Stel je persoonlijke vraag #26

Mijn vriend weet wel prima het hele ‘technische’ aspect van menstruatie en hoe of wat er allemaal gebeurt, maar hij wuift mijn kwaaltjes altijd een beetje weg. Dus de sadist in mij zou het hem ook wel eens mee willen laten maken.

3 likes

Ik zou mijn vriend echt die depressieve dagen waarin alles zwart en naar is niet aan willen doen. Krampen kent hij soort van wel vanwege darmproblemen. En hij zorgt dan vaak extra goed voor en gaat niet in op mijn pogingen tot ruzie zoeken. Wat heel verstandig van hem is!

Haha sorry maar zo grappig, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Dat jullie op het punt staan te vertrekken en dat hij nog snel even drie extra tampons in jouw tas stopt omdat hij denkt dat je met die twee die er al in zaten nooit de dag door zal komen? :joy: ik zou hier echt duivels van worden, hoe lief het ook bedoeld is

6 likes

Ik heb eigenlijk heel weinig menstruatieklachten qua pijn, maar kan wel echt onuitstaanbaar chagrijnig en boos zijn zonder reden. En hij is altijd mega begripvol en vraagt de hele tijd of hij iets kan doen om het voor mij beter te maken. Maar ik zou hem dan wel eens willen laten voelen hoe het is om zo kwaad en onuitstaanbaar te zijn zonder dat er echt een reden voor is. Dan snapt hij dat misschien ook een beetje haha.

1 like

Nou ik herinner me nog vooral een moment van vorig jaar. We stonden beide in de slaapkamer en hij had een doosje mini ob pro comfort tampons in zn hand. Die ging hij tellen. Ik stond er maar naast. En dan hoeveel het er waren (ik heb geen idee meer hoeveel). Het ging een beetje langs mij heen en ik dacht wtf, zijn conclusie was wel dat ik er nog wat meer nodig had. Hij heeft best veel zussen en moest vroeger huilen dat hij geen maandverband kreeg. Hij wist uiteraard nog niet was het was toen. Hahaha misschien dat hij daarom nu de kenner wil uithangen. Maar idd, waar bemoeit hij zich mee godsamme. :joy: zelfs nog een keer dat hij vond dat mijn bloed anders was, ja hou op hoor. Ik ben wel een echte chaoot dus het is zeker lief bedoelt.

7 likes

Misschien kun je voor zijn volgende verjaardag een leuk pakketje samenstellen met maandverband en tampons :rolleyes:

edit: dat jouw bloed anders was dan wat?

3 likes

(Vega(n) variant of met vlees mag je zelf bepalen)

• Hamburger :hamburger:
  • Pizza :pizza:

0 stemmers

Nou een voordeel aan op vrouwen vallen is dat ze precies snapt wat ik bedoel met menstruatiepijn. Nadeel is dat we allebei ongesteld worden :grimacing:

37 likes

Ik menstrueer niet meer (spiraal) dus hij heeft nog nooit een menstruatie van mij meegemaakt. Maar hij is verder altijd heel supportive als ik ergens last van heb (fysiek of mentaal), en hij is net zo verontwaardigd als ik over het feit dat de last van anticonceptie bijna altijd op de menstruerende persoon neerkomt. Dus ik denk dat het wel goed zit haha. Hij lijkt me een goede menstrually :sunglasses:

(I’ll see myself out)

19 likes

Ja over dat bloed weet ik niet, hij vond het te dun ofzo? Echt ik laat hem maar lullen. Oh en dit doet me denken aan de volgende vraag, ik doe hem wel anoniem. Ik heb dus nooit van die draden/klodders? Oid tijdens mn menstruatie. Ik lees dat wel altijd in het tmi topic. Ik denk dan soms dat mn baarmoeder geen of amper slijmvlies heeft. :grimacing:

ANONIEM
Heb jij veel slijm/ draden? Etc bij je bloed als je ongesteld bent?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet/n.v.t.

0 stemmers

Ah chill! Alleen je eerste zin stoort me haha. Want een spiraal betekent niet meer menstueren. Verschilt per persoon en ligt eraan of je een hormonale of koperspiraal hebt. En best veel met een hormonale menstrueren nog.

Ja weet ik, ik doelde ook alleen op mezelf. Ik menstrueer op het moment niet meer door mijn spiraal, heb nergens gezegd dat dat voor iedereen geldt.

De laatste dan, denk jij dat over 10 jaar de tampon zoals wij die nu kennen, nog bestaat?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

De menstruatiecup gebruikt 80 procent over 10 jaar:

• Nee wat een kutding
  • Ja ik denk van wel
  • Gewoon nee

0 stemmers

Knoflook

• Nee bedankt
  • Één of twee teentjes
  • The limit does not exist

0 stemmers

Wil nog steeds eens de curry met 100 knoflooktenen van Meera Sodha maken :heart:

En heb ooit een tzatziki per ongeluk zo sterk gemaakt dat de collega van een vriendin de volgende dag op haar werk (in de operatiekamer, dus met mondmasker) tegen haar zei: zo, knoflook gehad gister?

9 likes

Een boterham is:

• Een snee brood
  • Een belegde snee brood
  • Allebei

0 stemmers

Een stukje dat je afsnijdt van een kerst/paasstol noem je:

• Een boterham
  • Een sneetje/plakje kerst/paasstol

0 stemmers

Een boterham zijn 2 sneeën brood met beleg ertussen :crazy_face:

1 like

Welke van onderstaande winkels vind je het fijnst?

• H&M
  • C&A
  • Primark
  • Costes
  • The sting
  • Zara
  • Mango
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Pull & bear
  • Only
  • Norah

0 stemmers

Vind ik ook! Hahahaha, heerlijk deze polls, moest ff een argument met mijn vriendin oplossen :joy:

Poll 1, ok ik ben in de minderheid. Maar de discussie hier thuis ging vooral over de stol en jullie zijn het unaniem met me eens!! Eat that, @SheldonCooper!

2 likes