Wat een heerlijke poll, zoveel goede herinneringen! Al als ik dit zo zie, ik volgens mij toch wel héél vaak voor de tv werd gedumpt door m’n moeder
Quatro vond ik echt geweldig, volgens mij had ik daar ook het computerspel van!
Wat een heerlijke poll, zoveel goede herinneringen! Al als ik dit zo zie, ik volgens mij toch wel héél vaak voor de tv werd gedumpt door m’n moeder
Quatro vond ik echt geweldig, volgens mij had ik daar ook het computerspel van!
Wat is jouw favoriete Waddeneiland?
0 stemmers
Mijn profielfoto natuurlijk, manipulerend rotkind.
I feel attacked
Zaai hoor dat dat je favoriet is
Nu we het toch over oude dingen hebben, herrinert iemand zich een film over een iraaks(?) jongetje dat niet meer praat door trauma
Was ook Zweeds dacht ik
0 stemmers
omg het zakmes heb ik in groep 3 met de hele klas in de bios gezien!
tom ok hob jo mos
Ik ken alleen deze, maar matcht niet helemaal
Ik vond het zakmes en Madelief enzo altijd allemaal eng als kind gingen ze een nieuw hoofd kopen enzo. Wtf.
Sprookjes ook trouwens, zoals Repelsteeltje, getsie.
Jaaaaa die is t! Hij is gewoon Nederlands haha. Herriner me die film nog zó goed.
Hij staat op YouTube zag ik
Die opa van Madelief en dat tafel waar ze met een mes in kraste (?) ofzo was ook echt brr. Hing een beetje een enge vibe omheen.
Kennen jullie de film de rode zwaan? Ik ben nog steeds bang.
Krassen in het tafelblad
Met Rijk de Gooier
Ja! Zo eng nog steeds
Never forget dat die opa in een bootje een harde scheet liet en toen ‘Broekhoest’ zei
Ik maak die grap nog steeds weleens
Vond dat wel een goede film! Is vaker te zien geweest weet ik nog (vast op een zondagochtend)
Ja die bedoel ik! Zag net weer wat beelden en kreeg meteen weer de kriebels. Ik hou het wel bij die zwerver en de piraten uit pipi langkous, eng genoeg.
Omg komt dat daarvan?! Dat zeggen verschillende mensen in m’n familie nog steeds als grap
Favoriete grap/woord van mijn pa
Haha ja ik heb 't iig daarvan