Stel je persoonlijke vraag #27

Ligt er heel erg aan hoe oud ze zijn, hoe dik, hoe diep, etc etc. Als je het overweegt zou ik inderdaad een afspraak met een huidtherapeut maken.

1 like

Zo’n thee-ei waar je losse thee in doet hahaha

2 likes

Ben jij meer van de

• Thee met gekke smaakjes; dadelthee, sinaasappelmarsepein, chocoladecake, champagnethee etc.
  • Regular theesmaakjes zoals; bosvruchten, zoethout, citroen, jasmijn, meloen, kers etc.
  • Saaie theesmaakjes zoals; earl grey, green tea pure etc .

0 stemmers

2 likes

Of nog saaier dan saaie smaakjes: alleen heet water.

19 likes

Kruidenthee denk ik, alles met munt, venkel, gember enz

30 likes

Gewoon laten hangen en dan 3 kwartier later “ohja ik had thee gezet”

12 likes

Muntthee of citroengember thee is wel lekker ja.

3 likes

Haha herkenbaar! Vind ik anders ook zonde van het zakje ofzo, pak daarom ook altijd de grootste mok die ik heb en niet zo’n mini-kopje waar precies 1 slok in past

2 likes

Oh leuk dus dan heb je zelf gewoon (gedroogde?) rozenknopjes, lavendel en brandnetel thuis? Of is het vers?

Ja ho eens even, je kan jasmijn- en zoethoutthee echt niet in één adem noemen met :face_vomiting: meloen :face_vomiting: kers :face_vomiting:

39 likes

Als jij een dag vrij bent / vakantie hebt dan…

• Lig ik makkelijk een dag als lamlul in pyjama op de bank
  • Heb ik de hele dag door dingen te doen en bezigheden
  • Ik ben nooit vrij

0 stemmers

Haha true. Alhoewel het ligt aan welke zoethoutthee, ik vind veel zoethoutthee echt veeeel te erg naar anijs smaken. Die van de plus is geloof ik wel lekker, maar sommige ook echt niet en dan heb ik liever kersenthee.

1 like

Groene thee met citroen waar hoort die bij

3 likes

Regular. Niet saai genoeg voor saai.

2 likes

Huh wat is er veranderd aan het maken van een poll dat het nu standaard anoniem is? of wat doe ik fout

Tandwieltje en dan naar beneden.

2 likes

Alles wat lekker is wordt altijd uit het assortiment gehaald :frowning:

1 like

Mijn naam met alle klinkers eruit haha.
(wat ben ik toch lekker anoniem, basically mijn eigen naam + mijn woonplaats staan in dezelfde regel)

2 likes

Fruitsmaken op Citroen (of gember sinaasappel) na zijn echt :tired_face:
Ze hebben altijd zo’n geurkaars Xenos geur en smaken verder naar niks maar die geur kan ik niet aan.

3 likes

Haha ik lees jouw naam altijd als zo’n afkorting die iedereen vroeger gebruikte op msn. Misschien omdat het op lysm lijkt
Wobbw!!

2 likes