Hangt er vanaf wat ik ga kopen (3 shirtjes is een ander budget dan winterjas en spijkerbroek), en wat ik allemaal nog meer met mijn geld moet doen die maand. Meestal als ik echt een dag ga winkelen koop ik gewoon alles waar ik zin in heb en als ik dan met 5 tasjes ofzo loop denk ik ohja ik zit nu op zoveel euro, dit koop ik niet meer, want dan wordt het totaalbedrag te groot.
Goeie ouwe tijd dit, want ik heb sinds corona bijna niks meer gekocht. Nu ben ik rijk
Als je ervoor kon kiezen om niet meer ongesteld te zijn, zou je dat doen? (Geen effect op vruchtbaarheid).
- Ja duh
- Nee ik vind ongesteld zijn fijn
- Ik word sowieso al niet ongesteld
0 stemmers
Als jij ongesteld wordt, is dat meestal op hetzelfde moment van de dag?
- Nee altijd anders
- Meestal in de ochtend
- Meestal in de middag
- Meestal in de avond
- Meestal in de nacht
- Nvt
0 stemmers
Omg ik vroeg mij al af of âbroeksâ zeggen ipv âbroekenâ iets West-Vlaams was omdat mân stage-begeleider het altijd zegt en nu jij het ook zegt lijkt het van wel dus? Vind het echt cute klinken haha
Het is altijd als ik ga plassen 's ochtends. Ik denk wel eens. Stel ik zou een hele dag niet plassen, dan ben ik gewoon die hele dag nog niet ongesteld. Het is nóóit midden op de dag of 's avonds of 's nachts.
En wanneer je menstruatie weer stopt?
- Valt geen pijl OP te trekken
- Meestal 's ochtends
- Meestal 's middags
- Meestal 's nachts
- Meestal 's avonds
0 stemmers
Ja vond het al raar klinken haha.
wat random vragen,
Op dit moment verdien je:
- meer dan ooit tevoren
- minder dan je altijd had gehoopt
- meer dan je ooit had gedacht
0 stemmers
welke natuurramp zou je Niet mee willen maken?
- tornado
- tsunami
- aardbeving
- overstroming
- meteorietinslag
0 stemmers
wat doe je het liefst?
- werken
- reizen
- socializen
- slapen
- eten
- chillen/niksen
0 stemmers
welke feestdag vindt je het leukst?
- Koningsdag
- Bevrijdinsdag
- Carnaval
- Halloween
- Kerst
0 stemmers
Ik overweeg zelfs mân baarmoeder te laten verwijderen (wel op termijn, durf nu nog niet met zekerheid te zeggen dat ik geen kinderen wil) dus ja absoluut lol
Zonder baarmoeder kan je wel verzakkingen krijgen in dat gebied en dat is ook niet echt fijn.
Stel je partner/date is volgende maand ongesteld ipv. Jij. Hij heeft dan dezelfde klachten als jij normaal hebt. En kan dus precies ervaren hoe jij je voelt. Het kost 100 euro. Zou je dit doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zei vorige week nog dat ik het voor 10.000 euro ook zou doen haha maar het lijkt me echt helemaal geweldig.
Nee, want mijn vriend is uiterst begripvol wat menstruatie betreft. Dus ik hoef niet zonodig een statement te maken.
Mijne ook wel! Maar toch ben ik blijkbaar zo gemeen.
Ja het is sowieso niet niks natuurlijk, is ook absoluut iets waar ik nog veel beter over na zou moeten denken. Maar als de boel blijft zoals het nu is, is het wel iets wat ik serieus zou willen overwegen. Vind het sowieso een fijn idee dat de mogelijkheid er is op de een of andere manier, als een soort escape voor als het echt niet meer gaat.
Ik zou hem vooral willen laten ervaren hoe het is om PMS te hebben en hoe heftig hormonale schommelingen kunnen zijn
Dan zou je eerder een nova sure behandeling kunnen overwegen (weet niet hoeveel invloed dat heeft op vruchtbaarheid), dat helpt bij veel bloedverlies (niet per se tegen krampen dacht ik).
Alle opties die er zijn heb ik besproken met gynaecologe dus vandaar mijn bemoei sorry.
Ah ja, ik heb zelfs geen pms maar kan me dat voorstellen! Er is wel zoân apparaat voor toch?
Mijn vriend doet altijd alsof hij veel verstand heeft van de menstruatie en het slaat helemaal nergens op. Telkens weer dat ik géén zoet eten moet eten. En hij beweert zelfs dat ik dan af val (wat niet zo is) en goed moet blijven door eten. Zoveel GELUL. Ook denkt hij beter te weten hoeveel tampons ik nodig heb als we weg gaan enzo. Het is heel aardig bedoelt maar ik heb liever dat hij gewoon niks zegt dan als ik verkramp van de pijn.
Ah ja bij mij zijn het wel echt de krampen die het probleem zijn helaas, de gynaecoloog noemde het als mogelijkheid voor later. En nee alleen maar behulpzaam!
Heb jij het idee dat jouw partner veel van de menstruatie begrijpt?
- Ja zeker
- Redelijk
- Nee
0 stemmers
Stel je hebt echt last van menstruatiepijn, vind je dat je partner dan je genoeg bijstaat/steunt?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik vind wel dat hij dat heel lief doet, en hij masseert dan ook echt lang mn onderrug.
Ja er is zoân machine die weeĂ«n nabootst! De pijn is bij mij wel te doen maar de hormonale schommelingen zijn echt kut en zou het wel fijn vinden als hij eens kan ervaren hoe dat nou is
Ik ben verder ook van âNo uterus no opinion!â