Haha, denk daarnaast dat veel mensen hier die gevaccineerd zijn zorgmedewerkers zijn. Dan geldt je theorie van het weekend ook niet.
Die hond was voor mij en mijn vriend nou juist een reden om wel voor 4 te gaan. Maar we willen ook wel voor 6 gaan als jij die hond dan aan ons afstaat!
Echt een topwijf
Mijn vader doet dat heel vaak. Eindeloos aan het verbeteren die man .
Hopelijk krijg je nog wel uitbetaald (als je nog geld krijgt van het bedrijf).
Vind je jouw vader feministisch?
- Eerder niet dan wel
- Eerder wel dan niet
0 stemmers
Het is niet dat mijn vader mij anders heeft opgevoed of behandeld dan mijn broers, maar ik denk dat hij toch nog behoorlijk vastgeroest zit in oude (niet-feministische) denkpatronen. Ik denk/hoop dat hij in de kern mannen en vrouwen wel gelijk vindt, maar om daar te komen en hem dat ook te laten beseffen, moet je waarschijnlijk eerst door een zooi aanrecht-opmerkingen heen.
Ik zeg het ook wel eens hoor maar uit de mond van een man is toch anders vind ik .
Ik geloof dat ik wel eens als âtopwijfâ verwijs naar vrouwen, positief bedoeld, en als ik echt heel erg boos ben op een vrouw die echt heel erg stom is ontglipt me âkutwijfâ ook.
Maar van mannen kan ik het echt niet goed hebben, ook niet als ze over iemand een âlekker wijfâ zeggen, vind dat echt heel erg stom.
Jouw vader for president!
Wat hoor jij liever van een date/partner?
- Lekker wijf
- Knappe dame
- Sexy vrouw
0 stemmers
Oh help ehh van deze zo krijg ik van allemaal de kriebels?
Wat is er nog meer ik heb even een blank
Aantrekkelijke vrouw? Mooie vrouw?
Mooie vrouw klinkt al beter vind ik
Knappe dame is echt zoân tinder ding, vreselijk haha
Haha ik weet niet, als een man me nu aanspreekt met âhoi, aantrekkelijke vrouwâ,
Nee nog steeds kriebels. Op een negatieve manier.
Geile stoot
In a weird ironic way kan ik hier wel om lachen juist denk ik haha
Hete meid