Stel je persoonlijke vraag #26

Wow, zwemvijver, houten bijgebouw wat groter is dan mijn appartement, jouw huis klinkt perfect! Woon je in Nederland of is dit ergens in de Scandinavische bossen?

21 likes

mensen? Hmm nee

2 likes

Lemme know when ready dan kom ik graag op bezoek!!! :raising_hand_woman:t2:

1 like

forummers?

Forummers
Forummer

Heb jij van de verboden paaseieren gesnoept

15 likes

Sorry, ja ik bedoelde idd bevooroordeeld.

Heb jij inmiddels de CoronaMelder op je telefoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was het niet gewoon je auto correct? :sweat_smile:

1 like

Voor de mensen die de CoronaMelder niet hebben, waarom niet?

• Geen ruimte op mijn telefoon
  • Ik zit in zelfisolatie en zie niemand
  • Nog geen tijd gehad om te downloaden
  • Corona is nep
  • Anders
  • ik heb de app wel
  • Ik werk waarbij in constant in contact sta met corona

0 stemmers

Kan je misschien aanpassen dat je de resultaten ook kan zien zonder te stemmen? Ben ook wel benieuwd

6 likes

Zie zoveel mensen door mijn werk, dan kan ik elke week wel thuis blijven.
Plus collega van mijn vriend kreeg een melding omdat zijn buurman besmet bleek. Die man zat aan de andere kant van de muur en die had hij al een tijd niet gezien/gesproken

2 likes

Ah check!

Ik neem aan dat je in de zorg werkt, ik heb dit toegevoegd. Kan me goed voorstellen dat je dan gek zou worden van (veel) meldingen

Heb afgelopen week voor het eerst een melding gekregen doordat ik bij een bevriend stel had gegeten. Zij hadden een dag later klachten gekregen en waren mij vergeten in te lichten… Was daarom wel blij met de melding. Gelukkig wel negatief getest

1 like

Als je in de douche iets onder je knieƫn moet doen zoals scheren, voeten wassen of benen scrubben

• Gaat mij gemakkelijk af
  • Vind ik onhandig

0 stemmers

Ik vind het heel irritant dat er dan namelijk water vanaf m’n schouders over m’n hoofd naar beneden begint te lopen richting m’n haar en ogen.

Wat is jouw tactiek?

• Ik zet mijn been ergens op
  • Ik ga op 1 been staan en til het been waar ik mee aan de slag ga op
  • Ik buk helemaal voorover
  • Ik hurk
  • Ik ga even zitten
  • Geen van dit alles

0 stemmers

Waar heb jij allemaal last van

• Kramp in m’n been
  • Water dat over me heen richting m’n haar
  • Water dat in m’n ogen komt
  • Dat ik m’n evenwicht verlies
  • Dat ik bijna uitglij
  • Dat de sop/scheerschuim die ik aanbreng gelijk weer afspoelt
  • Dat ik een bonkbrain krijg van het voorover hangen
  • Andere problemen
  • Ik herken dit probleem niet

0 stemmers

1 like

Ohja deze nog:

• Ik zet de douche tussendoor even uit
  • Ik laat de douche gewoon lopen
  • Ik draai de douche van me weg maar laat m wel lopen

0 stemmers

Ik heb ook geen lenzen in onder de douche dus ik scheer mijn benen echt op de gok. Geen idee of ik alles heb gehad, dat zie ik daarna pas.

8 likes

Voordeel aan douche in bad. Toen ik dat niet had deed ik het bij de wasbak ivm al die bovenstaande irritaties. Misschien nog een optie @bunnyslippers kan je gewoon lenzen inhouden

Ohja had de opties ā€œIk zie niet wat ik doeā€ en ā€œIk kan er niet goed bijā€ nog toe willen voegen eigenlijk
Ik hoop dat er nog iemand met een geniaal idee komt. Het liefst doe ik het nog buiten de douche zodat het allemaal niet zo glad en nat is en ik m’n been op de rand van het bad kan zetten

Ik wil de app wel downloaden, maar daarvoor moet ik eerst een update doen. En bij elke update die ik doe, wordt m’n iPhone nog langzamer en gaat ie meer vastlopen.