Oh wie dan? Romee?
Nee ze is niet zo bekend als Romee! Volgens mij heeft ze een paar keer in de show meegelopen, maar niet als Angel
Oh leuk! Ik ben een tijdje echt fan geweest van VS en keek de shows echt meerdere keren haha, maar er liepen echt best wel wat Nederlandse meisjes mee inderdaad
heb jij bij eetpolls met veel opties ook altijd dat je niet kan kiezen omdat je bij de 3e optie al vergeten bent wat je allemaal kon kiezen?
- jaaaa
- neee
0 stemmers
Echte Patat
- 1
- 2
- 3
0 stemmers
Sauzen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Softijs
- 1
- 2
- 3
- Hoef ik niet
0 stemmers
Milkshakes
- 1
- 2
- 3
- 4
- Hoef ik niet
0 stemmers
Frisdrank
- 1
- 2
- Hoef ik niet
0 stemmers
Klassiekers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- Geen snack
0 stemmers
Burgers
- 1
- 2
- 3
- Hoef ik niet
0 stemmers
Ik join ook!
Slotermeer of Osdorp misschien, daar houdt het wel op volgens mij.
Gezellig! Wanneer kan ik langskomen?
Ik dacht dat jij geen kaas at, of vergis ik me? Ik eet eigenlijk ook geen kaas, maar maak graag een jaarlijkse uitzondering voor een livarot
Mag ik geen groot softijsje?
Hahah oeps vergeten miss kun je twee kleintjes nemen dan
Jaa klopt! In principe niet, alleen heel soms op een borrel of op vakantie (maar dat komt niet echt meer voor tegenwoordig ). Dit waren altijd wel mân favoriete.
Oe dat is win-win, dan heb je ook 2 hoorntjes
Liever een kinderbram met drie snacks dan een grote patat met één a twee snacks.
- This is the way
- Ik leef fout
0 stemmers
En 2x zoveel nootjes
Mijn kaasboer heeft ook hele lekkere vegan kaas! (wel
)
Ik krijg echt anxiety van menukaarten dus ik snap niet hoe mensen het leuk vinden om deze polls in te vullen.
Deze poll invullen terwijl ik mijn plastic plebs badje aan het vullen ben. Pijnlijk
Mijn broertje heeft een huis gekocht waar al een tweepersoons jacuzzi in zit, met fancy lichtjes en geluidsinstallatie en alles. Hij en zijn vriendin houden alleen niet van in bad gaan⊠Echt parels voor de zwijnen dit, zit ik dan als badliefhebber in mijn mini sociale huur badkamertje.