Het is eigenlijk balsem voor schrale voeten 
Haha jeetje, ik dacht oh er is nog 1 iemand die net zoveel betaalt maar bij jou is het voor 4 mensen, ik ga stuk
Ik haat Breakers, omdat er dan af en toe onverwacht een stukje in zitš¤¢
Ik heb mn post ff verwijderd maar ik ben wel benieuwd. In het algemeen, wat vind jij van bhs kopen?
- Naja hoort erbij
- Leuk, echt een feestje!
- Een nachtmerrie
- Iets ertussenin
0 stemmers
De aardbei, banaan en vanille zijn de enige zonder gekke stukjes 
En weet jij ook exact, welke cupmaat je hebt? Ja het ging laatst over de teint foundation, maar cupmaat door de jaren heen vond ik wat praktischer te weten.
- Nee ik weet mijn bh maat niet
- Ja ongeveer
- Ja precies
0 stemmers
En dan honderd keer opnieuw opdoen als we toch nog weer gingen zoenen.
Mijn favorieten zijn kers en perzik, juist ook vanwege de pitjes (en de smaak vind ik gewoon lekker) haha
Ik ken Deftones wel, maar volgens mij wel een stuk āobscuurderā dan de andere band, waarvan iedereen wel wat hitjes kent denk ik!
Uit dit rijtje is Deftones denk ik tegenwoordig de meeste interessante band omdat zij hun sound zijn blijven ontwikkelen. Hun laatste plaat is ook erg goed.
Sum 41 is live wel erg goed maar ik vind de muziek erg saai
Uit 2019 en ontzettend strak.
Welke bh laat zwaarte kracht rondom borsten verdwijnen dan?
Echt wel! Mijn oma droeg nooit een bh, toen zij 94 was hingen haar tieten tot haar navel. (oma snapte het, free the titties!)
Haha wat een bh-hatende poll dit
ik vind een bh dragen juist prettig, doe het liever wel dan niet! Of het ook helpt tegen hangende borsten later weet ik niet, ik denk van niet.
Ik heb ook liever een beha dan die plaktieten tegen mān lijf. Maar hangen gaan ze toch wel denk ik
jaa in mijn jongepubervriendenclubje hoorde Deftones er helemaal bij idd 
Ik denk dat je de zwaartekracht een beetje helpt met bh. Als daar de hele dag aan getrokken wordt voor 60 jaar lang, dan zal je dat denk ik wel meer zien dan wanneer ze wat ondersteuning hebben.
Ik heb dus altijd dat een bh in de winkel helemaal prima zit en dan thuis na 6u echt snijdt en pijn doet. Schiet echt niet op zo.
Studentenhuis
- Nooit gewoond
- Ooit gewoond
- Woon ik nu
- met huisgenoten, maar geen studentenhuis
0 stemmers
Stel jouw partner erft een schuld, wie betaalt die dan?
- Als ik de overledene ook ken, wij samen
- Als ik de overledene ook ken, mijn partner, het is tenslotte zijn/haar geƫrfde schuld
- Als ik de overledene niet ken, wij samen
- Als ik de overledene niet ken, mijn partner, het is tenslotte zijn/haar geƫrfde schuld
0 stemmers
Als het alleen een schuld is en verder geen dierbare spullen ofzo, lekker verwerpen.