Ik heb een douchekrukje. Die zet ik dan onder de douche. Ook lekker als ik gewoon eens wil relaxen
Ik heb vooral het probleem dat ik geen steek zie zonder bril. Scheren doe ik dus sws niet onder de douche.
Ik vergeet ook altijd 1 zoân strook haren bij mijn kuiten mee te scherenâŠ
Ja en al deze scheeronzin (en dat het zo gaat jeuken als ik heb geschoren) maakt dat ik mn benen al een maand of 3 niet heb geschoren en dus eigenlijk het wel best vind dat het nog niet echt weer is voor blote benen/enkels.
Ik ga zitten, neem de douchekop in mân hand en richt daarmee op mân rug of zo. Dan raak ik niet onderkoeld. Ondertussen met de andere hand ff de benen aanpakken en hupsakee klaar.
Ik scheer mân benen niet!
Ik ook niet maar was wel mân voeten, benen of wil scrubben
alleen in de bloggerstopics
Mijn telefoon is er helaas ook te oud voor, gaat niet met iphone5
Het rare vind ik dat ik deze vanaf het begin er op heb en nog nooit een melding heb gehad, ook niet een âvluchtigeâ ofzo, helemaal niks!
Mijn screenprotector heeft wel scheuren, gelijk op de reden waarom ik er altijd eentje op mijn telefoon heb.
Volgens mij werkt deze app ook niet naar behoren, toen ik corona had heb ik dat ook ingevuld in de app en mijn vriend heeft geen melding gekregen terwijl dat 100% wel had gemoeten. Gevalletje goed concept, slechte uitwerking.
- Waffle with Maple syrup & cream or Ice-cream
- Oreo Waffle with choice of cream or ice-cream
- Apple Pie
- Bread in Butter Pudding
- Chocolate Lava Cake
- Brownie a la Mode
- Sunaes
- Oreo Sundae
- Banana Fritter
- Snow Ball
- Sticky Date Pudding with Toffee Sauce
0 stemmers
- Passion Fruit Cheesecake
- Strawberry Cheesecake
- Soda Pop
- Chocolate Steam Pudding
- Macaroon Brownie
- Pancake a la Mode
- Hot fudge Cake
- Milk Shake
- Banana Split
0 stemmers
Die lekkere chemische kers overal bij
Waffle with maple syrup maar dan zonder waffle en maple syrup en in plaats daarvan gewoon een kaasplank
- Oude kaas
- Komijnenkaas
- Jonge kaas
- Geitenkaas
- Brie
- Camembert
- Gruyere
- Livarot
- Taleggio
- Gorgonzola
- Roquefort
- Geen kaas
0 stemmers
Dat programma is echt Simp Central
Mannen van diep in de 50 die zich verlekkeren aan hun herrineringen aan een meisje van 14 die nooit met ze sprak maar waar ze toch ALLES van weten, vooral ook haar dramatische leven na school toen ze haar al helemaal niet meer zouden moeten volgen.
Back off creeps
Hou op hoor, allemaal gewoon?? wat prachtig.
@Shadina na wat googelen heb ik gevonden waar deze van zijn, heb je ze zelf wel eens geproefd en zijn ze net zo lekker als ze eruit zien?
Niks
Dessert van Dennyâs zijn de calorieĂ«n niet waard