Voor de mensen die (deels) in een dorp zijn opgegroeid: was er bij jullie ook zo’n winkel waar iedereen zowat zijn kleding kocht (of waarvan de meeste mensen wel iets van in hun kast hadden hangen)?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik heb mijn hele jeugd alleen in een grote stad doorgebracht of ergens in de middle of nowhere
0 stemmers
En had je op jouw school soms lokale trends? Dat bepaalde merken of kledingstukken alleen op jouw school (of enkele scholen in de buurt) werden gedragen maar elders niet. (Bijvoorbeeld als je het vergeleek met FF’ers of vriendinnen die ergens anders woonden.) En bij ja wat?
- Ja
- Nee
- Soms
- Vaak
- Misschien
0 stemmers
Ik heb een paar jaar op een middebare school gezeten en iemands ouders hadden een kledingwinkel (waarvan de kleding eigenlijk een beetje ouwelijk was) maar dat was toen wel de winkel waarvan je bijv. een sjaaltje moest bezitten.
En een andere keer had je een dure hippe kledingwinkel (denk aan Fornarina, Diesel op hun hoogtepunt) en dat was echt de place-to-be volgens velen. Maar ik kon er hooguit iets kopen in de sale en droeg voornamelijk zwart, dus dat was geen goede match.