Mijn telefoon is er helaas ook te oud voor, gaat niet met iphone5
Het rare vind ik dat ik deze vanaf het begin er op heb en nog nooit een melding heb gehad, ook niet een ‘vluchtige’ ofzo, helemaal niks!
Mijn screenprotector heeft wel scheuren, gelijk op de reden waarom ik er altijd eentje op mijn telefoon heb.
Volgens mij werkt deze app ook niet naar behoren, toen ik corona had heb ik dat ook ingevuld in de app en mijn vriend heeft geen melding gekregen terwijl dat 100% wel had gemoeten. Gevalletje goed concept, slechte uitwerking.
- Waffle with Maple syrup & cream or Ice-cream
- Oreo Waffle with choice of cream or ice-cream
- Apple Pie
- Bread in Butter Pudding
- Chocolate Lava Cake
- Brownie a la Mode
- Sunaes
- Oreo Sundae
- Banana Fritter
- Snow Ball
- Sticky Date Pudding with Toffee Sauce
0 stemmers
- Passion Fruit Cheesecake
- Strawberry Cheesecake
- Soda Pop
- Chocolate Steam Pudding
- Macaroon Brownie
- Pancake a la Mode
- Hot fudge Cake
- Milk Shake
- Banana Split
0 stemmers
Die lekkere chemische kers overal bij
Waffle with maple syrup maar dan zonder waffle en maple syrup en in plaats daarvan gewoon een kaasplank
- Oude kaas
- Komijnenkaas
- Jonge kaas
- Geitenkaas
- Brie
- Camembert
- Gruyere
- Livarot
- Taleggio
- Gorgonzola
- Roquefort
- Geen kaas
0 stemmers
Dat programma is echt Simp Central
Mannen van diep in de 50 die zich verlekkeren aan hun herrineringen aan een meisje van 14 die nooit met ze sprak maar waar ze toch ALLES van weten, vooral ook haar dramatische leven na school toen ze haar al helemaal niet meer zouden moeten volgen.
Back off creeps
Hou op hoor, allemaal gewoon?? wat prachtig.
@Shadina na wat googelen heb ik gevonden waar deze van zijn, heb je ze zelf wel eens geproefd en zijn ze net zo lekker als ze eruit zien?
Niks
Dessert van Denny’s zijn de calorieën niet waard
Allemaal met verse thee erbij
In mijn straat zit een Frans bakkertje die echt de beste eclairs ever verkoopt in vanille, chocolade en koffie-smaak. Blessed
Haha nouja ik ga opzich toch bijna verhuizen. Het is Maison Gourmande in Bussum.
Stel dat er over de klas waar jij in zat zo’n programma gemaakt zou worden. Weet jij dan meteen wie de hoofdpersoon zou zijn? (dus niet per se wie wie jij vond dat echt het mooiste was, volgens mij is het vaak eerder het ‘populairste’ meisje/de queen bee van de klas?)
- Ja, meteen
- Na even nadenken wel
- Nee, er zijn verschillende mensen die in aanmerking komen
- Nee, ik heb totaal geen idee/Dit is niet van toepassing op mijn klas
0 stemmers
Iedereen was lellek
Oh ja heerlijk! Ken je ook de Franse bakker in Hilversum? Die heeft ook allemaal vet lekkere dingen altijd haha
Een van mijn oude klasgenoten is Miss Nederland geworden (en volgens mij daarna nog verder gegaan en een internationale verkiezing gewonnen?). En een ander is beauty guru geworden dus die twee zullen wel in de spotlights staan
Al nomineer ik mezelf voor meest indrukwekkende glow up
Ik zat met een meisje in de klas die later model is geworden bij Victoria’s Secret. Denk dat ik wel weet wie de avrotros zou benaderen