Knofje
- Ja leuk
- Neutraal
- Nee stom
- Waar heb je het over
0 stemmers
Knofje
0 stemmers
Haha nee ik ken het niet, maar die hond of wat voor beest het is komt me wel bekend voor en de titel.
Ooh wacht ik dacht dat je op het zak mes liedje reageerde hahaha.
Dat is Falkor en hij is een geluksdraak

Ok nu zal ik ophouden over The Neverending Story haha
Kan niet kiezen tussen Sara uit Lang Leve de Koningin, Laura uit Abeltje en Knofje 
JAWEL deze film was echt traumatisch voor me, mede om die scène die je daarboven hebt getoond, snel overheen gescrolld ook kan dat echt niet aan hoor 
Ik neem de zak alleen mee naar beneden als ik weg ga. Als de container dan vol blijkt te zijn ga ik echt niet nog een keer 10 verdiepingen terug om die zak te lozen en neem hem al zeker niet mee in de auto. Dan maar er naast.
En Kinderen geen Bezwaar ook 
Jaaa omg weet niet meer welke film t was maar herkende t wel.
Ik herken dit ook!!! Wat is dit ook alweer
Je kan bij ons in de gemeente foto’s sturen in een app als het ergens een zooitje is. Heb een keer allemaal foto’s waar duidelijk het adres op de doos op stond gestuurd 
Jaaaa echt trauma’s hieraan overgehouden ahaha vond dit altijd zooooo zielig
Wat een heerlijke poll, zoveel goede herinneringen! Al als ik dit zo zie, ik volgens mij toch wel héél vaak voor de tv werd gedumpt door m’n moeder 
Quatro vond ik echt geweldig, volgens mij had ik daar ook het computerspel van!
Wat is jouw favoriete Waddeneiland?
0 stemmers
Mijn profielfoto natuurlijk, manipulerend rotkind.
I feel attacked 
Zaai hoor dat dat je favoriet is
Nu we het toch over oude dingen hebben, herrinert iemand zich een film over een iraaks(?) jongetje dat niet meer praat door trauma
Was ook Zweeds dacht ik
0 stemmers
omg het zakmes heb ik in groep 3 met de hele klas in de bios gezien!
tom ok hob jo mos