Dat stadium is in dit voorbeeld al voorbij, dus de schuld is sowieso al geërfd. ‘Lekker verwerpen’ is natuurlijk ook niet zo simpel altijd.
De wonder bra natuurlijk!
Wel opvallend dat als er geld geërfd wordt door partner, partner bepaalt waar het naar toe gaat en als er schulden worden geërfd, mensen daar aan mee gaan betalen.
Huh maar nog niemand heeft gestemd op meebetalen bij schulden?
Of mijn pollresultaten lopen achter 
Ik heb persoonlijk ondervonden hoe onhandig dit is toen er een stop uitvloog en o.a. de koelkast én vriezer uitgingen 
Moest de poll aanpassen want hij was niet meerkeuze, dus de stemmen die er waren zijn net weggevallen.
Klinkt als ome duo is nog erg ouderwets ingesteld. Alsof ze er vanuit gaan dat je trouwt in gemeenschap van goederen. Terwijl er genoeg stellen zijn die een eigen rekening e.d. behouden.
Als mijn partner mij vertelt dat ie een erfenis krijgt, zal ik hem vertellen dat ie dat beneficiair moet aanvaarden. Als hij dat niet doet, of hij vertelt mij niet over die erfenis waardoor hij met deze schuld komt te zitten; zijn keuze, zijn schuld, zelf betalen.

Ik heb mijn erfenis ingelegd in de gezamenlijke dus ik verwacht zeker dat hij dat ook doet. En omdat ik dat verwacht vind ik dat dat ook maar voor een schuld moet gelden. Daar moet je dan maar een lijn in trekken.
Mijn kleine erfenis zit in alle meubels, heb in samenlevingscontract staan dat die dus van mij zijn maar hij maakt er wel gebruik van natuurlijk. 
Acht jij concerten, theater en museumbezoeken onmisbaar in je leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nouja, corona heeft bewezen dat ik zonder kán. Maar wel met het idee dat dit tijdelijk is, en het zo snel mogelijk weer gaat kunnen. Als het voor altijd wegviel uit m’n leven zou ik dat wel een heel erg groot gemis vinden ja.
Musicals op een schaal van 1 tot 10? 1 is, wat een kwelling om naar te kijken ik sterf liever gelijk, en 10 is omg I LOVE IT
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Bij mij het tegenovergestelde van EllaFitzgerald
Ik heb zo’n druk school en werkleven dat ik bijna enkel werkte en er met concerten even ‘uit’ kon zijn, ik ging ook niet naar clubs of cafés en nu het niet kan heb ik werkelijk niets om naar uit te kijken en niet dat me energie geeft zoals concerten dat deden. (Theater kan me overigens gestolen worden.)
Ik had voor vorig jaar eigenlijk kaartjes voor zes verschillende musicals (waarvan er nog maar eentje misschien dit jaar door kan gaan), dus dat zegt denk ik wel genoeg 
Hebben jullie al badkleding gekocht voor 2021 
- Ik draag nooit badkleding
- Nee, wil ik nog kopen over een tijdje als het mooi weer word
- Nee, hoef ik ook niet dit jaar, ik heb nog keuze van vorige jarigen
- Ja al gekocht
- Nee, maar ik ben nu aan het zoeken of zou dat best willen kopen.
0 stemmers
Ik had vorig jaar in de uitverkoop zo’n leuke bikini gekocht en nooit gedragen, maar nu ben ik aangekomen en ben ik bang dat ie niet meer past en hij was echt perfect 
Nee ben op stof aan het wachten om er zelf een bikini te maken haha.
Ik heb toevallig gisteren een bikini gekocht online na jaren geen badkleding te hebben gekocht. Ik probeer lang met mijn badkleding te doen want zo vaak ga ik toch niet zwemmen dus het is niet dat het na één seizoen niet meer mooi is ofzo
Dus deze is niet ‘speciaal voor 2021’ want ik draag ook nog steeds een bikini die ik letterlijk sinds 2012 al heb haha.