Ja gvd krijg hier echt kippenvel van op een geheel niet positieve manier, heb dan ook 0 zin om te antwoorden brr doei
Ja vind het ook heel lief en mooi Nederlands
Haaahaha zijn er echt mannen die koningin gebruiken?
Donāt underestimate the seductive power of a decent vocabulary 
Ja 

Chimi heb ik dit beeld bij

Mijn vriend noemt me altijd babe. Ik dacht, als in een lekker wijf oid. Nee, hij vind me soms een varkentje 
Chimi heb ik echt nog nooit van gehoord, is dat een soort verbastering van chimeid? Of out ik mezelf nu als oma
Als dat het niet is heb ik het ook verkeerd begrepen
yes en yes
Chimeid vind ik ook zoiets vreselijks. Weet ook half niet wat het betekent? Ken het alleen via dat YouTube kanaal supergaande.
Onderbroek of slipje?
Heb echt een hekel aan het woord SLIPJE iew
- Onderbroek
- Slipje
0 stemmers
Mijn broertje van 18 gebruikt chimi en ik vind het vrij verschrikkelijk
mijn moeder zegt dan ook voor de grap ākomt je chimi dit weekend langs?ā 
Ik vind slipje echt goor klinken
Ik gebruik eigenlijk beide niet. Maar weet niet wat ik dan wel zeg? string of ondergoed ofzo
Ja echt ranzig.
Maar had laatst een discussie met mijn oma, die gebruikt het woord āslipjeā want volgens haar is āonderbroekā ouderwets en ze wilde me maar niet geloven dat niemand meer āslipjeā zegt 
Ik vind slipje echt zoiets wat je ziet op marktplaats: voor vieze mannetjes.
Aangeboden: gebruikt roze slipje, ā¬12,95
Ik vind het wel andere dingen denk ik. Bij slipje denk ik meer aan zoiets

en bij onderbroek meer aan zoiets

Bij het googelen van slipje kreeg ik trouwens duizend blote vulvaās vol in beeld bij de zeer uitgebreide collectie kruisloze slipjes die bol blijkbaar op voorraad heeft.
Ja haha kwam daar ook net achter had ook ff gegooglet. Maar vind chimeid niet lekker bekken.
Waar zijn die onderste van, zien er echt superchill uit
probeer zelf te googlen maar alleen al image searchen op “onderbroek“ is ranzig zat.