Ohh nee wat erg wat deed je dan met al die kindjes? Zeggen nee dat ben ik niet of speelde je mee
Shit dat had je moeten uitbuiten
Ff met een kind op je arm coke scoren en dan mensen laten denken dat het Marthe was.
Deed in het begin wel mee hahah vond het wel zielig anders
Maar toen het verder ging met of ik ook kon zingen voor hun heb ik wel gewoon gezegd dat ik het niet ben, vind ik toch te ver gaan dan hahahah, stel je voor
Safari
- Dieren kijken
- Internetbrowser
- Alcohol
0 stemmers
Jij lijkt op Alwin.
Ja, Linda de Mol, Jerney Kaagman in haar jonge jaren en Jodie Comer van Killing Eve. Mijn vader vond het eng om naast mij in de auto te rijden toen hij de serie veel keek haha.
Ik heb zoiets met allerlei opzetstukken. Die grote kom gebruik ik bijv om julienne te snijden of plakjes en dat kleine bakje rechtsachter gebruik ik vaak voor uien, pepertjes, knoflook, noten, kruiden hakken etc. Die is ook lekker makkelijk en snel schoon te maken, grote bak zitten iets meer onderdelen in dus iets irritanter (en ik heb geen vaatwasser helaas, anders zou ik alles daarin mikken) maar het gemak dat het me oplevert weegt makkelijk veel zwaarder dan het afwassen voor mij.
Ik roep altijd door de halofoon leg maar op de trap. Er zitten hier ook maar 4 appartementen dus het ligt er veilig. Meestal haal ik het ook pas op als alle bezorgdiensten zijn geweest tenzij het een hele grote doos is.
En ontkennen ook toen hij bij een vriendin bleef slapen en haar witte lakens helemaal bruin waren
In Zweden met een groepje dat “Lesbische Macht” heette
Ik dacht dat dit nog ging over fucking anal
ik ben een tijdje vrienden geweest met een jongen die foundation over zijn best erge puistjes deed, alleen was het niet de goede kleur en dat kon iedereen zien
maar hij deed altijd net alsof hij dat niet op had dus vond het ook mad awkward om dan te zeggen heyyy zal ik je even een keer colorswatchen anders
Mijn vriend werkt voor heel belangrijke gesprekken nog wel eens een puist bij ofzo, als het nodig is. Doet ie netter dan ik
Hahhaha bronzer
Mijn moeder ging ooit voor een apres-ski thema feestje veel te donkere foundation kopen (zodat ze kon doen alsof ze heel gebruind was met een witte skibril afdruk). Toen ze in de winkel stond te testen welke te donkere kleur goed zou zijn kwam er een meisje van 17 bezorgd naar haar toe dat die kleur te donker voor haar was, en dat ze haar wel kon helpen met het uitzoeken van de juiste kleur als ze dat zou willen en uitleggen hoe je moest swatchen. Zo schattig haha
Heb een vraag, maar eerst een rant want het zit mij echt dwars.
Het is echt dom eigenlijk maar ik krijg echt steeds meer een hekel aan mijn venusheuvel, of in ieder geval dat gedeelte waar schaamhaar groeit. Ik denk dat ik sowieso in de beginjaren iets verkeerds gedaan heb want het zit daar echt vol met oude littekens, krassen en mini-hobbeltjes zonder dat het geïnfecteerd is oid en de huid is daar ook echt een stuk donkerder daardoor. Heb ook lichtbruine huid waardoor het nog erger lijkt, denk ik.
En nu zie ik op insta steeds meiden met de gladste poes lijkt het wel. Geen littekens, bultjes of wat dan ook en die gekke hoge v-broekjes die nog net de clit bedekken, maar verder ook nauwelijks wat aan de verbeelding overlaten. En ik denk: hoe de fuck kan dat? Waarom hebben zij aan de zijkanten niets van bultjes of stoppeltjes or whatever? Hoe krijg je dat zo glad? Waarom ben ik vervloekt met zulk dik haar daar beneden?
Ik smeer al allerlei onzin van vitamine E, bio oil, shea butter etc etc. na het scheren (elke 2 dagen) maar zie helemaal geen verandering.
Dan nu de vraag:
Hebben meer mensen littekens of gehad en if so: kom je hier vanaf?
- Ik heb geen (semi-blijvende?) littekens/oneffenheden
- Ik heb wel (semi-blijvende?) littekens/oneffenheden
0 stemmers
Ik denk niet echt dat het je gaat helpen als we allemaal gaan beschrijven hoe die van ons eruit ziet. Het lijkt erop alsof je al veel verzorging voor je littekens gebruikt, maar ik zou dit eens overleggen met de huisarts.
Goede belichting en bewerken. Misschien niet iedereen, maar heeel veel wel hoor.
Ik heb ook veel rode bultjes en littekens, maarja. Misschien zou waxen een oplossing voor je zijn?
Denk dat ik eigenlijk wil weten of dat het dus gewoon echt niet hoort om die littekens te hebben, dus hebben meer mensen littekens of gehad en if so: kom je hier vanaf? Denk dat dat mijn vraag is. Naar de huisarts kan altijd nog.
Wacht even, even een fotootje uploaden.
Nee misschien kun je naar een dermatoloog als je echt een oplossing wil? Ik heb minder bultjes en wondjes sinds ik mijn schaamhaar op 1mm trim in plaats van te scheren.