Stel je persoonlijke vraag #27

Alfa :v:

2 likes

Sinds dat south park een aflevering heeft gemaakt over het kontgezicht van Ben Affleck kan ik nooit meer normaal naar hem kijken.

2 likes

Ik vind dit ook heel kut. Mn moeder deed dat vaak. Bijv als we om 15 uur hadden afgesproken en om 12 uur 's middags aan de telefoon zaten dan hing ze op met ‘tot zo!’. Dat is helemaal geen tot zo. Word daar helemaal zenuwachtig van.

4 likes

Hebben jou ouder(s) jou financieel ondersteund tijdens je studie?

  • Ja, ze betaalde (een deel) van de huur
  • Ja, ze betaalde boeken
  • Ja, ze betaalde college geld
  • Ja, ik kreeg gewoon een x bedrag per maand
  • Ja, ze betaalde nog andere dingen
  • Nee, ze betaalde niks, of hebben misschien een keer wat betaald

0 stemmers

En kreeg je aanvullende beurs?

  • Ja, hier had ik recht op en mijn ouders betaalde niks
  • Nee, hier had ik geen recht op en mijn ouders betaalde niks
  • Ja hier had ik recht op en mijn ouders betaalde wel wat
  • Nee hier had ik geen recht op en mijn ouders betaalde wel wat
  • Door een stomme regeling had ik hier geen recht op en ben er nog altijd boos om

0 stemmers

Als je moest kiezen tussen een interieur wat vol staat met accessoires, planten etc. Of een interieur wat juist heel kaal is. Waar zou jij je fijner bij voelen?

  • Liever een interieur wat lekker vol staat
  • Liever kaal

0 stemmers

1 like

Heb jij de muren van je slaapkamer geschilderd/behangen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Welke van de oscar genomineerde films (best feature film) heb je dit jaar gezien?

  • Nomadland
  • Minari
  • Mank
  • The Trial of the Chicago 7
  • Judas and the Black Messiah
  • Sound of Metal
  • The Father
  • Promising Young Woman
  • Geen een

0 stemmers

Hahaha ik heb een filmpje gevonden

14 likes

Promising young woman, wat een vreselijke titel. Die trail van Chicago zegt me alleen wat. Is dat een aanrader?

1 like

Ik kijk er meestal wel een aantal in de bioscoop, maar aangezien die nog dicht zijn heb ik er dit jaar helemaal geen gezien. Wat leuk dat je zelf zoveel genomineerde films hebt gezien :heart_eyes: wat waren je favorieten?

2 likes

Er staan er ook best wat op streamingsdiensten volgens mij (maar goed ik heb ze ook niet gezien, bios is wel een stuk beter voor zulke films)

2 likes

Ja ik vind de titel ook minder, wel echt een aanrader!

Trial of Chicago 7 staat als het goed is op Netflix. Ook een aanrader. Waargebeurd verhaal over een protest in Chicago tegen de Vietnam oorlog waarin de politie uiteindelijk heel gewelddadig optreed, lekker actueel dus.

@Alocasia ik probeer altijd elke jaar zoveel mogelijk van de lijst te kijken! Ik heb dit jaar alleen Mank niet gezien omdat ik hem na 15 min heb afgezet, zo gruwelijk saai.

Ik vond dit jaar eigenlijk alle films die ik gezien heb heel goed op hun eigen manier! Maar als ik moet kiezen dan vond ik Promising Young Woman heel sterk. En Nomadland (die heeft gewonnen) maar dat is wel een rustige film dus daar moet je van houden :blush:

7 likes

Chillisaus en mayo :heart_eyes:

2 likes

Ik ga nog gedeeltelijk naar kantoor en als ik wegga, zegt mijn vriend altijd ‘tot zo!’ en dan heb ik altijd even een ???-momentje, want ik ben er pas 9 uur later weer :joy: Inmiddels ben ik er aan gewend, maar ik vind het nog altijd een rare tijdsperceptie haha

1 like

Heb je de trailer van Promising Young Woman gezien? Want volgens mij is dat juist een beetje ‘de grap’ :smiley:

Ja ik heb net de trailer gekeken op youtube. Spreekt me wel aan. Maar de titel klinkt heel afgezaagd zo zonder context.

2 likes

Marmer:

  • Ik heb hier geen mening over
  • Ik vind marmer ook geweldig!!
  • Lelijk
  • Wel ok

0 stemmers

Ik denk eigenlijk dat ik dat een beetje mee heb gekregen van mn ouders? Ik vind bijvoorbeeld een marmeren vensterbank heel mooi.

Ik kan het tegenwoordig heel slecht los zien van die trend waarin werkelijk alles marmer moet zijn of marmerprint. Die trend ben ik een beetje zat

13 likes

Ah ja dat snap ik, het is ineens een trend sinds?? Maar ik vind het altijd al heel mooi. Want het heeft gewoon een eigen patroon, en niks is hetzelfde. Toen ik bijvoorbeeld moest kiezen voor een wastafel, dacht ik direct ja marmer. Screenshot_20210426-094250_Chrome vind dit gewoon heel mooi. En ik vind ook nog steeds marmeren vensterbanken geweldig haha.

@Konijntje zwart marmer vind ik niet mooi. Weet direct wat je bedoelt trouwens.

3 likes

Ja ik denk dat ik het vaak een beetje te statig vind in een gewoon huis (naar mijn smaak dan). Aanrechtblad vind ik dan vaak wel mooi. Maar zoals deze in combinatie met goud vind ik dan weer een beetje tacky

2 likes