Stel je persoonlijke vraag #27

Mond gesloten, want ik was vrij onzeker over mijn tanden. Ik heb inmiddels een beugel, dus zodra die eruit is kan ik ook eens een nieuwe foto maken.

1 like

Als jij ergens een foto plaatst met een tekstje erbij, bijvoorbeeld op dit forum, in welke volgorde plaats je dat dan meestal?

  • Eerst de foto
  • Eerst de tekst

0 stemmers

1 like

Haha ik ben de enige waarbij m’n partner meer te zeggen had. Hij heeft gewoon een goede smaak en kan alles beter visualiseren, dus vaak laat ik aan hem de definitieve beslissing over. Maar we brainstormen wel samen enzo

1 like

Ik plaats zeer zelden selfies, maar als ik dat doe is het wel een foto verneukt door het lelijke beutyfilter van mijn vierjarige midrange Samsung, met mijn standaard, serieuze selfiehoofd (een beetje dit: :neutral_face:), ondanks ik normaal best een bewegelijk gezicht heb en veel lach! Niet perfect verder qua omgeving of styling, ik kan ook geen selfiefotoshoots houden.

@Dombo, op het forum post ik foto’s meestal om een bericht te illustreren, dus komt die erna, tenzij ik in het fototopic zit en dus juist een bericht tik om de foto uit te leggen. :nerd_face:

3 likes

Ben gewoon verslaafd aan Snow :joy:

Dit is een uitstekende Nescio-verjager.

2 likes

Door jouw poll kijk ik nu wel naar The Trial of The Chicago 7! Ga de andere films ook nog proberen te kijken binnenkort.

2 likes

Oh ik denk idd dat het door die filters komt! @Vaiana wat is Snow?

1 like

Beste filter app ooit! Al heb ik wel die filters voor een smaller gezicht uitstaan

2 likes

Ik ben echt helemaal geen bierkenner. Ik weet alleen dat mn vader Heineken gewoon het best vindt en dat daarna volgens mij Grolsch komt qua ‘grote’ merken. Maar ik moest ooit op een terras zitten en dan alles vragen over biermerken echt wtf. Ik zat daar met 2 vrienden. En voor hun, ook al weten ze dit niet. Wat vind je lekkerder, Jupiler of Brand?

  • Jupiler
  • Brand

0 stemmers

En hoe spreek je nou Jupiler uit? Als sjupilar?

1 like

Zjuupielèèr

7 likes

Je gezicht afdrogen met de handdoek waarmee je eerst je hele lichaam hebt afgedroogd:

  • Yay
  • Nay

0 stemmers

haha dit zijn echt van die dingen waar ik helemaal niet bij stilsta

47 likes

Als je je lichaam afdroogt dan ben je toch al schoon? Dus wat maakt t uit :woman_shrugging:

19 likes

Ik droog eigenlijk nooit mijn gezicht af :joy: Mijn gezicht wordt ook niet nat onder de douche dus dat scheelt.

1 like

Ja, dat snap ik. Ik zou willen dat ik ook zo in elkaar zat. Maar ik denk dan bv: indirect veeg je op die manier de vloer aan je gezicht af (voeten afgedroogd - - > handdoek op gezicht - - > vloer en dus buitenwereld aan je gezicht)

1 like

Nee want je hebt gedoucht?

1 like

Ja, maar als je dan daarna de douche uitstapt op de badmat, of de vloer of wat dan ook. In elk geval buiten de douche. Je afdroogt, en later nog eens aan diezelfde handdoek je gezicht af te drogen (bv na het tandenpoetsen).

Ik zie ook wel als ik dit zo typ dat het vrij extreem is hoe ik denk.

Ja hoor, ben niet vies van mezelf.

Ja wel een beetje extreem denk ik. Maar als je het fijn vindt doe je toch een apart gezichtshanddoekje?