Stel je persoonlijke vraag #27

Ik luister af en toe wel mee in Clubhouse maar spreek zelf verder niet of zo. En vind het aanbod nog tegenvallen binnen de interessegebieden die ik heb aangegeven dus mwah.

2 likes

Ik gebruik fb en ig alleen voor mijn werk. En twitter alleen voor ajax/ tijdens wedstrijden tweeten en met mensen kletsen

2 likes

Ik ben die ene die een vakantie buiten Europa heeft geboekt. Maar het is een omgeboekte reis van vorig jaar. Ik hoop met heel mijn hart dat het niet doorgaat.

Ben ik vergeten :sob:

3 likes

Ok slecht verhaal dit, maar ik heb ooit jaren terug eens perongeluk iets op Facebook gepost wat ik niet wilde. Weet niet eens meer wat het was, denk iets van reclame of van een blog ofzo? In ieder geval, ik heb het snel opgemerkt, volgens mij heeft niemand het gezien en niemand heeft er ooit iets over gezegd. Maar sindsdien heb ik een soort tik ontwikkeld waarbij ik elke avond voor het slapen even Facebook moet openen en moet checken of er niets op m’n wall staat wat ik niet wil. :grimacing:

En moet ook wel zeggen dat deze angst sinds de update hier op het forum wel is toegenomen sinds de like-knop en de share-knop zo dicht op elkaar zitten :joy: Wil ondanks al deze stress mn account ook niet verwijderen want ik ga te goed op Gerda-posts en het stalken van oud klasgenoten ed.

Niet van m’n ouders maar wel van m’n oma, een ketting en armbandje dat van m’n moeder was maar zij toch niet draagt. Ze vertelde me onlangs ook dat ze eens een echte parelketting heeft gekregen van een aanbidder uit haar dorp (ze had 'm trouwens wel afgewimpeld :rofl:) en die geeft ze later waarschijnlijk ook door dus vind het leuk dat er zo’n grappig verhaal aan zit :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zit nog in (de nieuwe) fadims beautyspace en dat is echt mn crack

5 likes

Ik weet niet in welke je zit, maar die nieuwe is echt saai :sob:

Ik heb alleen nog fb voor de evenementen die daarop worden aangemaakt (veel leuke dingen/activiteiten voor met kinderen) dus ja, eigenlijk had ik vorig jaar al wel mijn fb kunnen verwijderen. :unamused:

Kan Hyves niet gewoon terugkomen? :pensive:

Er zijn er twee, This is Our Beautyspace is de betere :’)

1 like

Dat is zo leuk om dan te weten en te dragen! Ik ben echt gek op al die verhalen die bij sieraden horen. (Vind ik ook altijd wel leuk bij de sieraden/juwelen van koninklijke families)

2 likes

Ik zit in ze allemaal hahah

1 like

En @Dombo, wat lezen jullie daar dan? Ik ben wel nieuwsgierig nu

Ik volg vooral veel subs over politiek, landkaarten :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face: en memes

Maar ook skincare, series die ik volg, lees voor mn entertainment ook vaak van die askreddit/askeurope/askanamerican achtige subs en soms random subs die gewoon grappig zijn al heb ik niet per se veel met het onderwerp (love casualUK bijvoorbeeld, maar ben helemaal geen anglofiel verder)

Beste is gewoon account aanmaken en dan subs volgen en dan vind je vanzelf vaak nieuwe. Bij askreddit kan je ook zoeken want daar vragen mensen heel vaak wat goeie subs zijn om te volgen en dan krijg je heel veel antwoorden.

Fijne is dat je alleen ziet wat je wil, ik zie nooit Formule 1 of influencers oid

2 likes

Kan je ergens een lijstje zien van wat je allemaal volgt?

Ja, maar ik gebruik altijd de Reddit app en nooit de site (of überhaupt op de laptop) dus ik heb geen idee waar dat buiten de app te vinden is.

Echt heel veel verschillende dingen. Veel memes en pagina’s met grappige dingen, “ask” pagina’s (waar mensen vragen stellen en andere mensen die beantwoorden, soms informatieve en soms persoonlijke vragen), dingen over koken en eten, planten, etc.

Dit zijn alle pagina’s die ik volg, echt allemaal random shit zoals je ziet haha

Samenvatting

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

@Luzarl op de app kan je het zien door in de balk onderaan op het tweede knopje van links te drukken! Op de website weet ik het niet, volgens mij heten de pagina’s die je volgt “communities”, misschien kan je daar op zoeken

8 likes

Mijn vader stond net te miepen dat ik mijn badkamerkraan (en alles wat erbij hoort) beter moet schoonmaken. Zeg mij alsjeblieft dat ik niet de enige ben hier waar het niet blinkend schoon is.

• Hier is het ook niet blinkend schoon hoor
  • Hier is de douchekraan enz (bijna) altijd blinkend schoon

0 stemmers

1 like

Ik heb ook de app dus als je weet hoe ik het daar kan vinden hoor ik het graag :smiley:

Oh @Dombo thanks!