Stel je persoonlijke vraag #26

Ik vond het wel leuk, bij ons was het wel ‘los’ en we hadden ook feesten, halloweenparty, kerstfeest enz.

1 like

Wat leuk! Ik heb ook nog ge-twirled
EK super tof! Onze trainer was ook Europees kampioen. Ikzelf heb met duo wel het NK gehaald. En met team kampioen geworden.
Maar verder Europa in wilde we niet hahaha

Waar heb jij getraind?
Ik clubloos en maracas

2 likes

Wij hadden ook feesten op de dansschool idd, die waren wel altijd leuk. Ik weet nie t meer of dat een thema had, denk het niet.

Ja joh, dat was vroeger heel normaal! Wanneer is dat gestopt? Ik hoor niemand er meer over (ikzelf in 1992)

Hahaha ik 20 jaar later

1 like

Love dit zelfinzicht van jou :dancer:t3:

2 likes

Ik heb ooit op streetdance gezeten en mijn eerste dans was op Butterfly van Crazy Town (come my lady, come, come my lady. You’re my butterfly, sugar baby). Weet nog steeds een paar passen haha. Verder was het een groot fiasco.

15 likes

Alles maximaal 2 lessen en na elke les altijd huilen omdat ik de lerares eng vond. Mijn ouders hebben het daarna opgegeven met sporten.

1 like

Ik heb elke schoen 2x!

27 likes

N.a.v. deze poll en @Luzarl

Heb jij op stijldansen gezeten? Zo ja, kies dan het jaar dat je er mee startte
  • Ja, op de basisschool
  • Ja, in de 1e
  • Ja, in de 2e
  • Ja, in de 3e
  • Ja, in de 4e
  • Ja, in de 5e
  • Ja, in de 6e
  • Nee

0 stemmers

Ik heb 10 jaar ballet en jazz gedaan, ben moeten stoppen door m’n rugoperatie en tijdsgebrek maar mis het nu zo dat ik echt weer wil gaan dansen

1 like

Ja, in het 3e of 4e jaar van m’n hbo.

1 like

Ik heb op street dance gezeten van 12-18 (toen verhuisd) en op Lindy hop van 25-28.

1 like

Ooo dit was bij ons op de middelbare school echt een ding! Zodra de inschrijving open ging voor de eerstejaars, stond er echt een enorme rij van veertienjarige pubers. De populaire dagen waren dan ook altijd direct vol, dus je moest echt geluk hebben. Mijn ouders hadden er volgensmij ook gedanst. Na een jaar stopte een groot deel er ook weer mee. Het zoeken naar een danspartner als onzekere puber was een verschrikking

Edit: oh lekker spuit 11

3 likes

Ja ik deed aan hofdansen! Heb dat een jaar gedaan (een seizoen) en ging toen verhuizen.

3 likes

Ik wilde ook heel graag stijldansen maar in mijn vriendengroepje was er niemand die dat wilde en ik wilde ook echt niet alleen. En er staat me iets bij dat je ook als koppels ofzo moest inschrijven omdat ze anders te weinig jongens hadden oid, zou dat kunnen? Nja, mijn vrienden toen waaren vooral ‘alto’ in skateschoenen, overzeas broeken en band t-shirts en die vonden zich veel te cool voor stijldansen. :sweat_smile:

Heb zelf wel jarenlang streetdance gedaan, en nog een beetje modern, hip-hop, musical/theater dingen. Zou heel graag nog eens tap doen, lijkt me heel tof.

3 likes

Voor de mensen die niet in een relatie zitten,
Wat zou je de vervelendste karakter eigenschap vinden van je toekomstige partner?

• Luiheid
  • Gierig
  • Close minded
  • Slecht luisteren
  • Egoïsme
  • Beteweterig
  • Veroordeeld
  • Geen van bovenstaande

0 stemmers

Voor de mensen in een relatie, welke karakter eigenschap vindt je het vervelendste van je partner. (Anoniem)

• Luiheid
  • Gierig
  • Close minded
  • Slecht luisteren
  • Egoïsme
  • Beteweterig
  • Veroordeeld
  • Anders…

0 stemmers

Wij hadden geen vaste partners maar sommige jongens moesten dan wel 3x afdansen hahaha

1 like

Ja ik vond stijldansen erg leuk, maar het was bij ons wel erg kliekerig en ik voelde me een soort aanhanger van het groepje waar ik bij zat…

Ik was ook altijd derde of vierde dame, of dan moest ik weer elke les kijken waar een ander heer nog geen 3 dames had en dan vragen of ik met diegene mocht dansen. Dat was echt heel jammer! Ik weet nog dat ik wel naar alle feestjes ging en dat was echt een hoogtepunt in het jaar en dan deed ik super veel best op mijn make-up en haar en soms danste ik de hele avond maar 1 keer(of misschien zelfs niet?) :grimacing:

1 like

• Ik heb hier wel zin in eigenlijk
  • Yesssss laat maar komen
  • :fu::upside_down_face::fu:
  • Wat kut
  • Helemaal klaar mee
  • Ik wil lente/zomerweer
  • Wel ok

0 stemmers