Stel je persoonlijke vraag #27

Bij ons deden ze het om te kijken of er serieuze geinteresseerden waren, zodat ze konden peilen om een sluitingsdatum te prikken voor het bieden. En dan krijgt de verkoopmakelaar een beetje een beeld bij de geinteresseerden zodat die ook advies kan uitbrengen bij de biedingen die binnenkomen. De verkoper wil natuurlijk een stel wat zekerheid heeft met financieren, dus daarom zijn die vragen heel normaal.

4 likes

Bij dit soort dingen moet ik altijd denken aan

Maar geen idee of het normale vragen zijn want nog nooit een huis bezichtigt.

5 likes

Niet speciaal als er bezoek komt, want heb het ergens die week wel gedaan en dat vind ik wel genoeg

5 likes

Wat valt allemaal onder ā€œtoetjeā€ volgens jou?

• Vla/yogurt
  • Ijs
  • Gebak/koek
  • Fruit
  • Kaasplankje

0 stemmers

1 like

The call.
Joe spuit elf, sorry. Zie deze post dan maar als een liefdesbetuiging aan the call. Elke week skreeuw ik even lekker mee met dit liedā¤ļø

4 likes

Alles wat je ā€œtoeā€ eet :woman_shrugging:

3 likes

Gregor als je dit leest. Stop met je vrouw verkeerde info mansplainen!!

Volgens hem was gebak geen toetje.

3 likes

Door jouw antwoord bedacht ik me dat ik als kind een keer een kaart gestuurd heb naar een schaatsster waar ik fan van was! Kreeg toen een gesigneerde foto terug, die ging toen in een lijstje naast m’n bed :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Ik vind dat heel eng als mensen dat doen.
Ook mensen die mega fan zijn van een influencer en dan dingen geven :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

Echt back down Stalkie

20 likes

Naar Tante Soesa en Sassefras toen ik klein was en toen kreeg ik ook nog een kaartje met handtekening terug!!! Beste dag van mijn leven als zevenjarige

afbeelding

34 likes

Voel jij je ooit een plastic tas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden een kaart gestuurd naar de postbus van Mascha, er was toen iets met stickers ofzo? Weet niet meer, maar was wel leuk

1 like

image

Me.

20 likes

Hahaha True

afbeelding

Me

31 likes

Nee maar laatst zag ik dat mijn favo insta boys wel nog steeds een mok gebruiken die ze van een fan hebben gekregen en toen is er wel even in me opgekomen om ook iets te sturen :grimacing:

2 likes

Komt dit door Katy Perry haha?

3 likes

Een soort liefdesverklaring naar een van die gasten van de Party Animals toen ik 11 was ofzo. Dit is eigenlijk best beschamend haha

16 likes

Dit is serieus een goede biecht.

4 likes

Vroeger wilde ik altijd Donald Duck een brief schrijven maar durfde het nooit, tot zo ver mijn liefde voor (fictieve) beroemdheden

3 likes

Ik heb op Chico lama gestemd d.m.v een briefkaart. En hij werd uiteindelijk ook burgemeester van Fabeltjeskrant!!

11 likes