Brabander hier, en behoorlijk bourgondisch, maar waarin vind je dat blijken?
Volgend weekend gaan we naar z-limburg dus benieuwd of ik het ook zal ervaren. (in hoeverre dat kan met C).
Ben je nog in je pyjama
- ja
- nee
0 stemmers
Ik dus wel en ik zie altijd in het weekend op Instagram mensen al super actief dingen doen terwijl ik dan nog aan het opstarten ben
Als kind was ik eens heel boos en ik moest van m’n ouders ‘gaan afkoelen’ in het toilet (waarom weet ik ook niet meer) en toen heb ik het wc-deksel ingetrapt nu zou ik niet meer iets kapot maken haha
Albert Heijn heeft schijnbaar mensen boos gemaakt met deze grap. Voor de mensen die niks volgen enz romdom het songfestival: Onze inzending heeft een liedje waar hij in het Surinaams iets zingt wat heel erg klinkt als het woord broccoli. Nog een stukje uit een nieuwsartikel:
Zelf vind ik het allemaal niet zo erg maar hoe denken jullie erover?
- Deze grap kan niet
- Deze grap moet kunnen
0 stemmers
Wat vind jij de meest irritante forum uitspraken?
- Ben jij mij?
- Harpij posts
- Woerden posts
- Je mag niets meer zeggen
- Reacties op je mag niets meer zeggen
- Veenmol
- even advocaat van de duivel spelen hoor
- Corona politie (ik zag 400 mensen op de markt, wat erg)
- Anders (tell me)
0 stemmers
Het past wel in het patroon van mensen belachelijk maken om hun taal/accent, wat al teveel gebeurt, zeker met Surinaams, en dan ook in combinatie met dat het precies een zin is die over de slavernij gaat vind ik dat de grap niet kan.
Heb je weleens foto’s gemaakt in een bloeiende bollenstreek?
- Nee, zou ik wel willen
- Nee, wil ik ook niet
- Ja dat heb ik
0 stemmers
Wat vind je van die foto’s?
- Mooi!
- Lelijk
- Onbeschoft / aso
- Geen mening
- Wel ok
- Inspirerend
0 stemmers
Ik heb wel eens een volle pot mayo kapot gegooid op de grond… duurde echt heel lang voor alles weer schoon was. Was superlastige combinatie van vet en glas overal, dus had mn lesje wel geleerd mn moeder was vooral boos omdat we niet zo vaak mayo hadden en geen geld voor een nieuwe pot.
Wel andersom, -te staat er niet maar mensen spreken hem toch uit
Meerkeuze pls
Ik heb er nog een!! De opmerkingen van ‘let niet op de rommel, ik moet nog schoonmaken, etc’ bij een foto van een nagenoeg smetteloos huis
Ik vind het niet kunnen omdat ik het persoonlijk bloed irritant vind als Nederlanders je taal op een vervelende manier na doen.
En dan ook nog eens met de lading van dit nummer nope. Stop hou op
Waarom onbeschoft? Ik vind niet dat je aan deze foto kan zien of mevrouw er echt tussen staat of ervoor staat.
Hoogstwaarschijnlijk ertussen. Even een leuk nieuwsbericht uit mijn regio; Publiek negeert afzetlinten bij tulpenvelden | Noordoostpolder
Conclusie: mensen zijn kut en als je er niets te zoeken hebt moet je gewoon opdonderen
Echt zoveel moeite voor een lelijke foto
Idd. Die geposeerde foto’s in tulpenvelden zijn altijd lelijk
Het is ook niet jouw taal, cultuur en geschiedenis die belachelijk gemaakt wordt.
Ik moest opzoeken wie/wat Pardoes was. Las eerst Gers Pardoel, dacht wow gek dat hij spreekbeurten op de plank had liggen
Vind jij dat cabaretiers grappen mogen maken over alles? Cultuur, religie, sekse etc?
- Nee, niet over gevoelige onderwerpen
- Ja mag wel, maar er is wel een grens en voor mij is deze vrij snel bereikt
- Ja mag wel, maar er is wel een grens en voor mij is deze niet zo snel bereikt
- Ja, en daar zitten geen grenzen aan. Is hun beroep.
0 stemmers
Vind jij er een verschil in zitten of de Albert Heijn bv die broccoligrap maakt of dat een cabaretier die in zijn show maakt?
- Nee, even stom/erg
- Nee, moet allebei kunnen
- Minder erg bij cabaretier
- Minder erg bij Albert Heijn
0 stemmers
Voor mij is het anders omdat Jeangu het lied zelf al aankondigde met de broccoli-emoji erbij