Stel je persoonlijke vraag #27

Mijn pakketbezorger zou het pakket gewoon op de stoep voor m’n deur neer kunnen zetten en zelf weer terug naar het busje gaan (het is tenslotte ook Corona! Contactloos bezorgen iemand??) terwijl ik beneden kom en de deur opendoe, maar hij wacht liever met het pakket in z’n hand op 1 cm van de deur, duwt het dan in mijn handen en wacht nog even met loslaten, waarbij hij me ook grijnzend en heel indringend in de ogen probeert te kijken.

Ik vind het heel akelig en probeer zo weinig mogelijk te bestellen :worried:

1 like

Brrrr wat naar vooral omdat je er eigenlijk niets van kan zeggen

1 like

Ik snijd alles zelf en ik vind het meestal juist leuk en ontspannend om te doen!

9 likes

Welk cijfer geef jij je dag vandaag?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik denk ik een 5. Heb lekker gegeten, productief geweest met studie. Wel mijn dode hamster begraven en me de hele dag niet aangekleed.

Anoniem!
Heb je wel eens vals gespeeld bij een FF Quiz door het juiste antwoord te googlen?

• Ja, maar ik dacht het antwoord toch wel te weten, ik wilde het alleen fact checken
  • Ja, omdat het een vraag was die veel mensen zouden weten en ik schaamde me dat ik het niet wist
  • Ja, omdat ik wil winnen
  • Ja, meerdere keren
  • Ja, alleen een enkele keer
  • Ja en ik heb hierdoor een keer een quiz gewonnen
  • Nee, dan is de lol er toch af
  • Nee, ik doe sowieso niet mee aan de FF Quiz

0 stemmers

Ja vind ik ook. Ik vind dat je als artiest ook echt niet zoiets zou moeten doen, geef je zo’n raar signaal mee af.

1 like

Nee daar ben ik te lui voor

9 likes

Nee maar ik heb ze wel met mijn moeder samengedaan maar toen kreeg ik op mn kop :joy:

Horen jullie wel eens dat jullie op een bepaalde celeb lijken?

• Nee nooit
  • Wel eens gehoord
  • Ja heel vaak

0 stemmers

Ben ook wel heel benieuwd wie. Ik kreeg wel eens Anya Taylor Joy te horen maar dan vooral in de film Split.

Vroeger vond de moeder van een vriendinnetje dat ik leek op het linkermeisje van de film Fucking Amal:

Ik snap het een klein beetje want ik was ook zo bleu als wat. En zelfde soort haar

Edit maar dit is geen celeb :joy:

16 likes

Zo hallo ik las even een N ipv een M in Amal. Zou echt niet een oké vergelijking zijn om te maken naar je dochters vriendinnetje :skull:

28 likes

Debbie Harry van Blondie, wat ik uit een bepaalde hoek met het juiste licht wel een beetje kan zien.
En van 1 iemand gehoord dat ik lijk op de zangeres van madhouse, die hadden ooit een matige hit met een “like a prayer” cover, diegene blijft het iedere keer dat ik hem zie benoemen. Gelukkig is dat bijna nooit, want onzin en niemand kent die band :neutral_face:

Omg. Ging nu weer foto’s van madhouse zangeres kijken en nu zie ik het wel :rofl: de vorm van het gezicht alleen, daarin lijkt ze ook een beetje op Debbie Harry

2 likes

Wat voor soort keukenmachine heb je dan als ik vragen mag? En is dat geen hel qua schoonmaken, of mik je die hele unit dan gewoon in de vaatwasser? Vind groenten snijden zo vreselijk.

Ben er wel achtergekomen dat als je zo’n voorgesneden zakje rauwe ui eenmaal hebt opengemaakt je hem wel gelijk helemaal moet gebruiken, ander ruikt je hele huis ernaar. 1x de helft met een zakje eromheen terug in de koelkast gedaan, maar die geur bleef 3 dagen in mn koelkast hangen… Andere keer de overgebleven helft maar weggegooid, toen ben ik uiteindelijk nog 's nachts uit bed gegaan omdat het dus zo gigantisch naar ui bleef stinken in mn huis :grimacing: Uiteindelijk het open zakje in nog meer zakjes gewikkeld en dat in een afsluitbaar bakje in de gang gezet om meteen de volgende ochtend met bakje en al weg te gooien :cry: echt mn hele huis rook er naar, bizar. Werd gelijkt gestraft voor mn luiheid, da’s duidelijk.

1 like

Meerdere mensen Nijntje uit de musical

IMG_20210505_223903

8 likes

Dat stinkt echt fucking erg ja bah. Ik haat uien snijden want janken, maar die geur van voorgesneden uien wtf :face_vomiting:

1 like

Jaa Roxanne Hazes hahah ook qua kapsel en stijl.
Een vriendin zegt altijd je bent uiterlijk een mix van Victoria Koblenko (nee ik deel niet haar denkbeelden) en Roxanne hahah

2 likes

Ik doe dit ook als ik maar één ui gebruik, ik haaaaat snijden dus dan maar lui haha.

Met andere woorden, goed advies! :sunglasses:

3 likes

image

Oh meestal zo’n ding trouwens (maar ook weleens dat ding van de staafmixer)

5 likes

Ohhh volgens mij heb ik er zo een nog wel ergens achter in de kast liggen! Alleen viel het mesje altijd uit elkaar van dat bakje dus daarom nooit echt gebruikt. Ik ga weer eens een poging wagen, word helemaal enthousiast van jullie.

2 likes

Ja, Marthe De Pillecyn (een van die nieuwe K3’s). Was best vervelend toen ik nog studeerde, we deelden ons schoolplein toen met een kleuterschool en daar werd ik dagelijks voor haar aangezien door die kleuters :sweat_smile:

10 likes