Stel je persoonlijke vraag #26

Nee hoor @Karl_Lagerfeld is al in the building

1 like

Oeh wie doet de uitvoering? Is het die van het Rotterdams?

Heb jij de afgelopen maanden gesolliciteerd?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, één keer
  • Nee

0 stemmers

Voor de ja-stemmers: ben je tijdens het sollicitatieproces ergens fysiek naartoe gegaan voor een gesprek, assessment, oriëntatie o.i.d.?

• Ja, bij meerdere sollicitaties
  • Ja, bij één sollicitatie
  • Nee, het werd gevraagd maar ik heb dat niet gedaan
  • Nee, het werd niet gevraagd
  • Nee, want ik ben sowieso voor niks van deze dingen uitgenodigd

0 stemmers

Nederlandse Bach vereniging onder leiding van René Jacobs! Ik weet ook niet welke ik mooier vind, de Johannes of de Matthaeus?

Hij begint iig zo op Nederland 2, is nu nog voorbeschouwing.

Ik zag net deze reclame van Remia:

En vroeg me af: Heb jij wel eens komkommer met saté saus gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Gadverdamme wat zie ik hier :face_vomiting:
  • Lekker :heart_eyes::heart_eyes:

0 stemmers

Ja Gado Gado :heart:

16 likes

Ja heeeeeeerlijk maar niet met zo’n gore Remia satĂ©saus

6 likes

Ah oké, misschien ligt het dan aan mij. Had dit nog nooit gezien en leek me zó ranzig.

Heb je wel eens pindakaas met komkommer gegeten? Beetje hetzelfde idee!

2 likes

Ben je ooit in een stripclub geweest?

• Ja, was leuk
  • Ja, vond niet zo leuk
  • Nee, wil ik misschien wel
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

Stel je voor je partner zou naar een stripclub gaan. Wat vind jij daarvan?

• Zou ik prima vinden
  • Zou ik niet prima vinden

0 stemmers

Nee maar wel op lowlands in sexyland dat in een Franse stripclub verandere inclusief paaldanseres en overal kaasfondue :joy:

8 likes

In LA, was de beste ervaring daar. Zo’n leuke avond!

5 likes

In een niet nader te noemen Belgische stad toen ik met vriendinnen op stedentripje was. Een van mijn vriendinnen kreeg ruzie met een stripper en toen zijn we snel weggevlucht. Einde.

Overigens is mijn vriend in Amerika ook wel eens in de stripclub geweest. Was de manier om zaken te doen in zijn branche blijkbaar. Hij vond het vooral heel awkward.

1 like

Lijkt me zo tof. Die vrouwen zijn ook allemaal zo mooi en die looks :heart_eyes:
Ik kijk op youtube wel eens van die get ready with me fillmpjes van strippers.

Oh my god ik was deze herinnering helemaal vergeten maar ja inderdaad!!

Context voor mensen die het niet kennen: op Lowlands heb je een tent die Sexyland heet en daar wordt elk uur iets anders gedaan. De optredens zijn totaal verschillend dus je kan het ene uur naar een metalband kijken en een half uur later naar Zweedse poezie luisteren. Hier kwamen we dus binnen in een kaasfondue/blokhut achtige setting en op de uurwissel werd het een stripclub met paaldansers. Die wel echt heel goed waren trouwens, heel getalenteerd.

6 likes

Niet leuk en ik zou ruzie hebben!! We hebben duidelijke grenzen en afspraken en dit gaat daar overheen.

Jaa ik dacht al dat jij toen mee was!! En er was ook een heel excentrieke man die op het podium een super rare show liet zien wat steeds vreemder werd. Ik weet nog dat hij ging zingen met een netpanty om zijn hoofd? :grimacing: en volgens mij was er ook slagroom?

En en de paaldanseres en de kaasfondue hoorde wel bij elkaar volgens mij! Want toen we stonden te kijken zei ze ook steeds dat we moesten eten :joy:

Ik was dit helemaal vergeten hahaha

Jaaa, is zo’n aparte wereld en zo atletisch ook allemaal. De verbazing begon al toen we ons geld moesten inwisselen in one’s en ze vroegen: “how much you got on you? Ooohh a 100? Honeeeyy you ain’t going nowhere with that. Stay in the back.”

Het geld op de vloer, de muziek, de tricks op de paal en de chicken wings :ok_hand:t5::ok_hand:t5::ok_hand:t5::ok_hand:t5:

15 likes

Ja, ik twijfel ook over mijn antwoord. Het zou voor mij echt van de situatie afhangen. Is het een mooie show zoals @Daelyss beschrijft zou ik het nog tof vinden. Maar in zo een louche aftandse club beetje sneu met je vrienden lopen geilen op dansende vrouwen zou ik toch wel een afknapper vinden.

25 likes