Stel dat je ontvoerd zou worden, heb je wel eens nagedacht wat je zou zeggen om je ontvoerder zo te emotioneren en manipuleren dat je kans maakt om weg/vrij te komen?
- Nee, nooit over nagedacht
- Ja wel eens over nagedacht
0 stemmers
Stel dat je ontvoerd zou worden, heb je wel eens nagedacht wat je zou zeggen om je ontvoerder zo te emotioneren en manipuleren dat je kans maakt om weg/vrij te komen?
0 stemmers
Ik zou lief tegen hem doen, aardig doen, alsof ik hem begrijp en
âvriendenâ wil worden. Langzaam aan vertrouwen proberen te winnen en steeds meer vrijheden krijgen en dan proberen ervandoor te gaan.
@Drawster same, ook in dat scenario idd ik heb een soa of mijn vriend komt hier naar toe zo of weet ik veel wat
Ja, omdat ik als kind een keer een verhaal in de Readerâs Digest had gelezen over een vrouw die haar achterdeur niet op slot had en er was toen een man haar huis binnen gekomen. Hij heeft haar toen in de badkamer gevangen gehouden met een mes, echt urenlang. En door met hem te praten is ze uiteindelijk vrij gekomen. Ze ging hem toen over zijn leven vragen volgens mij en uiteindelijk een verbrand trekken tussen iemand uit zijn leven en zichzelf en hoe hij het zou vinden als die persoon nu in een badkamer opgesloten zou zitten enzo.
Verhaal had indruk gemaakt op mij. Ik check nu ook altijd of de achterdeur dicht zit
Gebruik jij wel eens het woord lauw?
0 stemmers
Haha lauw is toch in 2006 gebleven, toen waren alle coole dingen lauw
Haha ja dat dacht ik ook (en bij ons op school gebruikten toen al alleen sneue mensen die veel te graag popi wilden zijn het)
Ik had de optie âvroeger welâ willen toevoegen maar ben het vergeten.
Maar ik kijk net een filmpje van Bonnie en daarin wordt het gebruikt dus ik dacht, misschien een regioverschil of zo
Wat bedoel je precies met âveroordeeldâ?
Als iemand is veroordeeld voor een misdrijf ofzo dan valt dat niet onder karaktereigenschap toch?
Of bedoel je bevooroordeeld?
Haha ik durfde dit niet te typen omdat de vraag al over betweterig ging
Een tankstation in Nijverdal was vanmiddag het toneel van een invasie van paashazen. Mensen konden er gedurende een half uur gratis tanken als ze verkleed als kip, haas of ei kwamen opdagen. Reden voor tientallen klanten om het verkleedpak van zolder te halen en de tank vol te gooien.
Bron
Als je dicht bij zoân tankstation zou wonen en je kon makkelijk aan zoân pak komenâŠ
0 stemmers
En als wie zou je gekleed gaan als je moest?
0 stemmers
0 stemmers
Easy
Ik heb eens om 6u âs ochtends in mijn pyjama getankt voor een gratis Philips wakeup light, dus voor een gratis volle tank hijs ik mezelf ook wel in een paashaaspak
Anders, ik rijd elektrisch.
HAHAHAH zo mooi
Bok opppp
Streetdance!
En dankzij @Luzarl herinner ik me nu weer dat ik ook op stijldansen heb gezeten in het hoogtepunt van mân pubertijd. Was met mân beste vriend samen maar wij waren hartstikke emo/punk
dus bij het afdansen had ik een hanekam en hij van die lange spikes van gel in zân haar gedraaid en dan zân kisten onder zijn pak.
Ik cringe en moet nog steeds keihard lachen als ik die fotoâs tegen kom.
als ik ze op zolder weer tegen kom stuur ik je een PB!
Ik was het derde kind uit een gezin van debielen met een grote bek en zette die trend voort. Zaten ook allemaal op dezelfde relatief kleine stroming van de school. They know who we are
Kijk jij nu ook Volcano op Veronica?
0 stemmers