Als je op de rechtermuisknop klikt op inspecteer element dan zie je sowieso alle uitslagen van een anonieme poll met forumnamen erbij
Wow forumhack. Maar dat kan dan alleen via de computer dus.
Vriend te heet wassen
Je vriend dumpen. Waarom zou je samen wille zij met een vent die zon shirt draagt
Zou jij het leuk vinden als hij iets van jou te heet wast?
Ik zou hem 2 opties geven hij eruit of t shirt eruit. Bij optie 1 ben je van beide af
Nou echt he, kan een man die geld uitgeeft aan zoān shirt überhaupt niet serieus nemen. Tenzij voor een themafeest ofzo maar dan alsnog zou ik er dan niet naast willen lopen eigenlijk.
Love it dat mensen nog gewoon stemmen ondanks dat t niet meer anoniem is
@loveisafourletterword
hmm
Oh, had die poll nog niet gezien. Maar dit zijn sowieso meerdere mensen, gezien het percentage.
Is gewoon n lyric toch? Zo klinkt t iig. Vast van een Gen Z rapper waarvoor ik te oud ben.
Vind dit shirt leuker dan alle variaties op cactus/lama/palmboom/tijger/ander hippe flora en fauna woordgrappen waarmee elke basic bish rondloopt.
Zou t prima vinden als mān vriend dit aanhad
Ik zie vaak āeen gezonde relatie met etenā voorbij komen als term op instagram/internet etc. Ik ben wel benieuwd hoeveel van jullie een gezonde relatie met eten hebben, wat jullie daar ook onder verstaan. Heb de poll even in een spoiler gezet (werkt dat? Nooit geprobeerd), omdat wellicht gevoelig onderwerp voor sommigen.
Oke nee dat werkt niet. Sorry.
- Ja, vroeger niet
- Ja, altijd gehad
- Nee, vroeger wel
- Nee, vroeger ook niet
0 stemmers
Dan zijn er zoveel dingen in een winkel en dan koop je dat. Vind ik best knap
Kende jij iemand die dit shirt vroeger droeg?
- Ja een iemand
- Ja meerdere
- Nee
0 stemmers
Je zit me te testen he.
Om nog precies te zijn:
Had je vroeger klasgenoten die funshirts van de www.Large.nl droegen op school (zeg maar in het @lToWtiJDper)?
- ja
- nee
- ik ben van na die tijd
- geen idee
0 stemmers
Wat is erger?
- Ontspoord shirt met NS-logo
- Hell-shirt (logo van Shell maar dan in de vorm van een skull)
0 stemmers
Dit shirt schreeuwt ook seksistische openingszins op Tinder.
Dat tuxedo-shirt foto van vriendengroep en dan niet weten over wie het gaat.
Goeiemoggel-shirt betekent iedere dag beginnen met een Picnick-āteetjeā waaraan zoān vraag prijkt.