Ik lees mee met een pagina waar honden worden geplaatst voor herplaatsing en het ‘‘probleem-gedrag’’ van die honden wordt veroorzaakt door de mens die ze niet snapt/niet genoeg tijd heeft/niet prikkelarm genoeg huishouden heeft/etc.
Ik denk niet dat ik het beter kan, maar soms ook wel als ik zie hoe mijn hond is en ik zijn gedrag snap enzo, dan gun ik het die honden ook wel.
Ik ben nu alleen niet stabiel genoeg zoiets al te doen helaas.
ik wil ook piggies <33333
Ik zie mijzelf in de zomer al een boek lezen buiten omringd door mijn 2 katers en dan twee zwijntjes erbij.
Oh wat een bummer ik ben eergisteren voor het eerst geweest en het is wel echt glad geworden! Zag nu alleen ineens een paar ministoppeltjes dus ik hoop dat die haartjes uitzonderingen zijn en de rest wel nog even wegblijft
Zou zo chill zijn om niet meer met scheerbultjes enzo te hoeven dealen dus ik hou nog even hoop haha
Je haar heeft verschillende groeifasen (volgens mij 3 uit mijn hoofd), dus logisch dat je na de eerste 1/2 keer vrijwel meteen weer stoppels hebt want dat komt door die groeifases.
Oke chill dat stelt gerust haha, thanks!
Tiny house en boomhut.
En hoe heet alweer zo’n ding aan het water dat ook iets kan aandrijven (heel ouderwets)
Edit graag een watermolen erbij die ook gebruikt kan worden als yogastudio.
Een steiger? Vlonder?
Ok uiteindelijk te laten slachten of als huisdier?
Zou er voor mij aan liggen hoe het contact over is gegaan. Als het door ruzie kwam zou ik niets meer sturen, als het gewoon verwaterd is zou ik wel iets laten weten.
Zou me vooral afvragen waarom ze opeens na al die jaren terug contact wilt? Zeker als het al meer dan 10 jaar geleden is
Ik zou me waarschijnlijk voornemen terug te mailen maar dat dan steeds uitstellen totdat het te awkward wordt en dus eindstand niks laten horen
Kan jij… zonder te googelen, op te zoeken, beschrijving te lezen. Gewoon zo, hup.
- Filterkoffie zetten
- Behangen
- Een stofzuigerzak vervangen
- Een brood bakken
- Fietsband plakken
- Een lamp ophangen (qua elektra)
- Breien
- Naaimachine spoeltje plaatsen
0 stemmers
ik biecht dus direct maar op dat ik dit allemaal niet kan zonder Google , of m’n vader of man
Nog een pingpongtafel erbij!
Denk dat ik wel zou kunnen behangen (nooit alleen gedaan), maar niet dat het er dan heel mooi uit zou zien.
Ik snap het. Ik heb hetzelfde gehad (maar dan een bericht via Social Media, geen echte brief) en via daar heb ik wel gereageerd en met een berichtje of 3 (kort, een beetje ‘hoe is het nu met je’) nog ongeveer 1 dag contact gehad. Maar ook wel direct aangegeven dat ik geen behoefte aan verder contact had. En dat die behoefte ooit misschien nog wel komt, maar dat ie er nu niet is.
Ik had dat met iemand die na een aantal jaar ineens contact zocht.
Kort gevraagd wat ze wilde maar ook aangegeven dat ik er weinig voor voelde.
Maar dat had denk ook meer met de scheiding van wegen te maken.
Ik heb bij bijna alles YouTube nodig. Als die site ooit stopt ga ik dood