Stel je persoonlijke vraag #27

Behalve de stagear dan. sorry

6 likes

Ik moet volgende week m’n verstansdkies laten verwijderen bij de kaakchirurg, en toen ik zei dat ik op de fiets zou gaan was m’n zusje helemaal verbaasd van: ‘neee je moet je echt door iemand laten brengen, je kunt Ă©cht niet op de fiets naar huis’. Dit lijkt me tamelijk overdreven eerlijk gezegd haha. Dus een poll.

Na een afspraak bij de kaakchirurg voor een verstandskies:

• Had ik weinig last maar kon ik niet alleen naar huis lopen/fietsen (door verdoving ofzo)
  • Had ik weinig last en kon ik alleen naar huis lopen/fietsen
  • Had ik veel last en kon ik niet alleen naar huis lopen/fietsen (door pijn en/of verdoving)
  • Had ik veel last maar kon ik alleen naar huis lopen/fietsen

0 stemmers

Ik vind dit echt een stomme term ook al weet ik dat hij vaak niet zo bedoeld is. Maar er mag wel iets meer erkend worden dat een bedrijf vaak niks is zonder zijn productiepersoneel/klantenservice/schoonmakers etc. Tuurlijk hebben ze minder tot niks strategisch in te brengen maar waarom moeten ze dan ‘onderaan’ de ladder staan.

Ik ga gewoon slecht op hiërarchie denk ik :grimacing:

15 likes

Misschien heeft ze te veel van die filmpjes gezien waarin Amerikanen hun verstandskiezen laten verwijderen haha, wat ze die mensen geven is niet best hoor :sweat_smile:

4 likes

Mm ik twijfel tussen midden en hoog. Qua schaal en invloed hoog maar ik heb geen team onder me ofzo dat ik aanstuur. Dus visueel in een organigram is het gewoon midden

3 likes

Persoonlijk zou ik wel eerder gaan lopen dan fietsen.
Tenzij het een hele vlakke weg is haha.

Ik had weinig last, maar ik moest nog van die opgerolde gaasjes in mijn mond houden en op bijten. Ik had een vrij hobbelige weg en vond dat niet heel prettig haha.

Ken jij een throuple? (3 mensen in een relatie) zo ja vind ik het leuk hier iets over te horen.

• Ja
  • Nee
  • Ik ben/was onderdeel van een throuple

0 stemmers

Nouuu shit ik vergeet elke keer ‘m niet anoniem te maken. Waarom is de default eigenlijk niet openbaar?

hahah ja misschien. Maar ze zei ook dat na haar bezoek aan de chirurg haar hele hoofd raar voelde van de verdoving, dat het helemaal naar dr voorhoofd was getrokken. Maar goed ik heb ook na 10 bier nog met één oog open kunnen fietsen, dan lukt 10 min naar huis me ook wel lijkt me

1 like

De lungo intenso!

@crazyplantlady er vlak na zat de verdoving er nog lekker in, de echte hel kwam pas een paar uur later

4 likes

Ja dit, ik herinner me dat het vrij onaangenaam voelde en bij thuiskomst ging ik wel lekker in bed liggen maar het was echt weer niet zĂł erg dat ik niet even kon fietsen, fietsen kan ik ook wel met wat pijn

1 like

Ik heb wel nog even bij mijn moeder (die in hetzelfde ziekenhuis werkt en toevallig tijd had) gezeten om rustig te worden, maar dat had niet met pijn te maken, maar met het feit dat ik nogal in paniek raakte tijdens de behandeling. Toen ik weer kalm was, kon ik makkelijk alleen naar huis.

Edit: bij mij werden er ook wel drie tegelijk verwijderd, als het om een of twee gaat, denk ik al helemaal dat het geen probleem moet zijn.

Ik voelde me ook helemaal prima, maar mijn kies was er echt in 1 seconde uit en had geen hechtingen of iets.
Maar ik hoorde dan van mijn moeder dat ze ooit op de fiets was en zich toen daar ineens heel slecht en duizelig voelde, dus je weet maar nooit denk ik.

Water laten koken, niet eens in een mok schenken en dan drie kwartier later “oh ja ik zou thee gaan zetten”

7 likes

Haha over hiĂ«rarchie gesproken, ik ben coassistent en daarmee ook de laagste op de ladder. Laatst gingen we in een auto met z’n vieren (twee artsen, een huisarts in opleiding en ik) en toen zeiden ze: “Laten we op hiĂ«rarchie gaan zitten” en deden de kofferbak voor me open :clown_face:

40 likes

Ik vind dat dus echt niet grappig

12 likes

Precies ja! Wat is een ladder nou zonder de onderste treden. Dan heb je er toch niks aan. Maar donder gewoon op met je ladder, laat ieder in z’n waarde met wat ie ook maar doet. Kan hier ook heel slecht tegen.

1 like

Ik wel hoor

15 likes

Oohh die café au lait is mijn lievelings, hebben inmiddels een bonen machine maar die mis ik nog haha, zo romig.

2 likes

Ik koop ze alleen van Lidl en niet de ekte van DG want ik ben skeer đŸ„Č

Één throuple heeft het niet gered en eentje is al zeven jaar alive and kicking.

Wat wil je weten? Echt juicy details kan ik wel pm’en haha

1 like