Gatver! In je mond ook echt iehl. Vond in mijn servies al ranzig. Ik heb ooit eens een in mijn bed gehad bijma zo groot als een pink en ik ben nog nooit zo snel mijn bed uitgevlucht. Zo vies. Krijg gewoon al kippenvel als ik er aan denk
Filterkoffie zwart, uit het espresso-apparaat havercappuchinoās of op warme dagen 2 shots in een groot glas met koude havermelk En altijd decaf
En de meeste dieren kan ik heel goed hebben of vind ik juist leuk (love alle spinnen) maar ik ga heel slecht op schorpioenen om de een of andere reden
Duiken vond ik wel leuk, mocht alleen niet zo diep vanwege geen brevet⦠en wss kan ik ook nooit meer duiken omdat mijn trommelvlies ooit is geknapt in het vliegtuig en met een kapot trommelvlies mag je niet duiken.
9 van de 10 keer hersteld het trommelvlies zich helemaal, dus mocht je heel graag willen duiken gewoon even de huisarts of bij een audicien laten checken of er geen gaatje in zit.
Wow je was bijna mijn koffie-twin. Tot je over de-caf begon haha!
Ben zo dol op koffie. Ik kan ook echt niet kiezen. Inderdaad zwarte filter, cappuccino (met oatly barista) en ijskoffie (met kokosmelk) zijn niet aan te slepen hier. Heb ook 4 verschillende apparaten / manieren om het te zetten.
Ahh ben benieuwd. Mijn KNO arts zei toen 50/50 dat dat gaat herstellen en ongeveer een jaar later was er nog steeds een gaatje te zien. Is na een jaar niet dichtgroeien nog steeds kans dat ie dat nog gaat doen? Want is nu ook al weer 2 jaar geleden dat ik dat liet checken.
Haha ik kan helaas niet anders Wat chill dat je zoveel opties hebt thuis! Ik heb zelf alleen een Chemex in huis maar ik werk bij een koffiezaak dus kom daar verder aan mān trekken haha. Zou wel heel graag een espressomachine in huis halen maar goeie zijn zo duur ):
Heb een tijdje naast een goede vriendin gewoond en dat was echt zo gezellig! Voelde echt alsof ik weer een huisgenootje had, zonder bijkomende ergernissen. Spontaan kopje koffie bij elkaar drinken of 's avonds even tv kijken. En super handig als ik een keer iets nodig had wat zij wel huis had, of gewoon zin had haar eindeloze snackkast te plunderen.
Oh en ik weet ook nog een keer dat wij beiden gelijktijdig thuis kwamen van hele leuke dates, konden we nog even over napraten met een wijntje.
- Ja, is mān hobby
- Ja, ƩƩn keer nooit meer
- Nee, nog nooit
0 stemmers
Ja, was mijn hobby tot mijn 15e of zo, nu niet meer.
Lijkt me wel echt een ontspannende hobby! Op een mooie zonnige ochtend, langs het water. Behalve dan de vis eruit halen en het haakje uit de mond halen.
(Alles anoniem)
k vind het erger als mijn partnerā¦
- Zoent met iemand in een club
- Zoent met iemand die bij hen thuis op bezoek is
0 stemmers
Als mijn partner in een club met iemand zoentā¦
- Kan ik dat wel vergeven
- Kan ik dat niet vergeven
0 stemmers
Als mijn partner thuis met iemand zoentā¦
- Kan ik dat wel vergeven
- Kan ik dat niet vergeven
0 stemmers
Terwijl ik een relatie had heb ikā¦
- Nooit met iemand anders gezoend
- Tijdens het uitgaan met iemand anders gezoend
- Buiten uitgaan om met iemand anders gezoend
- Ik heb nooit een partner gehad
0 stemmers
Toen je met iemand anders zoende, heb je dit aan je partner verteld? Anoniem.
- Open relatie
- Ja en hij/zij vond het niet erg
- Ja en hij/zij vond het wel erg
- Nee, bewust niet verteld
0 stemmers
Destijds vond ik het heel leuk inderdaad! Het moment dat je dobber naar beneden gaat en je beet hebt, vond in het leukst. Ik viste altijd met mijn vader.
Maar ik moet niks hebben van regenwormen dus ik viste altijd met brood, en als ik de vis eenmaal gevangen had, mocht mijn vader hem van de haak halen.
Ga jij vandaag je leuker aankleden voor pasen?
- Ja
- Misschien
- Nee
- Ik kleed mij altijd al leuk
- Ik kleed mij nooit speciaal voor gelegenheden
0 stemmers
En wat trek je aan?
- Een jurkje
- Een rok
- Een feestelijke top
- Een blouseje
- Ik spring in een jumpsuit
- Een pantalon / chiquere broek
- Een spijkerbroek
- Iets romantisch
- Een simpel shirt
- Een lekker wame of comfortabele trui / vest
- Ik ben een Pyjamamonster
- Helemaal niks ik ben een verrassingsei
- Andersā¦
0 stemmers
Een geel zebra print blousje en mn zelf gemaakte nieuwe broek
Heb jij wel eens ___ gedragen
- een sexy kanten beha/bustier/bralet
- een panter/zebra/tijgerprint blouse
- Iets met een behoorlijk decolette
- Een open rug
- Iets dat achteraf ontzettend bleek door te schijnen
- Iets waar je eigenlijk niet normaal mee kon zitten
- Iets waar je eigenlijk niet op kon lopen
- Iets wat je geleend had maar deed alsof het van jou was
- Iets waar het prijskaartje nog aan hing
- Iets waar je maar eenmaal plezier had (bijv. direct verkloot met wassen / gestollen)
0 stemmers
Ja meerdere keren omdat mijn vader het zo leuk vond als ik mee ging. Vond het zelf wel okƩ, maar niet echt boeiend.
Ik moet er nu aan denken dat ik op de middelbare school de zus tegen van een vriendin tegenkwam in mijn shirtje. Ze knapte er echt bijna uit. Toen werd een klasgenoot van mij daar heeeel boos om hahaha, dat was echt zoān jongen die eigenlijk overal ruzie zocht. Die heeft haar toen gedwongen om het direct uit te trekken omg. Hahaha wat een savage. Ik had die aan mijn vriendin uitgeleend voor het uitgaan. Zij waren met 5 meiden in huis en het was altijd 1 grote bitchfight om kleding daar.