Nou ja, ik heb een kleurtje en ik draag jaarrond factor 30 op mijn gezicht. Ik verbrand ook niet echt (al helemaal niet in Nederland), maar het blijft slecht voor je huid. Andere lichaamsdelen doe ik alleen als ze ook daadwerkelijk zonlicht zien, dus dat is vaak alleen in de zomer (vandaag was de eerste dag dus voor mijn armen en borst haha.)
Heb jij ooit een portugees oorlogsschip gezien?
- Ja
- Nee
- Wat is dat
- Ik ben er door gestoken
- Ik ken iemand die er door gestoken is
0 stemmers
Sinds ik me er een beetje in verdiept heb, zou ik ook zeggen: altijd spf smeren, hoe hoger de factor hoe beter. Genoeg dagcremes waar het standaard in zit. En als je dan echt in de zon bent, vaker herhalen per dag.
Waarom niet? Je zegt het alsof het iets slechts is. Ik smeer mezelf elke dag in met factor 50 en zou dat iedereen ook aanraden.
Hoe sexy vind je jouw kledingstijl van 1 tot 10?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Haha dat doe ik wel… standaard een dagcreme met spf30 en in de zomer standaard 50+ op m’n smoelwerk en 30 of 50 op m’n lichaamsdelen die onbedekt zijn. En ik heb donker haar en vrij veel pigment en verbrand echt niet snel (zeker niet in NL).
Haha ik dacht hier vandaag nog aan. Echt 0 eigenlijk. Soms ben ik wel in zo’n mood dat ik denk ‘oh mag ook eens wat meer sexy’ maar toch blijf ik in m’n comfortzone (misschien komt dat nog als ik me na corona eens in het uitgaansleven ga begeven hahaha)
Word jij vaak op straat nageroepen?
- Nooit
- Af en toe
- Vaak
- Heel vaak
0 stemmers
Hoe reageer jij hier dan op?
- Gebeurt nooit
- Ik reageer niet
- Ik roep iets terug
- Anders
0 stemmers
Kunnen de mensen die dit slecht vinden dit toelichten?
Is dit naar aanleiding van de Echt Gebeurd podcast? Ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord
Haha nee! Ik zag een filmpje ergens langskomen dat iemand die kwal oppakte. Wat gebeurde er in die podcast?
Hahaha ja alsof het een of ander zuur spul is
Ik wist eerst niet dat witte asperges echt iets Europees zijn. Volgens mij specifiek zelfs Nederlands en Duits? Ik mis het echt
Ik vind het een beetje omgekeerde wereld eigenlijk om te doen alsof non-binaire personen, die op heel veel vlakken en al zeker in de medische wereld het veel lastiger hebben dan binaire personen, opeens de geprivilegieerde groep zijn hier. Met deze aanpassing worden binaire personen niet buitengesloten, dus hoeven ze zich ook niet te schikken want ze vallen nog steeds in de aangesproken groep. Binaire mensen die op deze heuvel willen sterven hebben het pas goed.
Ja in België hebben ze ze ook volgens mij! In Amerika helemaal niet dus?
Ik weet niet of het er helemaal niet is maar ik heb het in ieder geval zelf nog nooit gezien in de supermarkt.
Je kunt ze buiten Europa soms krijgen bij van die biologische supermarkten of op van die farmers markets, maar je ziet het inderdaad bijna niet buiten NL/België
Sws naar een kwal toe zwemmen ben je gek.
Ja kunnen een reactie veroorzaken waardoor het dodelijk is, meestal als je er op tijd bij bent niet hoor… maar zijn idd geen onschuldige kwalletjes.
Jij bent wel gek ook op zo’n eng ding willen afzwemmen
Wow wat een fantastisch dier! Als iemand hier een docu over tegenkomt, let me know. Echt fascinerend.