Ik heb elke schoen 2x!
N.a.v. deze poll en @Luzarl
- Ja, op de basisschool
- Ja, in de 1e
- Ja, in de 2e
- Ja, in de 3e
- Ja, in de 4e
- Ja, in de 5e
- Ja, in de 6e
- Nee
0 stemmers
Ik heb 10 jaar ballet en jazz gedaan, ben moeten stoppen door mân rugoperatie en tijdsgebrek maar mis het nu zo dat ik echt weer wil gaan dansen
Ja, in het 3e of 4e jaar van mân hbo.
Ik heb op street dance gezeten van 12-18 (toen verhuisd) en op Lindy hop van 25-28.
Ooo dit was bij ons op de middelbare school echt een ding! Zodra de inschrijving open ging voor de eerstejaars, stond er echt een enorme rij van veertienjarige pubers. De populaire dagen waren dan ook altijd direct vol, dus je moest echt geluk hebben. Mijn ouders hadden er volgensmij ook gedanst. Na een jaar stopte een groot deel er ook weer mee. Het zoeken naar een danspartner als onzekere puber was een verschrikking
Edit: oh lekker spuit 11
Ja ik deed aan hofdansen! Heb dat een jaar gedaan (een seizoen) en ging toen verhuizen.
Ik wilde ook heel graag stijldansen maar in mijn vriendengroepje was er niemand die dat wilde en ik wilde ook echt niet alleen. En er staat me iets bij dat je ook als koppels ofzo moest inschrijven omdat ze anders te weinig jongens hadden oid, zou dat kunnen? Nja, mijn vrienden toen waaren vooral âaltoâ in skateschoenen, overzeas broeken en band t-shirts en die vonden zich veel te cool voor stijldansen.
Heb zelf wel jarenlang streetdance gedaan, en nog een beetje modern, hip-hop, musical/theater dingen. Zou heel graag nog eens tap doen, lijkt me heel tof.
Voor de mensen die niet in een relatie zitten,
Wat zou je de vervelendste karakter eigenschap vinden van je toekomstige partner?
- Luiheid
- Gierig
- Close minded
- Slecht luisteren
- EgoĂŻsme
- Beteweterig
- Veroordeeld
- Geen van bovenstaande
0 stemmers
Voor de mensen in een relatie, welke karakter eigenschap vindt je het vervelendste van je partner. (Anoniem)
- Luiheid
- Gierig
- Close minded
- Slecht luisteren
- EgoĂŻsme
- Beteweterig
- Veroordeeld
- AndersâŠ
0 stemmers
Wij hadden geen vaste partners maar sommige jongens moesten dan wel 3x afdansen hahaha
Ja ik vond stijldansen erg leuk, maar het was bij ons wel erg kliekerig en ik voelde me een soort aanhanger van het groepje waar ik bij zatâŠ
Ik was ook altijd derde of vierde dame, of dan moest ik weer elke les kijken waar een ander heer nog geen 3 dames had en dan vragen of ik met diegene mocht dansen. Dat was echt heel jammer! Ik weet nog dat ik wel naar alle feestjes ging en dat was echt een hoogtepunt in het jaar en dan deed ik super veel best op mijn make-up en haar en soms danste ik de hele avond maar 1 keer(of misschien zelfs niet?)
- Ik heb hier wel zin in eigenlijk
- Yesssss laat maar komen
-
- Wat kut
- Helemaal klaar mee
- Ik wil lente/zomerweer
- Wel ok
0 stemmers
Stel dat je ontvoerd zou worden, heb je wel eens nagedacht wat je zou zeggen om je ontvoerder zo te emotioneren en manipuleren dat je kans maakt om weg/vrij te komen?
- Nee, nooit over nagedacht
- Ja wel eens over nagedacht
0 stemmers
Ik zou lief tegen hem doen, aardig doen, alsof ik hem begrijp en
âvriendenâ wil worden. Langzaam aan vertrouwen proberen te winnen en steeds meer vrijheden krijgen en dan proberen ervandoor te gaan.
@Drawster same, ook in dat scenario idd ik heb een soa of mijn vriend komt hier naar toe zo of weet ik veel wat
Ja, omdat ik als kind een keer een verhaal in de Readerâs Digest had gelezen over een vrouw die haar achterdeur niet op slot had en er was toen een man haar huis binnen gekomen. Hij heeft haar toen in de badkamer gevangen gehouden met een mes, echt urenlang. En door met hem te praten is ze uiteindelijk vrij gekomen. Ze ging hem toen over zijn leven vragen volgens mij en uiteindelijk een verbrand trekken tussen iemand uit zijn leven en zichzelf en hoe hij het zou vinden als die persoon nu in een badkamer opgesloten zou zitten enzo.
Verhaal had indruk gemaakt op mij. Ik check nu ook altijd of de achterdeur dicht zit
Gebruik jij wel eens het woord lauw?
- Ja als iets echt heel cool of hot is
- Alleen om temperatuur aan te duiden
- Nee
0 stemmers
Haha lauw is toch in 2006 gebleven, toen waren alle coole dingen lauw
Haha ja dat dacht ik ook (en bij ons op school gebruikten toen al alleen sneue mensen die veel te graag popi wilden zijn het)
Ik had de optie âvroeger welâ willen toevoegen maar ben het vergeten.
Maar ik kijk net een filmpje van Bonnie en daarin wordt het gebruikt dus ik dacht, misschien een regioverschil of zo
Wat bedoel je precies met âveroordeeldâ?
Als iemand is veroordeeld voor een misdrijf ofzo dan valt dat niet onder karaktereigenschap toch?
Of bedoel je bevooroordeeld?