Ik wil wel graag een vlag, dus volgend jaar maar even regelen.
Daarom stond het erbij dat de vrije dag er los van staat, gaat me puur om het idee! Iedereen vindt een vrije dag natuurlijk leuk.
Vind het wel grappig dat jullie ook de vlag buitenhangen als je geslaagd bent hier zie ik zo weinig Belgische vlaggen op de nationale feestdag (wel meer Vlaamse voor de Vlaamse feestdag
), laat staan voor andere gelegenheden. Enkel voor de nationale voetbalwedstrijden hangen veel mensen hun vlag buiten en daar word ik altijd héél blij van, dat gevoel van samenhorigheid
Ohja en mijn regenboogvlag show ik wel op elk passend moment
Mensen die op straat keihard vals meezingen met Guus Meeuwis
- Gezelligheid!
- Pleurt alsjeblieft op
0 stemmers
Stelletje nationalisten zijn het ook hè
Deenceptie
Sorry superflauw
Wel met een/je schooltas eraan natuurlijk! En daarna een foto posten op Hyves!
Draag jij nog wel eens enkelbandjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier wel nog Belgische vlaggen, op 11/07 krijg je wel vuurwerk.
Ik wil zo graag nog eens naar de bal national in Brussel.
Ja, maar ik vind het vaak naar voelen. Weet niet waarom, maar als ik mijn voet beweeg lijken ze te strak. Toch is dat niet zo.
Ik luister de afgelopen dagen podcasts over moordenaars en criminelen. Dacht hoezo nog? Zitten er hier mensen met enkelbanden?! Duurde even voor ik door had dat je die niet bedoelt.
Ik moest meteen aan mevrouw de dikke bmw denken maar die staat er niet tussen
“Ik zit hier met m’n grote broer, kijk het dan jongen, op de dak!” Haha m’n lievelings
Ik was niet live bij de Betty gate helaas, maar heb dit helemaal teruggelezen toen ik een aantal jaar erna EGF ontdekte. Serieus een middag aan het zwembad op vakantie mee volgemaakt. Heerlijk leesvoer hoor.
Ben jij vandaag verband door de zon?
- Ja
- Nee, hier was het niet zo zonnig
- Nee, ik heb me ingesmeerd
- Gewoon neeeee
0 stemmers
Ik had altijd standaard een enkelbandje om. Zo’n gevlochten. Maar toen ik mijn enkelbanden had gescheurd moest ik röntgenfoto’s laten maken en toen moest hij af maar mijn hele voet was opgezwollen dus moesten ze hem knippen. Rip!
Hier had ik hem nog
Zaten al die mensen die op Betty gate stemmen dan toen al op het forum? Of is dit een stem op basis van wat je gehoord hebt? Vind eigenlijk wel dat je ergens bij geweest moet zijn om er een stem op uit te brengen.
Nee, ik was gisteren al verbrand door de zon. Ik was me oprecht vergeten in te smeren, hoe dom! Ik heb de zon vandaag dus als de pest gemeden.
Ik heb Betty live meegemaakt hoor!
Hahaha ja dit is echt mijn lievelings. Lig nog steeds te schudden in bed als ik die weer eens kijk als ik me verveel.