Stel je persoonlijke vraag #27

Haha ja dat is wel een dingetje. Toen ik stage liep, moest ik ook in de spits reizen en dat was heel kut idd. Maar voor corona naar school had ik zulke chille tijden altijd.

Maar misschien komt het ook wel een beetje doordat ik niet zo’n held ben met autorijden.

Ik vind de trein bovendien ook best wel duur, helemaal als je met meerdere mensen naar dezelfde bestemming gaat.

1 like

Als mijn reistijd hetzelfde is als met de auto, dan alsnog auto. Want OV naar mijn is een ramp, moet dan 3 keer overstappen. Ja dan liever de auto, gewoon van voordeur naar voordeur.

1 like

Als ik iets doms doe noemt mijn partner me wel eens Dombo en ik moet dan altijd ff schakelen. Zo van “huh hoe weet jij mijn forumnaam???”

23 likes

Hahaha nicee.
Jaa ken hun wel qua naam maar nog nooit echt iets van geluisterd.

Kosso natuurlijk

1 like

:joy::joy: hahaha die had ik nooit gezien nog. Echt mooi

1 like
3 likes

Ik ben echt wel fan van de trein (mits er een zitplek is ja). En mijn voorkeur is een beetje afhankelijk van het doel. Ik ga vaak naar vrienden in een andere stad (oke nu niet zo vaak) om te borrelen/eten, dan ga ik liever met de trein. Maar als ik een weekendje weg zou gaan met veel spullen, of naar m’n ouders (vaak overstappen) dan liever de auto. Vind namelijk “roadtrippen” met lekker muziek aan, meebleren ook heel chill en dat doe ik in de trein toch wat minder graag.

2 likes

Kan nu al niet goed kiezen maarrrrr ik mis in ieder geval The Opposites :heart_eyes:(+ hun eigen losse muziek)

14 likes

Ken je de dont toutch my croque monsieurs haha daar is hij de zanger van. Amsterdam noord is echt een lekker nummer.

Mijn favo du moment is idaly. Maar ook omdat ik een crush op hem heb.

1 like

Haha gruwelijk dat kende ik nog niet, lijkt ook wel een klein beetje op Hang Youth wat hij nu ook doet
Love Noord love Abel

3 likes

Voor mijn nieuwe baan moest ik een VOG aanvragen.

Daardoor was ik benieuwd, Heb/had jij een VOG nodig voor je baan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een strafblad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In welke brance werk jij?

• Gezondsheidszorg
  • Onderwijs
  • Justitie,Veiligheid en Openbaar Bestuur
  • Media en communicatie
  • Bouw
  • ICT
  • Transport en logistiek
  • Toerisme,recreatie,horeca
  • Landbouw
  • Handel en dienstverlening
  • Financien
  • Cultuur
  • anders
  • ik werk momenteel niet

0 stemmers

Haha lekker dat alles anoniem is behalve de vraag over het strafblad, wil je mensen exposen ofzo? :smirk:

10 likes

hahaha, maar nee, dat was ik per ongeluk vergeten. volgens mij is die nu niet anoniem meer. :wink:

1 like

haha don’t ask me why, maar Anbu zijn op onze schoolfuif komen optreden in het laatste jaar.

1 like

Anders: cultuur/cultuureducatie

Niet alle branches heb je in je poll.
Mijn werk valt onder finance/zakelijke dienstverlening

1 like

Ik vind Tabitha meer popmuziek dan hiphop (vindt ze zelf ook)

8 likes

@babushkababy @Speurneus sorry dacht dat ik alle brances had, heb de poll gelijk even aangepast. :slight_smile: