Groene thee appel en kiwi maar weetniet waar dat onder valt. Saai?
Vies
Ik heb ze alle 4 tegelijk onder narcose laten trekken dus zelfstandig naar huis was geen optie
Ik vond het al bizar dat ik bij kwam en aangaf dat ik moest plassen en de verpleegkundige zei oh moet je hier de gang op en 2e rechts en ik zwalkend met mijn infuus alleen over de gang ging op zoek naar een wc
Dit klinkt best lekker! Vroeger was dit mān favo thee, maar toen ging die ineens uit het assortiment.
Verder hou ik niet eens van thee met fruitsmaken
Nee ik ben ook geen fan van fruitsmaken, vind dat vaak te zoet maar dit is echt een aanrader.
De container is vol, wat doe je?
- Ik kijk of er ergens anders een container leeg is (en anders neem ik het weer mee naar huis)
- Ik neem het gelijk weer mee naar huis
- Ik pleur het er gewoon naast, niet mijn probleem
0 stemmers
Of ik pleur het in mijn auto en rij na werk even langs de milieustraat naast mijn werk. Vaak zat gedaan bij mijn vorige huis iig, want daar kregen mensen het voor elkaar om die hele krengen gewoon te blokkeren met veel te grote zakken.
En nu anoniem
- Ik kijk of er ergens anders een container leeg is (en anders neem ik het weer mee naar huis)
- Ik neem het gelijk weer mee naar huis
- Ik pleur het er gewoon naast, niet mijn probleem
0 stemmers
Stem jij altijd serieus op anonieme polls?
- Ja
- Soms wel soms niet
- Nee nooit lekker stangen.
0 stemmers
Oh kak hem m anoniem gemaakt
Ik kan het niet kwijt in een andere container (pas werkt op 1 locatie), dus ja, vaak zet ik mijn zak er dan naast. Maar gebeurt eigenlijk nooit.
Hoe serieus denk je dat er op deze anonieme poll gestemd wordt?
Maar je kunt āt wel weer mee naar huis nemen toch? En volgende dag ofzo weer proberen
Ik stem niet eens serieus op normale polls
Hahaha kak moet echt ff wennen dat die anoniem gaat steeds poging 2
- Ja
- Soms wel soms niet
- Nee nooit lekker stangen
0 stemmers
Oh vet leuk dat je er 2 kent/kende. Nou ik ben wel benieuwd hoe zoiets ontstaat en hoe mensen dan een gelijkwaardige relatie creƫeren. Maar mn pm staat altijd open voor juicy details haha
Ja kan, maar soms lekt hij, en ik woon klein en dat stinkt zo. Maar goed, gebeurt eigenlijk nooit dus.
Hoorde een keer dat iemand 150 euro moest betalen omdat ie de zak er naast had gepleurd. Toen hadden ze die hele zak doorzocht van wie het kon zijn. Maar dat lijkt me onbegonnen werk en ik durf het ook niet.
We hebben de containers in onze straat geadopteerd en hebben toen een sleutel gekregen om hem van de zijkant open te maken. Dus kijken of er via de zijkant nog wel iets bijpast / hij eigenlijk niet vol is maar alleen geblokkeerd door iets. Anders een melding maken dat de container vol is.
Nu neem ik hem terug en zet ik hem op het balkon. Mijn vorige huis was echt klein, had dan echt geen zin om zoān zak weer terug mee te nemen zodat dat lekker in de weg kon staan. Dan liet ik hem daar wel gewoon staan