Stel je persoonlijke vraag #26

Ik vergeet nooit meer dat een toerist haar ijsje liet vallen op het leidseplein en het bolletje zo weer op het hoorntje schepte en door ging met eten :nauseated_face::nauseated_face:

10 likes

Ja mijn ervaring is anders. Er was altijd iets met het gras, dat gesproeid moest worden. Was dood, moest bemest worden weeeeetikhet. Dit en dat gesnoeid. Die en die boom eruit. Dat ik echt denk pfff. En ik zag dat bij vriendinnetjes ook. Maar jouw ervaring klinkt iig een stuk beter! Ligt ook wel aan de soort tuin. De buren van mn ouders hebben een mega verwilderde tuin, hoef je weinig aan te doen maar is echt een bepaalde stijl. En bij een vriendin hadden ze een mega mega vijver en die ouders waren dus echt zoveel tijd ermee kwijt om alles perfect te houden.

Ik was laatst op wandeldate en de jongen vroeg ā€œwandel jij altijd zo snel?ā€ maar dat was m’n normale tempo hahaha :sweat_smile:

8 likes

Als je dat hoorntje oppakt is er niks wat je eet wat op straat heeft gelegen, alleen wel een stuk minder ijs lol.

Alleen niet meer de moeite waard om dat dan nog op te eten, zonder ijs

Net zoals een pizza zonder toppings

Ik vind zo’n verwilderde tuin ook juist wat hebben, mn ouders niet. Oh rozenstruik, die hebben mn ouders ook. Was ook altijd zo’n gedoe imo. Als ik nu een hele grote tuin zou krijgen zou ik wel echt ff goed na moeten denken over wat het minst onderhoud vergt. Wat ik wel altijd doodzonde vind is als mensen hun grote tuin vol gooien met gigantische tegels of grint. :cry:

1 like

Ik vind een verwilderde tuin dus ook niks… stoor me bij m’n vader ook aan z’n tuin hahaha… ik ben gek op groen maar wel strak en afgebakend en harde lijnen :’) en dat kost onderhoud :crazy_face:.
Strakke buxus haagjes en borders :speak_no_evil:

Als ik echt een grote tuin heb, zoals m’n vader/schoonouders, wil ik ā€˜m strak, groen en genoeg geld om een tuinman voor onderhoud te laten komen erbij :joy:

Haha nou dan moet je bij mn ouders komen. Vorig jaar kwamen er 2 tuinmannen langs, maar waren nog vrij jonge jongens. Ze moesten van die houten rekken? Ergens aanvast maken waar onder andere rozen enzo aan kunnen groeien. Hadden ze die allemaal onderste boven gemonteerd. Hahahaha. Vind dat nog steeds grappig.

2 likes

Haha ja m’n schoonouders hebben dus wel zo’n mega strakke tuin. Waarin alles klopt (naar mijn smaak dan haha). Kan me daar altijd helemaal verlekkeren vanaf de veranda :joy:

1 like

Daarbij is onkruid tussen klinkers weghalen echt mijn aller, aller, aller grootste tuin onderhoud nachtmerrie :crazy_face:.
OkƩ samen met paardenbloemen uit t gras steken .

1 like

Als je heel veel vrije tijd had en je kon alleen Wikipedia-pagina’s editten of toe te voegen, over welk onderwerp zou je dit dan doen? Als ze je keuze zouden beperken.

• ComplottheorieĆ«n
  • Nederlandse romcoms
  • Moord- en vermissingszaken
  • Vogelfeiten
  • Alle ins en outs m.b.t. het eurosongfestival
  • Ontwikkelingen omtrent het coronavirus
  • Politieke blamages van rechtse en populistische partijen
  • Beutyblogbiograaf in the making
  • Alles over Woerden

0 stemmers

En niet anoniem (als je durft en net zo transparant durft te zijn als K):

• ComplottheorieĆ«n
    • Nederlandse romcoms
    • Moord- en vermissingszaken
    • Vogelfeiten
    • Alle ins en outs m.b.t. het eurosongfestival
    • Ontwikkelingen omtrent het coronavirus
    • Politieke blamages van rechtse en populistische partijen
    • Beutyblogbiograaf in the making
    • Alles over Woerden

0 stemmers

Ik rijd nu een bestickerde auto en daar krijg ik voor betaald, dus momenteel speel ik ongeveer quitte, soms krijg ik nog ongeveer 80 euro elke 3 maanden ongeveer. Rest van de tijd betaal ik niks nu.
Binnenkort ga ik een iets grotere onbestickerde auto rijden en dan ligt het aan de nieuwprijs van de auto en in welke belastingschaal je valt hoeveel je moet betalen. Die auto gaat op €128 per maand komen.

3 likes

Ik mis de optie Victoria Koblenko

15 likes

En als je Victoria Koblenko was, zou je dan je eigen Wikipedia-pagina editten?

• Ja
  • Nee ik zou alleen aanpassingen aanbrengen

0 stemmers

Vera Bergkamp is de nieuwe voorzitter van de tweede kamer.

• Goede keuze die Vera Bergkamp van D66
  • Ik had liever nog steeds Arib
  • Ik had liever gezien dat die pvv’er had gewonnen
  • Victoria Koblenko had dit beter gedaan

0 stemmers

Waxen is echt zo’n geldverspilling geweest voor me. Nooit echt glad en zoveel wondjes en bultjes. En duur ook nog.
En nooooooit werd de tijd tussen de behandelingen langer. Wil bij deze iedereen waarschuwen.

4 likes

Uiteindelijk wil ik wel 3/4 honden, nog een puppy en herplaatsers erbij. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Een Savannah is toch zo’n peperdure designerkat? Niet doen joh, ethisch bezwaarlijk :cry:

2 likes

Het is een mix tussen een serval en een huiskat. Wel peperduur ja.

Bij mij in de buurt is een F1 Savannah ontsnapt en op die foto lijkt het gewoon een serval. Zijn echt boven de €10K ook!

2 likes

Sanctuary voor wolven
Of twee hangbuikzwijntjes die een nieuw huis zoeken

7 likes

Ja, mooi zijn ze zeker, maar nog los van wat ik überhaupt van fancy raskatten vind (…) pfoeh kruising met een wilde kat… ik vind het maar onwenselijk… Nja ik begrijp wel dat het vast ā€œzorgvuldigā€ wordt gefokt, maar nee, vind het gewoon onnodig. En waarschijnlijk sneu, kan me voorstellen dat ze in veel gevallen niet per se goed terechtkomen.

7 likes