Stel je persoonlijke vraag #26

Zou voor mij geen dealbreaker zijn omdat het maar 3 sigaretten zijn en geen pakje oid, maar toch wel een afknapper ja.

2 likes

Mijn moeder was zelf 36 toen ze zwanger werd van mij, ze heeft lang moeten proberen en de dokters gaven haar maar 1 kans op 100.
Daarom wou ik heel graag een jonge moeder zijn, het liefst voor mijn 25.
Ik word in juni 37 en nog steeds geen kinderen. :pensive:
Adopteren heel graag, pleegzorg staan we ook voor open.
We gingen vorig jaar naar een infomoment gaan maar werd geannuleerd door covid.

18 likes

Wel afknapper als in licht teleurstellend, geen dealbreaker.

3 likes

Haha ja deze ken ik wel!

1 like

Wow. Jouw vriend is echt een evil genie.

Dit had ik ook bij mijn moeder Hahah! Maar ik was de enige thuis die het wist en m’n moeder gaf me daarna wel vaak cadeaus of privileges (laat thuiskomen) hahaha was echt bang dat ik zou snitchen.

Pas toen ik veel later zelf rookte snapte ik hoe kut het was, dat zo heel stiekem doen alsof je een soort junkie bent. We gingen ook altijd een keer per jaar op vakantie en dan kon ze eindelijk echt genieten van d’r sigaretten. Inmiddels rook ik zelf al een hele tijd niet meer en zij nog langer niet. Al pakken we er allebei vast nog wel eens eentje mee op een feestje, maar nooit meer een pakje op zak op stiekem te roken.

5 likes

Om een soort van mee te leven met mijn vriend zijn stoppen met roken, ben ik ook gestopt met een verslaving. Ik heb er meer moeite mee dan hij :joy:

je bedoelt hier waarschijnlijk wel echt roken roken mee he? Ik ken toch nog best wel wat mensen die zo af en toe op een feestje een sigaretje zouden opsteken. Al gebeurt dat in coronatijden natuurlijk niet.

sorry voor de quote die niet de bedoeling was.

REAGEREN GAAT FOUT!!!

6 likes

Haha ik vind af en toe een sigaret opsteken op een feestje ook echt roken :stuck_out_tongue:

5 likes

die vind ik namelijk wel lastiger te tellen.

Hadden je ouders vroeger standaard eten in de auto (dat werd ingezet om je koest te houden als je ergens naartoe ging)?

• Ja, pepermuntjes
  • Ja, dropjes
  • Ja, snoepjes
  • Ja, koekjes
  • Ja, ander eten
  • Nee, wij hadden geen auto
  • Nee, er was geen eten

0 stemmers

VOOR DE MENSEN DIE ALLEEN WONEN:
Hoeveel huur betaal jij?

• 300
  • 400
  • 500
  • 600
  • 700
  • 800
  • 900
  • 1000
  • 1100
  • 1200
  • 1300
  • 1400
  • 1500
  • Ik woon niet alleen/betaal geen huur/anders

0 stemmers

Die rook-discussie doet me denken aan toen ik eens als kind meeging met mijn ouders naar een lokaal festivalletje. Ik speelde wat verderop met vriendjes en net toen ik terugkwam zag ik mijn moeder met een sigaret in haar hand. Mijn moeder rookt normaal gezien niet, ik denk zelfs dat het haar eerste en enige sigaret ooit was. Kwaad dat ik was als kind! Ik had geleerd dat roken slecht was en absoluut niet mocht en ik kon maar niet begrijpen dat mijn moeder dat zou doen. Ik heb toen nog wekenlang aan iedereen, inclusief oma & opa (haar ouders) verteld “mijn mama heeft een sigaret gerookt” alsof het de grootste zonde ter wereld was :joy:

Ik ken trouwens veel ex-rokers, maar bijna niemand die nu nog rookt.

8 likes

Mogen mensen met hun schoenen aan over je vloerkleed/tapijt lopen?

• Ja hoor, geen probleem
  • Ik heb geen vloerkleed/tapijt
  • Nee mag niet

0 stemmers

Ik heb dit dus afgeschaft en het scheelt zoveel imo. Ook dat mn vriend met maat 49.5 niet erop loopt. Neeeeeeë.

Met huurtoeslag eraf

1 like

Toen ik eind 2019 ging daten met mijn (nu) vriend wist ik eerst helemaal niet dat hij rookte! Ik vind het echt een afknapper maar ik was al helemaal verliefd toen ik er eenmaal ‘achter kwam’. Het was niet alsof hij het bewust helemaal geheim hield ofzo maar hij woonde toentertijd samen met een vriend die rookte en hij is toen heel langzaam zelf ook weer gaan roken. Maar hij rookte in het begin dus nooit als hij bij mij was of ik bij hem. Inmiddels gaat hij volgende week weer een stop-poging doen. Hopelijk lukt het :smiley:

1 like

wow best wel ziek dit? Mijn ouders rookten in de auto, waar ik ontzettend misselijk van werd als kind. Ik mocht dan geen raampje open doen als het koud was. Ik moest dan “niet zo zeiken”. Te idioot.

6 likes

Ik mis roken zo erg na 5 jaar stoppen, dat ik het denk ik geeneens aan zou kunnen als mijn date regelmatig een peukie op zou steken. Zou hem al wegjagen met mijn tweedehands meerook gesnuif.

3 likes

Met of zonder huurtoeslag? Ik betaal 470 maar krijg 110 huurtoeslag dus dat komt neer op 360 p/m

Oh dit ben ik. Ik kan ook doodleuk vragen of iemand z’n peuk aub uit wilt doen of vliegensvlug wilt oproken als ik ernaast zit te eten op het terras. Ik denk dat omdat ik sinds m’n tijd in m’n moeders buik tot ik op m’n 18e uit huis vluchtte continu in de zware shag rook heb gezeten, ik extreem gevoelig ervoor ben geworden. Ons hele huis rook ernaar, m’n haren, m’n kleding, alles. Ik ruik nu ook echt 1 molecuul al en ik haat het zo intens. Ik word er echt misselijk van, hoofdpijn etc. Het zal vast ook in m’n hoofd zitten hoor, maar het is gewoon een soort trauma ofzo? Ik vind roken ook echt voor losers en moet echt niemand in m’n buurt hebben die rookt. Alleen als ik gezopen heb trek ik het :joy: (pun unintended)

10 likes