Stel je persoonlijke vraag #26

Oh wie dan? Romee?

Nee ze is niet zo bekend als Romee! Volgens mij heeft ze een paar keer in de show meegelopen, maar niet als Angel

Oh leuk! Ik ben een tijdje echt fan geweest van VS en keek de shows echt meerdere keren haha, maar er liepen echt best wel wat Nederlandse meisjes mee inderdaad

1 like

heb jij bij eetpolls met veel opties ook altijd dat je niet kan kiezen omdat je bij de 3e optie al vergeten bent wat je allemaal kon kiezen?

• jaaaa
  • neee

0 stemmers

Ik zie dat ik een kaasplankje kan delen met @Crusti_Croc en @Dombo :blush:

3 likes

Echte Patat

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

Sauzen

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Softijs

• 1
  • 2
  • 3
  • Hoef ik niet

0 stemmers

Milkshakes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Hoef ik niet

0 stemmers

Frisdrank

• 1
  • 2
  • Hoef ik niet

0 stemmers

Klassiekers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Geen snack

0 stemmers

Burgers

• 1
  • 2
  • 3
  • Hoef ik niet

0 stemmers

Ik join ook!

2 likes

Slotermeer of Osdorp misschien, daar houdt het wel op volgens mij.

2 likes

Gezellig! Wanneer kan ik langskomen?

1 like

Ik dacht dat jij geen kaas at, of vergis ik me? Ik eet eigenlijk ook geen kaas, maar maak graag een jaarlijkse uitzondering voor een livarot :heart_eyes:

Mag ik geen groot softijsje? :cry:

2 likes

Hahah oeps vergeten miss kun je twee kleintjes nemen dan

3 likes

Jaa klopt! In principe niet, alleen heel soms op een borrel of op vakantie (maar dat komt niet echt meer voor tegenwoordig :joy:). Dit waren altijd wel m’n favoriete.

1 like

Oe dat is win-win, dan heb je ook 2 hoorntjes :partying_face:

1 like

Liever een kinderbram met drie snacks dan een grote patat met één a twee snacks.

• This is the way
  • Ik leef fout

0 stemmers

1 like

En 2x zoveel nootjes :drooling_face:

1 like

Mijn kaasboer heeft ook hele lekkere vegan kaas! (wel :moneybag: :moneybag: :moneybag:)

1 like

Ik krijg echt anxiety van menukaarten dus ik snap niet hoe mensen het leuk vinden om deze polls in te vullen.

32 likes

Deze poll invullen terwijl ik mijn plastic plebs badje aan het vullen ben. Pijnlijk

50 likes

Mijn broertje heeft een huis gekocht waar al een tweepersoons jacuzzi in zit, met fancy lichtjes en geluidsinstallatie en alles. Hij en zijn vriendin houden alleen niet van in bad gaan
 Echt parels voor de zwijnen dit, zit ik dan als badliefhebber in mijn mini sociale huur badkamertje.

15 likes