Ben je nog in je pyjama
- ja
- nee
0 stemmers
Ik dus wel en ik zie altijd in het weekend op Instagram mensen al super actief dingen doen terwijl ik dan nog aan het opstarten ben
Ben je nog in je pyjama
0 stemmers
Ik dus wel en ik zie altijd in het weekend op Instagram mensen al super actief dingen doen terwijl ik dan nog aan het opstarten ben
Als kind was ik eens heel boos en ik moest van m’n ouders ‘gaan afkoelen’ in het toilet (waarom weet ik ook niet meer) en toen heb ik het wc-deksel ingetrapt
nu zou ik niet meer iets kapot maken haha
Zelf vind ik het allemaal niet zo erg maar hoe denken jullie erover?
0 stemmers
Wat vind jij de meest irritante forum uitspraken?
0 stemmers
Het past wel in het patroon van mensen belachelijk maken om hun taal/accent, wat al teveel gebeurt, zeker met Surinaams, en dan ook in combinatie met dat het precies een zin is die over de slavernij gaat vind ik dat de grap niet kan.
Heb je weleens foto’s gemaakt in een bloeiende bollenstreek?
0 stemmers
Wat vind je van die foto’s?
0 stemmers
Ik heb wel eens een volle pot mayo kapot gegooid op de grond… duurde echt heel lang voor alles weer schoon was. Was superlastige combinatie van vet en glas overal, dus had mn lesje wel geleerd
mn moeder was vooral boos omdat we niet zo vaak mayo hadden en geen geld voor een nieuwe pot.
Wel andersom, -te staat er niet maar mensen spreken hem toch uit 
Meerkeuze pls
Ik heb er nog een!! De opmerkingen van ‘let niet op de rommel, ik moet nog schoonmaken, etc’ bij een foto van een nagenoeg smetteloos huis
Ik vind het niet kunnen omdat ik het persoonlijk bloed irritant vind als Nederlanders je taal op een vervelende manier na doen.
En dan ook nog eens met de lading van dit nummer nope. Stop hou op
Waarom onbeschoft? Ik vind niet dat je aan deze foto kan zien of mevrouw er echt tussen staat of ervoor staat.
Hoogstwaarschijnlijk ertussen. Even een leuk nieuwsbericht uit mijn regio; Publiek negeert afzetlinten bij tulpenvelden | Noordoostpolder
Conclusie: mensen zijn kut en als je er niets te zoeken hebt moet je gewoon opdonderen
Echt zoveel moeite voor een lelijke foto
Idd. Die geposeerde foto’s in tulpenvelden zijn altijd lelijk
Het is ook niet jouw taal, cultuur en geschiedenis die belachelijk gemaakt wordt.
Ik moest opzoeken wie/wat Pardoes was. Las eerst Gers Pardoel, dacht wow gek dat hij spreekbeurten op de plank had liggen
Vind jij dat cabaretiers grappen mogen maken over alles? Cultuur, religie, sekse etc?
0 stemmers
Vind jij er een verschil in zitten of de Albert Heijn bv die broccoligrap maakt of dat een cabaretier die in zijn show maakt?
0 stemmers
Voor mij is het anders omdat Jeangu het lied zelf al aankondigde met de broccoli-emoji erbij
Ik begrijp die opmerkingen over Woerden nooit
Kan iemand dit uitleggen?