Stel je persoonlijke vraag #27

Nou ja, wat is ‘niet schoon’? Zit er wat lichte aanslag op of is het een gore bende?

2 likes

Nee geen gore bende maar van kalkaanslag dat soort shit haha. Als je niet alles steeds afdroogt na het douchen, dat bedoel ik. Heb het ook niet over de rest van de badkamer, enkel de kraan en stang enz van de douche zelf.

1 like

Afdrogen na elke douchebeurt hoeft echt niet. Gewoon iedere week flink wat antikal erop spuiten, afspoelen en het blinkt weer.

Hier is het alleen maar blinkend schoon omdat die kraan er nog minder dan een jaar inzit. Beetje kalkaanslag moet kunnen! Ik hoorde trouwens een tip dat tandpasta helpt?!?! Of dat helpt bij de voegen.

Ik mis trouwens een inloopdouche met gewoon tegels. Was idiaal. Ik vind grote glazen deuren echt een ramp. In een koophuis zou ik dat er direct uitslopen.

1 like

Stel je bezichtigd als jong stel een huis en de makelaar stelt vragen als: wat doen jullie eigenlijk voor werk? of; ik neem aan dat jullie al over de financiering hebben nagedacht en dit hebben besproken met een adviseur?
Vind je deze vragen dan:

• Logisch/normaal
  • Niet netjes
  • Arrogant/aso

0 stemmers

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij een bezichtiging en had het idee dat ik mezelf moest verdedigen, alsof ik een snotneus was die even bij een huis wilde komen kijken. Normaal krijg je zulke vragen ook niet als je een aanschaf wilt doen toch? Vraag me af of ze zoiets ook vragen aan een typisch gooisch 50+ stel bijvoorbeeld, is toch prive lijkt me.

(de discussie kwam ten sprake bij vrienden, omdat er een mega duur huis van 10+ miljoen te koop staat in de buurt, of je zomaar kunt bluffen om mooie huizen te gaan bekijken, of hoe ze bepalen of je een serieuze koper bent of niet, je kunt namelijk niet in mensen hun portemonnee kijken).

Bij ons deden ze het om te kijken of er serieuze geinteresseerden waren, zodat ze konden peilen om een sluitingsdatum te prikken voor het bieden. En dan krijgt de verkoopmakelaar een beetje een beeld bij de geinteresseerden zodat die ook advies kan uitbrengen bij de biedingen die binnenkomen. De verkoper wil natuurlijk een stel wat zekerheid heeft met financieren, dus daarom zijn die vragen heel normaal.

4 likes

Bedoel je nu met Corona, of in het algemeen?

Bij dit soort dingen moet ik altijd denken aan

Maar geen idee of het normale vragen zijn want nog nooit een huis bezichtigt.

5 likes

Niet speciaal als er bezoek komt, want heb het ergens die week wel gedaan en dat vind ik wel genoeg

5 likes

Wat valt allemaal onder “toetje” volgens jou?

• Vla/yogurt
  • Ijs
  • Gebak/koek
  • Fruit
  • Kaasplankje

0 stemmers

1 like

The call.
Joe spuit elf, sorry. Zie deze post dan maar als een liefdesbetuiging aan the call. Elke week skreeuw ik even lekker mee met dit lied❤️

4 likes

Alles wat je “toe” eet :woman_shrugging:

3 likes

Gregor als je dit leest. Stop met je vrouw verkeerde info mansplainen!!

Volgens hem was gebak geen toetje.

3 likes

Door jouw antwoord bedacht ik me dat ik als kind een keer een kaart gestuurd heb naar een schaatsster waar ik fan van was! Kreeg toen een gesigneerde foto terug, die ging toen in een lijstje naast m’n bed :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Ik vind dat heel eng als mensen dat doen.
Ook mensen die mega fan zijn van een influencer en dan dingen geven :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

Echt back down Stalkie

20 likes

Naar Tante Soesa en Sassefras toen ik klein was en toen kreeg ik ook nog een kaartje met handtekening terug!!! Beste dag van mijn leven als zevenjarige

afbeelding

34 likes

Voel jij je ooit een plastic tas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden een kaart gestuurd naar de postbus van Mascha, er was toen iets met stickers ofzo? Weet niet meer, maar was wel leuk

1 like

image

Me.

20 likes

Hahaha True

afbeelding

Me

31 likes