, of je überhaupt ooit echt 1 vaste bedpartner hebt gehad. Ik vind 5 x pw best veel zou daar nooit aan komen.
Maar vaker seks met iemand hebben heeft toch niks met bindingsangst te maken? Alsof je eraan vastzit als je toch voor een 2e keer gaat
Hoe slecht zou hij wel niet zijn in seks trouwens. 60x maar nergens in geĆÆnvesteerd.
Of hij was super slecht en niemand wilde nog eens.
Wel bijzonder.
Je favoriete woord voor seks, behalve seks?
- Neuken
- Wiepen
- Wippen
- Kaatsen
- Ketsen
- Palen
- Ploppen
- Ballen
- Batsen
- Rampetampen
- De liefde bedrijven
- Geslachtsgemeenschap
- Nummertje
- CoĆÆtus
- Poepen
- Van wippestein gaan
- Van bil gaan
- Nemen
- Anders;
0 stemmers
Nemen? Zeg je dan, zullen we ff nemen?
Neem me.
Boem boem dingen.
Nice hoor!
@Madam-Mikmak mijn dochter is 9 (en ik 43)
Als je 25 bent klinkt dat overigens als bejaard en met 1 been in het graf etc. Als je het bent voel je je niet zo anders dan 25.
Hebben jullie wel eens een gerookt ei gegeten?
- Ja, was lekker
- Ja, neutraal
- Ja, was vies
- Nee, ken het ook niet
- Nee, maar ken het wel
0 stemmers
De Johannes komt op TV straks dus ik ga die maar weer eens bekijken/beluisteren denk ik en dan met Pasen ga ik die ene opzoeken
Context wat betreft rijker: ik ben een stuk ouder dan de gemiddelde FFāer en ben al jaren getrouwd in gemeenschap van goederen dus zijn vermogen reken ik mee.
Geen Richie Rich-rijk maar we hebben niks te klagen.
Ja dat, huis bijna afbetaald, spaargeld etc.
Ik voel me nu echt een big ego als ik op grappiger:ja, stem. Maar vooral omdat ik mezelf hilarisch vind, niet per se dat ik denk dat anderen dat ook vinden.
Ook ben ik hier niet zo grappig, maar je zou me in t echt moeten kennen pff š„²
Ja ik ben zo bescheiden