Stel je persoonlijke vraag #27

Hahaha Enkelbandje , enkelbanden , gescheurd , rip. Bijna poetisch haha

3 likes

Ik was zelfs onderdeel van Betty gate :joy:
Maar daarom is het niet m’n favo ook.

4 likes

Ik vond de zielsvel gate leuk. Want ik weet nog dat ik toen op vakantie was. En toen was er ook ineens iets met cynthia. Het waren zoveel gates ineens leek wel een vliegveld

20 likes

Einde egf en 2 nieuwe forums-gate vond ik eigenlijk het ‘leukst’

12 likes

Overigens stem ik op Annic gate omdat ik een speciale vermelding kreeg in de dreigbrief van Royke :partying_face:

46 likes

Amaii wat dan?

1 like

Ja, was erbij, ik weet nog dat ik er toen via Twitter middenin viel.

1 like

Ik zit te alleen thuis en hoor mensen borrelen dus ik voelde me even #eenzaam (slaat nergens op hoor want had 0 initiatief genomen om na mijn werk nog ff te borrelen met mensen). Anyhow, ik vroeg me dus af

hoe vaak spreken jullie 's avonds met mensen af?

• 1 ĂĄ 2 avonden per week
  • 3-4 avonden per week
  • 4-5 avonden per week
  • ik spreek bijna alle avonden van de week af
  • ik spreek bijna nooit af
  • ik spreek wekelijks af, niet elke week

0 stemmers

Je hebt gelijk, ik ga even kijken of ik dat kan toevoegen!

2 likes

Ah ik heb m nu aangepast, is ook mijn eerste keer dat ik dit doe :grimacing:

Edit: anoniem weet ik niet hoe aan te passen

1 like

Serena en ik waren best close door het bloggen destijds, dus ik had haar verteld dat het over haar ging steeds. In de post waarin ze zichzelf verklaarde nadat ze zich had verluld stonden excuses naar mij, omdat ze ook voor mij dus undercover was enzo. Kreeg er nog maaanden privé vragen over daarna, terwijl ik dus helemaal niet wist dat ze er undercover zat die periode.

11 likes

Voor de volgende keer; via het tandwieltje

1 like

Wat is de fuck you all en die gate?

1 like

Gierige Gerda

4 likes

Agent P aka Gierige Gerda die loco werd. Was dat om die Secret Santa? Dat ze het geld dat was ingezameld voor een cadeautje voor de winnaar zonder iets te zeggen aan een goed doel had gedoneerd? Ze was wel vaker boos dus wellicht verwar ik situaties.

9 likes

:joy::joy: hahahaha wooow ik wist wel dat ze weg was van hier om een of andere reden maar niet specifiek.

Love it

Maar snap wel dat ze zo’n dingen doet want ze geeft geen geld uit dan word je ook miserabel

32 likes

Iemand dacht dat er een vogel bij haar naar binnen was gevlogen in een kamer maar het bleek een veenmol te zijn

1 like

Nee dit starte in het forum ergernissen topic. Iemand ergerde zich aan dat sommige mensen geen titels gaven aan spoilers. En toen zette iemand een veen mol in een spoiler zonder titel. Toen iemand thierry en toen escaleerde dat uit de hand.

7 likes

Ik zat toen op het Girlscene forum en ttv de Betty gate lazen we mee op het EGF :grimacing:

7 likes

Hoeveel oranje tompoucen heb jij gegeten vandaag?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

2 likes