Stel je persoonlijke vraag #27

Ja snap ik dat dat tacky over kan komen, ik zou de kraan en alles wat goud is dan zwart willen.

4 likes

Toch even een poll voor de mensen die samenwonen met hun partner. Wie bepaalt of bepaalde meer over de inrichting van je huis?

  • Ik
  • Mijn partner
  • Echt 50/50
  • n.v.t.

0 stemmers

Mijn partner en ik hebben wel dezelfde smaak, dus dat is wel heel makkelijk geweest met de inrichting bepalen.

4 likes

Dat lijkt me heerlijk. Mijn partner heeft oprecht géén smaak. Hij heeft gewoon géén mening? Oh mijn god. Dus ja alles is goed? Oja een eeeeeeeenorme tv, is belangrijk.

6 likes

Beter dan geen smaak en een sterke mening.

34 likes

Marmer is echt het nieuwe steigerhout.

20 likes

50/50 en meestal wel in overleg maar soms koopt een van ons gewoon iets voor in huis. Ik heb ook een keer toen hij aan het werk was spontaan een muur paars geverfd :joy:. Maar we hebben wel dezelfde smaak en we zijn ook gewoon niet zo kieskeurig met huis-dingen dus het levert nooit problemen op. Ons huis is een bij elkaar geraapt zooitje net zoals ons leven.

4 likes

Ik denk wel ik, want als het gaat om accessoires koop ik alles wat ik leuk vind en zet ik het gewoon neer. Meubels en muurkleur overleggen we wel, maar áls we het een keer oneens zijn zegt hij meestal dat we maar doen wat ik wil, omdat hij het achteraf toch altijd mooi vindt.
Ons huis is echt een bijeengeraapt zooitje, but love it.

2 likes

Ben jij vrij vandaag?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb net de trailer van Nomadland gezien en ik werd er emo van? Vond het echt mooi. Dus die wil ik sowieso kijken

2 likes

M’n vriend is bij mij komen wonen dus 80% was er al. Bij meubels bepalen we het samen, frutsels kopen we geen van beiden en planten sleep ik stiekem mee naar binnen. Die plant nieuw? Neeee joh, die hebben we al maanden!

7 likes

Ik bedenk (bijna) alles, maar ik overleg altijd wel voordat ik iets koop of doe haha. We hebben wel dezelfde smaak, dus dat scheelt

2 likes

Kijk dan naar de house tour van aimee song op YT, haar badkamer en keuken zijn echt marmer galore <3

Ik had er helemaal niet aan gedacht dat vrij nemen vandaag een optie was. Mijn collega’s blijkbaar wel, krijg alleen maar voicemails en out of office berichten als ik iemand probeer te bereiken. Dus na mijn laatste afspraak tot 13.30u neem ik ook lekker de rest van de dag vrij!

7 likes

Wat voor linkedin/cv foto heb jij?

  • Kleur
  • Zwart-wit
  • Selfie
  • Geen selfie
  • Brede lach
  • Glimlachje, mond dicht
  • Helemaal geen lach
  • Alleen schouders en gezicht
  • Meer dan schouders en gezicht
  • Foto is binnen genomen
  • Foto is buiten genomen
  • Drukke achtergrond
  • Rustige achtergrond
  • Redelijk professionele foto
  • Je ziet duidelijk dat het geen professionele foto is
  • Ik heb geen foto op mijn cv/linkedin

0 stemmers

1 like

Ik moet echt een andere fiksen. Mijn huidige foto is stom maar de enige profi redelijk recente foto die ik heb.

1 like

Ik vind het echt een stomme, gemaakte foto, met een ongemakkelijke en geforceerde lach, maar ja, wel de enige geschikte die ik heb. Helpt ook niet dat hij ingesteld staat als profielfoto op mijn mail/werkaccount, dus kan me meerdere keren per dag ergeren.

1 like

Ow wauw ik heb dit net gekeken en ik vind het echt prachtig!! Alleen geen marmeren muur, dat is wel too much.
Ik heb deze gekeken btw:

4 likes

Oh dit doet me eraan denken dat ik wat mensen op instagram heb die selfies posten, maar dat dat zulke ‘perfecte’ foto’s zijn dat ze er niet eens meer echt op lijken. Zo’n blik of glimlach die ze nooit in het echt hebben.

Ken je ook dat soort mensen?

  • Ja
  • Nee
  • Ik ben zo iemand

0 stemmers

1 like

Vrij professionele foto maar een ONprofessionele outfit (umbro trui, lol)

3 likes