Maak een frisse salade met bieten Gatver ik vind bieten echt zo smerig
Hij mag (moet) natuurlijk wel een leuk cadeautje voor me kopen maar uiteindelijk is het zijn geld.
Als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent, dan zou ik wel verwachten dat het geld gewoon van jullie samen is. Als diegene via wie āhet binnenkomtā een sterke wens heeft dan telt dat wel wat zwaarder denk ik, maar als diegene iets wilt kopen waar jij als partner absoluut niet achter staat dan zou ik dat raar vinden. Het is volgens de wet ook jouw geld en trouw anders gewoon met voorwaarden.
āOntspan je lekker met een puzzelā.
Nou als ik ergens teringzenuwachtig van word dan is het wel van puzzelen.
Hier ook, ook als ik degene niet zou kennen. Maar ons geld is dan ook samen en in het stuk huwelijkse voorwaarden is o.a. behouden dat een tijdens huwelijks geschonken erfenis terug gaat naar de ontvanger bij scheiding. Ga m echt niet terug betalen voor iets wat ik niet had willen hebben en dan ineens veel minder waard is ofzo. Ons geld is dan verder ook samen en enkel de bezittingen voor huwelijk / samenlevingsovereenkomst is āeigenā bij een scheiding. Andersom natuurlijk hetzelfde, maar we zijn beide niet moeilijk met geld. Zelfde overleg wanneer we een dure aankoop willen doen, zoals een auto oid. Waar dat geld vandaan komt is dan niet relevant in de discussie. š„²
Mag ik ook tips teruggeven aan ze?
āMaak huizen met tuin betaalbaarā
Hoeveel kost jouw telefoonabonnement?
- 0
- 1-19
- 20-29
- 30-39
- 40-49
- 50-59
- 60-69
- 70-79
- 80+
0 stemmers
Ik ben gisteren nog gebeld omdat ik al 9 jaar een herlaadkaart heb maar ik wil geen abonnement want dan ben ik duurder uit haha
doe jij iets van labello/vaseline/lippenbalsem op voor je gaat slapen?
- ja
- nee
0 stemmers
- ik slaap zonder partner en gebruik voor het slapen lippenbalsem
- ik slaap met partner en gebruik voor het slapen lippenbalsem
- ik slaap zonder partner en gebruik geen lippenbalsem voor het slapen
- ik slaap met partner en gebruik geen lippenbalsem voor het slapen
0 stemmers
lippenbalsem is een heel raar woord
ā¬75, maar het is een abbo voor 4 personen met onbeperkt data/bel
Met en zonder partner altijd lippenbalsem op
Biecht: mijn vader betaalt nog steeds mān abonnement.
Toevoeging: hij doet dit al sinds mān 12e en wil dit ook blijven doen. Hij wil absoluut niet dat ik het abonnement zelf betaal. Prima. Dan niet.
Het wordt niet altijd gewaardeerd door mān partner haha maar doe het meestal wel.
Dus jij betaalt 19 euro dan toch?
Het is net als een netflix abbo.
1 abbonement, waar 4 nummers aan gekoppeld kunnen worden. Zou er er maar 1 nummer zijn betaal ik ook die 75. Zou wel een rekening kunnen sturen, maar deel hem kinderen en vriend
PCR-test met reisverklaring om deze zomer mee op vakantie te kunnen:
- Moeten gratis worden
- Moeten goedkoper worden, maar niet gratis
- Moeten dezelfde prijs behouden (ā¬85-ā¬110)
- Moeten gratis of goedkoper worden voor sommige mensen
0 stemmers
Mān schoonmoeder heeft laatst een nieuw huis gekocht, en toen grote schoonmaak gehouden. Maar ze zei dat het een ontzettend goor huis was, de vorige eigenaren hadden nog nooit schoongemaakt in de meterkast!!!1!1!
Dus nu de hamvraag: hoe vaak maak jij schoon in de meterkast?
- Regelmatig (wekelijks/maandelijks)
- Zelden (jaarlijks)
- Nooit
0 stemmers
Als ik toevallig zie dat er stof / een spinnenweb op zit als ik een stop vervang, dan haal ik het weg, maar dat is sinds ik in dit huis woon (bijna 8 jaar) 2 keer voorgekomen of zo. De kast zit ook echt dicht dus vuil kan er nauwelijks in.
Stofzuiger staat in de meterkast, en soms valt het gedeelte wat de stof opvangt eraf als ik hem pak, waardoor alles in de kast valt, dan zuig ik dat weer op. Verder word er niets gedaan