Er staat hoeveel babies ken jij. Ik ken die baby nog niet, vind ik. Maar misschien neem ik het te letterlijk!
Ik had een school met extra aandacht voor kunst, theater etc.
Vreselijk want ben echt de minst creatieve getalenteerde persoon ooit. Weet niet waarom ik dat wou. De sfeer op school was wel leuk en ze waren allemaal niet zo streng maar redelijk informeel dus dat was wel fijn.
Geen zin om te tellen, maar VEEL. Echt een babyboom in mijn omgeving haha
Hoeveel rokende mensen ken jij? Vrienden/familie/collegaās/kennissen etc. Jezelf ook meegerekend.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19 of meer
0 stemmers
Heb op een particuliere basisschool gezeten. En uiteindelijk mn laatste jaar van de middelbare school op het Luzac.
Bizar, een paar jaar terug had ik hier sowieso 19+ op geantwoord, maar sinds we de 25 zijn genaderd zijn vrijwel al mijn rokende vrienden gestopt. Ik word er bijna nostalgisch van, roken was echt een deel van mijn ~adolescentie~, ook omdat ik er als kind nooit mee te maken heb gehad/niemand in mijn familie rookt.
Ik studeer nog en nu rookt echt nog bijna iedereen om me heen (al is het af en toe), maar ik heb het idee dat de meesten de komende jaren wel zullen stoppen.
Heb jij een angststoornis? (heb het lijstje van Wikipedia gehaald)
- Nee
- Acute stressstoornis
- Agorafobie
- Angststoornis door een somatische aandoening
- Gegeneraliseerde angststoornis
- Obsessieve-compulsieve stoornis
- Paniekstoornis
- Posttraumatische stressstoornis
- Specifieke fobie
- Sociale fobie
- Angststoornis door alcohol of drugs
- Emetofobie
- Angststoornis niet anderszins omschreven (restgroep)
0 stemmers
Vanaf wanneer kreeg jij echt een kinderwens en dacht jij ja, nu zou ik wel een kind willen (als alle omstandigheden ernaar zouden zijn).
- Tot op heden heb ik die niet
- <15
- 15-16
- 17-18
- 19-20
- 21-22
- 23-24
- 25-26
- 27-28
- 29-30
- 31-32
- 33-34
- 35-36
- 37-38
- 39+
0 stemmers
Zou je openstaan voor een kind adopteren?
- Ja, graag
- Twijfel
- Nee
0 stemmers
Ik heb wel al jaren een kinderwens, als in; ik weet zeker dat ik kinderen wil, maar mijn vriend en ik willen er pas over een jaar of 3 aan beginnen. Dus ik wil wel een kind, maar niet nu.
Ja, maar de wens komt nooit uit
Het lijkt mij dat je als roker ook wel kunt bedenken dat je heel veel geld bespaart door niet meer te roken (ja misschien niet zoveel als het voorbeeld maar wel veel uiteindelijk), vraag me af of dit dan ineens wel een goede motivatie biedt.
Ik zou bang zijn dat je straks 3000 euro aan je partner geeft en diegene dan weer begint met roken
Van een verslaving afkomen doordat iemand je betaald vind ik een slecht idee. Je moet stoppen ondat je dat zelf echt wilt. En niet omdat je geld krijgt.
Een ābeloningā om te laten zien dat je trots bent prima, maar ā¬1000 is wel heel overdreven dan zou ik eerder trakteren op een lunch of een klein cadeautje kopen
Nav al die rook polls, kent iemand het anti rook lied van kinderen voor kinderen nog
- Ja
- Nee
- Ik ben Belg
0 stemmers
Ik zong dit altijd passief agressief tegen mān moeder in de auto
Heb jij de petitie āEen paspoort voor pardonnersā getekend?
- Ja
- Ga ik nog doen
- Nee
0 stemmers
Haha wel grappig dat dit van 19 of meer naar 2 gaat. Die bovenaan staan. Maar ik ken gelukkig echt niemand meer die nog rookt.
Stel je gaat nou daten met een persoon die dagelijks rookt, 3 sigaretten. Vind je dat een afknapper?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Brrr die apen aan het begin, nachtmerriemateriaal