heb gestemd op hiphop vindt ik niks, maar vindt somminge liedjes van Tabitha wel leuk. Die vindt ik ook meer onder pop muziek vallen dan hiphop.
Plus namen zoals Hef, Winne, Feis, Adje, Kevin, Boef, Josylvio, Zwart Licht, Lijpe
Ik ben echt diehard fan geweest van Anbu, ook naar concerten geweest enzo. Love it
Dat zijn zeker dezelfde mensen die ook ‘Ha’ gebruiken in een mail
Oh maar dat doe ik ook weleens. Wist niet dat dat ook gedateerd was hahaha. Dus ben benieuwd:
Welke opening gebruik je weleens in een mail (werkgerelateerd)?
- Hoi
- Hallo
- Beste (naam)
- Ha
- Hey
- L.S.
- Geachte
- Beste (zonder iets daarachter)
- Geen
0 stemmers
*oh dit hoefde niet anoniem natuurlijk haha
Vind het namelijk zo onpersoonlijk als ik een mail krijg waar alleen Beste, staat, zonder mijn voornaam/achternaam/mevrouw/oid
Ik doe van Hi
Hoi met karl
Kevin
Ik ken alleen dertigplussers die Ha Xiomara gebruiken a.k.a. al mijn collega’s dus, vind 't echt cringe maar ben 't inmiddels wel gewend
Oja, ik ben 31 dus dat kan wel kloppen dan
En afhef?
- Groet,
- Groetjes,
- Grtz
- Mzzl
- Hoogachtend,
- Je naam alleen of handtekening
- Niks
- Best,
- Best regards,
- Cheers,
- Kind regards,
- Met vriendelijke groet,
- Met groet,
- Bedankt,
- Nog iets anders
0 stemmers
Iemand die ik ken doet dus mzzl
En iemand anders alleen een voorletter als een soort gossip girl/pretty little liars
hahah ik ken ook zo’n iemand
Staat nog net geen XOXO onder
Ohh dit doet met denken aan mensen die zo’n originele groet hebben; met zonnige groet, met sportieve groet. Of nog een uit de collectie; vakbekwame groet (???)
En kreeg laatst ook een “warme groet”, brr
Ja ik had nog een optie Met “een ander soort groet” maar omdat het tussen <> stond is het verdwenen
Mijn oude baas deed ook mzzl. Komt diegene die jij kent ook uit Amsterdam toevallig?
Jaaaa LOVE deze. Deze is op een bepaald moment mijn meest geluisterde nummer van dat jaar geweest haha
Haha nee wel daar in de buurt maar ik ben bang dat deze hardnekkig is overgebleven uit 1998
Hahah welke 1% doet L.S. ??
Als mijn collega mij mailt en begint met L.S. dan haak ik af hoor
Wat betekent L.S.
Als we extern mailen moeten verplicht afsluiten met “Met hartelijke groet,”